god-of-war
یحیی رحیمی

ابراز خوشحالی بازیگر اصلی God of War از حضور دوباره در نسخه جدید

یحیی رحیمی 28 شهریور 1399 بدون دیدگاه
935 بازدید

سونی تیزر کوتاهی از بازی God of War منتشر کرد که لوگوی بازی را با یک سری عبارت‌های رمزی نشان می‌داد و جدا از تائید بازی برای انتشار در سال 2021، هیچ اطلاعات دیگری کف دست نگذاشت. معرفی بازی باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران شد اما این کریتوس بود که خوشحال‌تر از همه، خبر برگشت به نسخه دوم را با ویدیوی پرانرژی ارائه داد.

کریستوفر جاج که نقش کریتوس را در نسخه 2018 بازی God of War ایفا کرد، توییت تازه‌ای در مورد معرفی بازی God of War 2 منتشر کرده و خوشحالی خود را در مورد بازگشت دوباره به دنیای خدای جنگ بروز داده است. او در اولین ویدیوی منتشرشده، به‌آرامی پشت میکروفن قرار می‌گیرد و واژه «Boy!» را با آن صدای بم و کاریزماتیکش بیان می‌کند. این شاید بهترین شیوه برای تائید بازگشت جاج به نسخه دوم خدای جنگ و ایفای نقش دوباره به‌جای شخصیت کریتوس باشد.

او در دومین ویدیو، یک سری آیتم‌های یادبود از بازی God of War را نشان می‌دهد و به نظر داخل منزل به ضبط آن پرداخته است. او به‌آرامی دوربین را به سمت صورتش می‌چرخاند و می‌توانیم لبخند بزرگی روی صورتش مشاهده کنیم. در توییت منتشرشده توسط کریستوفر جاج، هشتگ #GofOfWarRagnarok استفاده‌شده که ممکن است اشاره به اسم کامل بازی داشته باشد. هنوز نه سونی و نه استودیو Santa Monica از این هشتگ و اسم استفاده نکرده‌اند اما ازآنجایی‌که داخل تریلر عبارت «رگنراک درراه است» استفاده‌شده، ممکن است اسم بازی همین باشد.

رگنارک در افسانه‌های اسکاندیناوی به معنی فرجام خدایان است و نبرد پایانی و فرجان کار در جهان اساطیر اسکاندیناوی است. این رویداد شامل نبرد بزرگی بود که درنهایت منجر به مرگ تعدادی از چهره‌های اصلی اساطیر شمال ازجمله اودین، ثور، لوکی و.. شد و بلایای طبیعی مختلفی در سراسر جهان پدید آورد. این پایان همه‌چیز نیست؛ بلکه جهانی نو پس‌ازآن آغاز می‌گردد.

فعلاً هیچ اطلاعاتی از بازی God of War 2 منتشرنشده و تنها می‌دانیم که هدف اولیه، انتشار بازی در سال 2021 روی کنسول پلی استیشن 5 است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.