دانلود زیرنویس فارسی بازی Alan Wake Remastered
نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی بازی Alan Wake Remastered

نوید قادری 18 دی 1402 69 دیدگاه
13,703 بازدید

کلمات، واژه‌ها و قدرت آن‌هاست که واقعیت ما را تشکیل می‌دهند. اهمیت واژه‌ها بسیار بیشتر از آن است که فکر می‌کنیم. استودیو رمدی از جمله بازی‌سازهایی است که قدرت واژه را به‌خوبی درک می‌کند و با دنبال کردن ایده‌های تازه، هر بار طرفداران خود را در دنیای اسرارآمیز غرق کرده است. الن ویک از جمله بهترین آثار استودیو بود که مزه تازه‌ای به بازی‌های ویدیویی بخشید و البته کابوس ترسناکی برای ما ایجاد کرد. کابوسی که تا دل بازی Control پیش رفت و حال در دل یک جهان اسرارآمیز و همان اندازه ترسناک به‌تمامی بازی‌های این استودیو معنی بخشیده است. پارسی‌گیم در ادامه روند تهیه زیرنویس فارسی بازی، تصمیم گرفت تا زیرنویس فارسی Alan Wake را تهیه کند و به‌صورت کاملاً رایگان در دسترس شما قرار دهد. الن ویک 2 منتشر شده است و اگر می‌خواهید قبل از شروع آن، به دنیای این نویسنده سفر کنید، چه‌بهتر که ابتدا زیرنویس فارسی الن ویک را کاملاً رایگان دانلود کنید و آنگاه منتظر سورپرایز ما باشید.

گیم پلی بازی Alan Wake Remaster با زبان فارسی و زیرنویس فارسی

بازی آلن ویک اثری بود که پس از سال‌ها همچنان طرفداران را تشنه نگه داشته است. جهان بازی در اوج تاریکی، زیبایی منحصر به فردی دارد. شما در نقش یک نویسنده به یک شهر کوچک سفر می‌کنید و به یک باره فاصله میان واقعیت و خیال را گم می‌کنید. آثار سورئال اندکی در میان بازی‌های ویدیویی یافت می‌شوند، اما الن ویک بدون شک بهترین آن‌هاست و سم لیک، خالق این اثر با تیزهوشی و ظرافت، آجر به آجر این جهان را طوری گذاشته است که نه راه فرار برای شما باقی می‌گذارد و نه راه ورود. اگر عاشق فیلم‌ها و آثار دیوید لینچ باشید، الن ویک پیوند عجیبی با شما برقرار می‌کند. همان‌طور که دیوید لینچ می‌گوید: تاریکی عمق خاصی دارد، می‌توانید در آن فرو بروید و پس از آن شروع به دیدن چیزهایی می‌کنید که با تمام وجود از آنها می‌ترسید. اما درعین‌حال چیزهایی را می‌بینید که عاشقان هستید و این‌طور است که یک رؤیا متولد می‌شود. بگذارید زیرنویس فارسی Alan Wake شما را به این رؤیای تاریک بکشاند و برای همیشه در قلبتان جا خوش کند.

زیرنویس فارسی و فارسی ساز بازی Alan Wake

درک مفاهیم و رمز و راز دنیای بازی‌های رمدی کار ساده‌ای نیست. الن ویک البته برعکس Control مفاهیم ساده‌تری را بازتاب می‌دهد. درک کامل بازی و داستان آن، نیازمند دانش زبان انگلیسی است. از آنجایی که ناشران بازی به دلایل مختلف به زبان فارسی توجهی ندارند، اما نیازی به نگرانی نیست. زیرنویس بازی Alan Wake شما را بی‌نیاز می‌کند، تک‌تک واژه‌های این اثر توسط تیم ترجمه پارسی‌گیم به زبان فارسی برگردانده شده است و سعی شده تا لحن ویژه بازی حفظ شود. علاوه بر دیالوگ‌ها، مونولوگ‌ها و توضیحات، تمامی منوها و همچنین صفحات داستانی که در طی بازی پیدا می‌کنید هم به زبان فارسی ترجمه شده است. سعی شده تا بومی‌سازی انجام بگیرد و هدف صرفاً ارائه یک زیرنویس خارج از مضمون نیست. تمام تلاش ما آن است که شما بتوانید بهترین آثار ویدیوگیم را به‌سادگی و کاملاً رایگان تجربه کنید و از انبوه چالش‌های پیش روی ما کاسته شود.

در صورتی که تابه‌حال می‌خواستید به دنیای الن ویک پا بگذارید، اما ترس از عدم فهم داستان این اجازه را به شما نمی‌داد. فارسی ساز بازی Alan Wake ترس شما را برطرف می‌کند. تیم ترجمه بازی به همراه ویراستارها، مدیران، گرافیست‌ها و برنامه‌نویس‌ها در تلاش هستند تا زیرنویس‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن آماده شوند و در اختیار شما قرار گیرند. چندین زیرنویس بازی دیگر نیز در راه هستند و این پاییز بهتر است همراه پارسی گیم بمانید. بازی الن ویک 2‌ نیز پس از سیزده سال صبر منتشر شده است. این مژده را به شما می‌دهیم که زیرنویس Alan Wake 2 نیز تهیه خواهد شد و در سریع‌ترین زمان ممکن در دسترس شما قرار می‌گیرد. در پایان باید از نظرات و پیام‌های دلگرم‌کننده شما تشکر کنیم و یادآوری کنیم که برای کسب اطلاعات جدید حتماً عضو کانال تلگرام پارسی گیم یا صفحه اینستاگرام ما شوید. شروع ماجراجویی و سفر به دنیای تاریک و مرموز الن ویک تنها یک کلیک با شما فاصله دارد.

پارسی گیم هفته های قبل هم بازی هایی نظیر Uncharted Legacy of Thieves و Mafia Definitnive Edition و چندین بازی دیگر را فارسی سازی کرده است که می توانید به بخش فارسی ساز بازی مراجعه کنید و کلیه بازی های فارسی شده توسط تیم پارسی گیم را دانلود نمایید.

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 58 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 16 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل Alan Wake Remastered Persian Subtitle.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما فعال شده است.

 

پس از نصب زیرنویس برای فعال سازی آن به تنظیمات بازی مراجعه کنید و متن و زیرنویس را روی فارسی انتظیم کنید.

نکته 1: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل Alan Wake Remastered Persian Subtitle را پیدا کرده و Uninstall کنید.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی Alan Wake Remastered لذت ببرید

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا فارسی ساز بازی Alan Wake Remastered رایگان است؟

بله تمامی فارسی ساز های پارسی گیم و فارسی ساز بازی Alan Wake Remastered به صورت کاملا رایگان قابل دریافت هستند. همچنین شما می توانید این بازی را هم به صورت کاملا رایگان از پارسی گیم دانلود کنید.

۱
من بازی Alan Wake Remastered را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی Alan Wake Remastered و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از این فارسی ساز استفاده کنید.

۲
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی Alan Wake Remastered هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۳
آیا زیرنویس فارسی بازی Alan Wake Remastered روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی Alan Wake Remastered روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 69 دیدگاه
  • Avatar

    متین

    مهمان

    زیرنویس قسمت دوم بازی رو بزارین عالی میشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    morteza

    مهمان

    سلام، خسته نباشید
    بابت ترجمه بازی ها به صورت رایگان ازتون ممنونیم کارتون عالی هست، انشالله همینطور پیش برین تمام بازی ها ترجمه کنین
    بازی هایی که زیرنویس انجام دادین مثل
    SIFU Arenas، A Plague Tale، Uncharted 4 Legacy of Thieves Collection، … خیلی وقته با اخرین ورژن بازی هماهنگ نیستن به اخرین ورژن هماهنگ کنین ممنون میشیم،

    پاسخ دهید
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    سلام پارسی گیم عزیز
    خیلی وقته زیرنویس جدیدی منتشر نکردین
    آیا تا پایان سال جاری انشالله برنامه ای برای انتشار زیرنویس جدیدی دارین؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 69 دیدگاه