دانلود زیرنویس فارسی بازی Control
نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی بازی Control

نوید قادری 7 آذر 1400 72 دیدگاه
41,412 بازدید

ورود به دنیاهای ماوراءالطبیعه همواره برای بشریت امری مهیج و گاهی ترسناک بوده است. سفر به ناشناخته‌ها و کشف رازهای درون آن کاری است که ماجراجوهای جسور انجام می‌دهند اما در برخی موقعیت‌ها، این ناشناخته‌ها هستند که پا به دنیای ما می‌گذارند. استودیو Remedy همواره به ساخت عناوینی انقلابی معروف بوده که در کنار گیم پلی جذاب و متفاوت، روایت داستانی عمیقی را هم به خورد مخاطبان می‌دهد. آخرین بازی منتشر شده این شرکت با نام Control، تمامی اصول کلاسیک و استانداردهای همیشگی را حفظ کرده و عنوانی اکشن و ماجرایی را با روایت داستانی جذاب شکل داده است. پارسی گیم این بار به تصمیم گرفت به دلیل پیچیده بودن داستان این بازی، زیرنویس فارسی بازی Control را به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد تا بخش مهمی از آن که همان داستان این بازی را به‌طور کامل متوجه شوید.

از آنجا که با یک داستان پیچیده در بازی Control روبه‌رو هستیم، فهمیدن دیالوگ‌ها و سایر عناصر به شناخت بهتر دنیای آن کمک بسیاری می‌کند و باعث می‌شود بازیکن به‌طور کامل در عمق اتمسفر بازی فرو رود. سابقه استودیو Remedy نشان می‌دهد که هرچند عناوین منتشر شده توسط آن‌ها کم تعداد است؛ اما همگی ارزش تجربه کردن را دارند. به دلیل موفقیت و محبوبیت این بازی و داستانی که شاید بسیاری از مخاطبان به‌طور کامل درک نکردند، پارسی گیم تصمیم به ارائه زیرنویس فارسی این بازی محبوب گرفت. اکنون زمان مناسبی است که همراه جسی فیدن، وارد ساختمان شوم و مخفی فدرال آمریکا شده و ماجراهای ماورایی سرگرم‌کننده در ابعاد مختلف واقعیت و متافیزیک تجربه کنید.

دانلود زیرنویس فارسی بازی Control

فارسی ساز بازی Control

در فرایند فارسی‌ سازی بازی Control، تمامی دیالوگ‌ها، خط روایی، توضیحات آیتم‌ها و همچنین منوهای بازی ترجمه شده‌اند. رابط کاربری هم با استفاده از فونتی خوانا و درخور، به فارسی ترجمه شده تا بتوانید تمامی تنظیمات موجود را ساده‌تر شخصی‌سازی کنید و تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی داشته باشید. فارسی ساز بازی Control کنترل قابلیت شخصی سازی هم خواهد داشت و میتوانید سایز زیرنویس را براساس علاقه ی خود بزرگ یا کوچک کنید. فایل فارسی‌ساز به‌سادگی نصب می‌شود و هیچ مشکلی برای بازی ایجاد نخواهد کرد و در هر زمان که خواستید هم می‌توانید آن را حذف کرده و بازی را به زبان اصلی برگردانید. بازی Control مملو از رازهای مخفی و ماورایی بوده که شاید تا به امروز به دلیل عدم تسلط به زبان انگلیسی، از آن‌ها بی‌اطلاع بودید اما اکنون به کمک این زیرنویس که توسط گروه مترجمان آماده شده، می‌توانید تمام آن‌ها را درک کرده و لذت ببرید.

زیرنویس فارسی رایگان برای بازی های جدید

پارسی گیم با انتشار تمامی بازی‌ های بزرگ، سریعاً فرایند ترجمه و انتشار زیرنویس فارسی بازی را شروع می کند و پس از فرایند بررسی و حل مشکلات بازی ها با زبان فارسی سریعا عناوین را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. بازی Control آخرین پروژه ما نخواهد بود و هفته ی آینده نیز بازی جدیدی به مجموعه بازی با زیرنویس فارسی به پارسی گیم اضافه می شود؛ قطعا بازی بعدی شما را هیجان زده خواهد کرد. می‌توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام پارسی گیم و همچنین کانال تلگرام، از تازه‌ترین برنامه‌ها و خبرهای جدید اطلاع پیدا کنید و همچنین نظرات خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

پارسی گیم هفته های قبل هم بازی هایی نظیر Aliens Fireteam Elite و Mafia Definitnive Edition و چندین بازی دیگر را فارسی سازی کرده است که می توانید به بخش زیرنویس بازی مراجعه کنید و کلیه بازی های فارسی شده را دانلود نمایید.

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 7 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 21 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل Control Persian Subtitle V1.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما قابل فعال سازی خواهد بود.

برای فعال سازی زیرنویس به تنظیمات بازی مراجعه کنید و از بخش رابط کاربری زبان زیرنویس را بر روی فارسی تنظیم نمایید.

نکته 1: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل Control Persian را پیدا کرده و Uninstall کنید.

نکته 2: پیشنهاد میشه قبل از هرگونه آپدیت بازی ابتدا زیرنویس فارسی را حذف کنید و سپس بعد از آپدیت بازی، مجدد نصب نمایید تا از مشکلات احتمالی آن جلوگیری شود.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی Control لذت ببرید ?

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

من بازی Control را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی Control و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از این فارسی ساز استفاده کنید.

۱
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی Control هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۲
آیا زیرنویس فارسی بازی Control روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی Control روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۳
آیا می‌توانم زیرنویس فارسی را روی نسخه استیم هم استفاده کنم؟

زیرنویس فارسی Control با تمامی نسخه‌ها و حتی نسخه استیم هم کار می‌کند، پس اگر بازی را خریداری کرده‌اید، نگران عدم اجرای زیرنویس نباشید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 72 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    با نسخه complete edition هماهنگ می کنید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Agha_3alar

    مهمان

    دی ال سی ها زیر نویس شدن ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام من متاسفانه هر کاری کردم زیر نویس رو هیچ کدوم از نسخه های بازی کار نکرد، راهنمایی میفرمایید لطفا؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    MeTaTrOn

    مهمان

    من بازی رو دانلود کردن از سایتتون زیر نویس رو دانلود کردم نصب هم بدون ارور هستش ولی وقتی داخل بازی میشم اصلا هیچ تعغییری نمیکنه و گزینه فارسی تو لیست زیر نویس ها نیست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    عرفان حشمی پور

    مهمان

    سلام وقتتون بخیر و شادی یه سوال داشتم خواستم بدونم این زیرنویس فارسی با نسخه epic games کار می کنه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    باز و زیر نویس را نصب کردم در یک کلام عالی بود این اولی بازی هست که با زیرنویس بازی می کنم .وقتی بازی را می فهمی لذت بازی چند برابر میشه یه دنیا تشکر.

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 72 دیدگاه