crossfire-x
یحیی رحیمی

بازی CrossfireX Beta روز 5 تیر روی Xbox One منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 1 تیر 1399 بدون دیدگاه
949 بازدید

بازی محبوب و بسیار پرطرفدار Crossfire سال گذشته برای عرضه روی کنسول Xbox One معرفی شد. این بازی که CrossfireX نام دارد، هنوز در دست توسعه است و فرایند ساخت آن تمام نشده است. به هر حال هنوز تاریخ عرضه بازی مشخص نیست اما فروشگاه مایکروسافت خبر از انتشار نسخه بتا بازی به نام CrossfireX Beta در روزهای آینده داده است.

صفحه مخصوص بازی گفته است که CrossfireX Beta به صورت مجانی و روی کنسول Xbox One منتشر می شود. همچنین تاریخ عرضه بازی نیز روز 5 تیر عنوان شده است که چند روز تا آن زمان باقی مانده است. اگر نگاهی نزدیک به صفحه بیندازیم، پشتیبانی از قابلیت 4K و HDR نیز بیان شده است. همچنین حجم فایل نصبی بازی نیز 5.88 گیگابایت خواهد بود.

در قسمت توضیح بازی نوشته شده است که CrossfireX Beta یک شوتر اول شخص است که بازیکنان را در نبردی جهانی گرفتار می کند. از سویی نیرویی خبیث به دنبال استفاده از فناوری های پیشرفته به منظور تهدید امنیت جهان است و تاکتیک های جنگی زیادی برای گول زدن افراد نیز به کار می برد. در این میان نیروی دولتی نیز به دنبال شکست دادن آن‌هاست. می توان هر کدام از این دو نیروها را برگزید و این نیروها نیز دارای ماموریت و استایل بازی خود خواهند بود.

بازی CrossfireX Beta چیزی مشابه کانتراسترایک است و بازیکنان در گروه مقابل هم به مبارزه خواهند پرداخت. در حال حاضر تنها یک تریلر معرفی در دست داریم و تاریخ انتشار نسخه اصلی در دست نیست. با توجه به اینکه نسخه بتا بازی روز پنج شنبه منتشر خواهد شد، باید منتظر خبرهای رسمی در این مورد باشیم و فعلا تنها یک آپدیت از صفحه فروشگاه بازی را در دست داریم. بازی CrossfireX قرار است روی کنسول Xbox One عرضه شد و همچنین استودیو Remedy نیز مسئولیت توسعه بخش داستانی آن را برعهده دارد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.