Fortnite
علی رحمانیان

بازی Fortnite از اولین حالت تک‌نفره و داستانی خود رونمایی می‌کند

علی رحمانیان 20 اسفند 1399 بدون دیدگاه
1,033 بازدید

فصل پنجم چپتر 2 بازی Fortnite حالا به اتمام خود نزدیک می‌شود و فصل ششم آن در تاریخ 26 اسفندماه (16 مارس) آغاز خواهد شد. سازندگان فورتنایت علاقه‌ی زیادی به غافل‌گیر کردن بازیکنان دارند و از زمان عرضه‌ی بازی بارها به روش‌های گوناگون این کار را انجام داده‌اند، حال شرکت Epic Games در اقدامی جالب اعلام کرده است که یک بخش تک‌نفره و داستانی بانام Zero Crisis Finale به فصل ششم چپتر 2 این عنوان خواهد آمد.

اپیک گیمز در‌رابطه با این رویداد این‌گونه نوشته است:

وقتی فصل جدید بازی شروع شد، شما باید مأموریت Agent Jones را دنبال کنید که در خط داستانی Zero Crisis Finale به وقوع می‌پیوندد. اتفاقاتی که در این روایت داستانی رخ می‌دهند قطعاً در جهان فورتنایت تأثیرگذار خواهند بود.نگران نباشید چراکه Zero Crisis Finale یک تجربه‌ی تک‌نفره است و شما می‌توانید هر وقت که بخواهید در طول این فصل آن را بازی کنید. ما یک کات‌سین سینمایی فوق‌العاده هم برای شروع این رویداد تدارک دیده‌ایم و به‌زودی جزئیات مربوط به آن را به اشتراک خواهیم گذاشت.

در فصل پنجم فورتنایت که از دسامبر 2020 آغاز شد، شاهد داستان «مأمور جونز» بودیم که شکارچی‌هایی را از بعدهای مختلف دورهم جمع کرد تا از دنیای Zero Point محافظت کند، در فصل جدید هم ظاهراً ادامه‌ی همین ماجرا را شاهد خواهیم بود. در ضمن تا پایان این فصل فرصت دارید تا طلاهایی را که تاکنون جمع‌آوری کرده‌اید خرج کنید.

Fortnite Singleplayer

در فصلی که گذشت شاهد اضافه شدن کاراکترهای محبوبی مثل کریتوس و مستر چیف در فورتنایت بودیم، حال باید ببینیم که در فصل جدید چه شخصیت‌های دیگری به بازی خواهند آمد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.