تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok گاد اف وار رگناروک
محمد صادق شجاعی

تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok به‌زودی اعلام خواهد شد

محمد صادق شجاعی 21 خرداد 1401 1 دیدگاه
371 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، منابع مختلف گزارش کرده‌اند که شرکت سونی و استودیو Santa Monica انتشار بازی گاد اف وار رگناروک را برای ماه نوامبر برنامه‌ریزی کرده‌اند و اواخر ماه جاری تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok اعلام خواهد شد.

بازی God of War Ragnarok که نهمین اثر سری God of War محسوب می‌شود، آخرین بخش از حضور کریتوس، خدای جنگ یونان، در نورس است. بازی گاد اف وار رگناروک در ابتدا قرار بود در سال 2021 منتشر شود، اما به دلیل پاندمی کرونا و مشکلات کریستوفر جاج، بازیگر نقش کریتوس، انتشار بازی God of War Ragnarok به سال جاری موکول شد. با وجود اینکه سازندگان اثر مذکور بارها روی انتشار آن در سال 2022 تاکید کرده‌اند، اما همواره رسانه‌های مختلف از تاخیر در انتشار بازی گاد اف وار رگناروک خبر می‌دهند. حال رسانه Bloomberg به نقل از منابع نزدیک اعلام کرده که تنها چند ماه تا انتشار بازی God of War Ragnarok باقی مانده است.

جیسون شرایر، از رسانه بلومبرگ، با استناد به گفته‌های «سه نفر آشنا با روند ساخت بازی گاد اف رگناروک»، اعلام کرده است که این بازی مورد انتظار در ماه نوامبر منتشر خواهد شد. بر اساس توضیحات جیسون شرایر، انتظار می‌رود که شرکت سونی در اواخر ماه جاری تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok را اعلام کند.

این سه نفر که خواسته‌اند نامشان فاش نشود، به جیسون شرایر گفته‌اند در هفته جاری همچنان شرکت سونی در قبال انتشار بازی گاد اف وار رگناروک طبق برنامه‌ریزی عمل کرده و در ماه نوامبر این اثر مورد انتظار در دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که تمامی موارد گفته شده در حد شایعه بوده و برای اطلاع از تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok باید منتظر اعلام آن از سوی سازندگان باشیم.

تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok گاد اف وار رگناروک

بازی God of War Ragnarok یک اثر میان‌نسلی محسوب می‌شود

هفته گذشته رسانه Gamereactor به نقل از «چندین منبع اروپایی» از تاخیر در انتشار بازی گاد اف رگناروک تا سال 2023 خبر داد. جیسون شرایر در قالب پستی در وب سایت Resetera اعلام کرد که نسبت به محتوای این گزارش تردید دارد. وی گفته است که منابع دسته اول هیچ خبری مبنی بر به تعویق افتادن انتشار بازی God of War Ragnarok نشنیده‌اند.

آوریل امسال کوری بارلوگ، مدیر نوآوری استودیو سانتا مونیکا، از طرفداران سری گاد اف وار خواست تا برای دریافت اخبار تازه در مورد دنباله بازی God of War صبور باشند. وی گفته است که اعضای استودیو سانتا مونیکا روی بازی God of War Ragnarok تمرکز کرده و سخت مشغول ساخت این اثر هستند. کوری بارلوگ در ادامه گفته است: «ما کمال‌گرا هستیم. همه در حال بهبود گرافیک بازی در سطح سه هستند. اتفاقات مختلفی در جریان است که آرزو می‌کنم می‌توانستم آن‌ها را با شما در میان بگذاریم. اما در حال حاضر آماده نمایش نیستند».

گفته‌های کوری بارلوگ باعث نگرانی بسیاری از علاقه‌مندان و تردید آن‌ها نسبت به انتشار بازی God of War Ragnarok در سال جاری شد. با این وجود، کارگردان انیمیشن‌های بازی گاد اف وار رگناروک یعنی برونو ولازکز، اعلام کرده که این اثر در سال جاری ارائه می‌شود. علاوه بر این به‌تازگی اثر مذکور در کشور کره جنوبی رده بندی سنی شده است.

نظر شما در مورد انتشار بازی God of War Ragnarok در ماه نوامبر چیست؟ به نظر شما این اثر در سال جاری منتشر شده یا به سال آینده موکول می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    کمال

    مهمان

    سلام امسال میاد

    پاسخ دهید