دانلود زیرنویس فارسی بازی Mafia Definitnive Edition
نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی بازی Mafia Definitnive Edition

نوید قادری 19 شهریور 1400 208 دیدگاه
144,403 بازدید

کمتر کسی پیدا می‌شود که واژه‌ی «مافیا» به گوشش نخورده باشد و از این گروه‌های تبه‌کار خبر نداشته باشد. کاریزما و داستان‌های پیرامون مافیا، باعث شده تا پای آن‌ها به فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی باز شود و چه بازی بهتر از مجموعه‌ی مافیا برای آشنایی با جنجال‌ها و داستان‌های جذاب آن‌ها؟ پارسی گیم مفتخر است زیرنویس فارسی بازی Mafia Definitive Edition را با بهترین کیفیت و به صورت کاملاً رایگان در دسترس عاشقان بازی و طرفداران این مجموعه‌ی دوست‌داشتنی قرار دهد. دیگر زمانی که نمی‌توانستید دیالوگ‌ها و داستان پیچیده بازی مافیا را متوجه شوید، گذشت و حال می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی مافیا، اوقات خالی خود را به بهترین وجه ممکن پر کنید و دیگر غصه‌ی نبود یک زیرنویس فارسی درست و حسابی را برای بازی Mafie Definitive Edition کنار بگذارید.

  1. دانلود بازی Mafia Definitive Edition برای کامپیوتر

بازی Mafia Definitnive Edition یک بازسازی بی‌نظیر از نسخه‌ی اولیه و منتشر یافته در سال 2002 است. داستان بازی پیرامون یک راننده تاکسی است که به صورت کاملاً اتفاقی وارد مافیا می‌شود و زندگی وی از همان لحظه تغییر می‌کند. بازی مافیا، بدون شک یکی از سینمایی‌ترین آثاری است که تابه‌حال در دنیای بازی‌های ویدیویی ساخته‌شده و کافی است همان پیش‌درآمد را تجربه کنید تا از فضاسازی بی‌‌نظیر و کات‌های سینمایی بازی آگاه شوید. با افزودن بخش‌های تازه به بازی و گسترش داستان آن، چالش سختی برای مخاطب پارسی‌زبان ایجاد شد که واژه به واژه دیالوگ‌ها را بفهمد و از این اثر اکشن لذت ببرد. پارسی گیم در ادامه‌ی روند انتشار رایگان زیرنویس فارسی بازی‌های جدید، بازسازی مافیا را برگزید و تیم ترجمه‌ی حرفه‌ای بازی، سریعاً دست به کار شده و توانستیم بیش از 150 هزار واژه دیالوگ، روایت و شرح داستان را به بهترین شیوه‌ی ممکن و کاملاً روان و با رعایت استانداردهای یک ترجمه‌ی حرفه‌ای و گروهی انجام دهیم و حال مفتخریم که زیرنویس فارسی بازی Mafie Definitive Edition را به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار دهیم.

دانلود زیرنویس فارسی بازی Mafia Definitnive Edition

فارسی‌ساز کامل بازی مافیا

تمامی بخش‌های بازی از منو و دیالوگ‌ها گرفته تا شرح و تروفی‌ها و راهنماها در زیرنویس فارسی بازی مافیا، ترجمه شده‌اند و لازم نیست دیگر نگران عدم فهم بازی به دلیل دانش ناکافی از زبان انگلیسی باشید. در طی سال‌های اخیر، شرکت‌های بازی‌سازی، از انتشار زیرنویس فارسی بازی‌هایشان خودداری کرده‌اند و همین باعث شده تا بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی از تجربه‌ی آثار روز به دور بمانند؛ پارسی گیم در تلاش است تا اندکی از چالش‌های موجود بکاهد و تجربه‌ای مفرح و لذت‌بخش با ارائه زیرنویس فارسی بازی ارائه دهد. اگر از جمله افرادی هستید که بازی مافیا را کنار گذاشته‌اید، وقت آن است زیرنویس فارسی بازی Mafie Definitive Edition را به صورت کاملاً رایگان از پارسی گیم دانلود کنید و ماجراجویی در قلب مافیا را شروع کنید.

 

از ویژگی‌های زیرنویس فارسی بازی مافیا، باید به فونت بسیار زیبا و اختصاصی اشاره کرد که فضای دل‌نشینی به بازی می‌بخشد. همچنین قابلیت تغییر رنگ و اندازه‌ی زیرنویس را از بخش تنظیمات خواهید داشت و مهم‌تر از همه، تمامی تنظیمات به زبان فارسی ترجمه‌شده‌اند و در نتیجه می‌توانید به راحتی، بهترین گرافیک را با توجه به سیستم خود انتخاب کنید. تمام این ویژگی‌ها به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و نیازی به فکر در مورد نحوه‌ی نصب هم نخواهید داشت و تنها کافی است فایل دانلود شده را اجرا کنید. دنیای بازی مافیا، سرشار از لحظات مهیج و جذاب است که حال می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی Mafie Definitive Edition، لذت دوچندان از آن ببرید.

تیم ترجمه و تهیه زیرنویس بازی پارسی گیم در تلاش است تا بهترین تجربه‌ی ممکن را برای طرفداران فارسی زبان بسازد و می‌توانید مانند همیشه با حمایت از ما در شبکه‌های اجتماعی و دنبال کردن صفحه‌ی اینستاگرام و کانال تلگرام پارسی گیم، انگیزه‌ی ادامه‌ی راه را به ما بدهید. ممنون از نظرات و پیام‌های محبت‌آمیز شما عزیزان پارسی گیم، امیدواریم از زیرنویس فارسی بازی مافیا مانند همیشه لذت ببرید.

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 13 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 79 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل Mafia Definitive Edition Persian V1.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما قابل فعال سازی خواهد بود.

نکته 1: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل Mafia Definitive Edition Persian را پیدا کرده و Uninstall کنید.

نکته 2: پیشنهاد میشه قبل از هرگونه آپدیت بازی ابتدا زیرنویس فارسی را حذف کنید و سپس بعد از آپدیت بازی، مجدد نصب نمایید تا از مشکلات احتمالی آن جلوگیری شود.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی Mafia Definitive Edition لذت ببرید ?

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

من بازی مافیا را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی مافیا و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از این فارسی ساز استفاده کنید.

۱
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی مافیا هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۲
آیا زیرنویس فارسی بازی مافیا روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی مافیا روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۳
آیا می‌توانم زیرنویس فارسی را روی نسخه استیم هم استفاده کنم؟

زیرنویس فارسی مافیا با تمامی نسخه‌ها و حتی نسخه استیم هم کار می‌کند، پس اگر بازی را خریداری کرده‌اید، نگران عدم اجرای زیرنویس نباشید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 208 دیدگاه
  • Avatar

    Joker

    مهمان

    ایا زیر نویس برای نسخه mafia ll کار میکنه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام خسته نباشید ممنون از سایت فوق العاده تون فقط من یه سوالی که داشتم اینه که چرا سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی رو نمی نویسید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام
    خدا خیرتون بده واقعا از شما ممنونم بابت فارسی ساز Mafia Definitive Edition زنده باشید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    موقع دادن آدرس میگه پوشه انتخاب کن ولی چنین پوشه ای نیست چه کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Sarkawt

    مهمان

    خیلی ممنون من بافارسی ساز شما بازی رو تموم کردم اومدم از دست اندرکاران سایتون تشکر کنم خیلی ممنون ادمتون گرم بازی مافیا2 هم فارسی کنید زیبا بود به امید بازی های بیشتر ❤️

    پاسخ دهید
  • Avatar

    .

    مهمان

    سلام من وقتی روی پوشه بازی میزارم ست اپ رو بازم میگه بزار تو پوشه بازی دلیلش چیه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به .

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز دقت کنید اسم درایو و پوشه بازی فارسی نباشد و حجم کافی بر روی درایو مورد نظر که بازی را نصب کردید وجود داشته باشد و دقیق پوشه اصلی بازی رو در هنگام انتخاب محل نصب زیرنویس انتخاب کنید

  • Avatar

    علیرضا کلانتری

    مهمان

    خیلی ممنون من بافارسی ساز شما بازی رو تموم کردم اومدم از دست اندرکاران سایتون تشکر کنم خیلی ممنون ادمتون گرم بازی مافیا2 هم فارسی کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    m.67

    مهمان

    درود برشما. وقتی زیرنویس فارسی نصب میکنم صفحه سیاه میشه و هیچی نمیاد. باید حذفش کنم تا بازی بیاد بالا. نسخه dodi هست

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ali در پاسخ به m.67

      مهمان

      سلام.برای منم همینه.راه حلی پیدا کردی دوست عزیز؟؟ خیلی دنبالشم

    • Avatar

      محمد در پاسخ به m.67

      مهمان

      این زیرنویس مال مافیا 3 نیست

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 208 دیدگاه