Counter Strike 2 موبایل
یحیی رحیمی

بازی Counter Strike 2 احتمالاً برای موبایل منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 4 فروردین 1402 8 دیدگاه
1,722 بازدید

تجربه بازی کانتراسترایک روی کامپیوتر کاملاً نوستالژیک است و این سری بازی محبوب توانسته‌اند میلیون‌ها نفر را در چند دهه اخیر سرگرم کنند. معرفی بازی Counter Strike 2 فصل تازه‌ای برای این شوتر اول‌شخص رقابتی رقم زد. اگرچه این سری بازی همیشه برای کامپیوتر منتشر شده‌اند، اما شایعات تازه‌ای از انتشار آن برای موبایل خبر می‌دهند. کانتراسترایک 2 ممکن است در آینده به‌َعنوان یک بازی اندروید در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

بازی Counter Strike 2 به‌عنوان یک آپگرید رایگان برای بازی CSGO منتشر می‌شود. نسخه آزمایشی بازی در اختیار افراد محدودی قرار گرفته است و بسیاری از آن تعریف کرده‌اند. تغییرات گرافیکی و گیم‌پلی باعث شده تا با یک بازی متفاوت روبه‌رو باشیم. نسخه جدید از موتور گرافیکی سورس 2 استفاده می‌کند و همین باعث شده تا شایعات انتشار آن برای موبایل هم پخش شود. گفتنی است موتور سورس 2 از هر دو سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید پشتیبانی می‌کند و امکان پورت برای موبایل وجود دارد.

یکی از کاربران توییتر به نام Acquarius با جستجو در کدهای بازی کانتراسترایک 2 توانسته سرنخ‌هایی از نسخه موبایل پیدا کند. او توانسته دستوراتی در بازی مربوط به نسخه موبایل بیابد که شامل راهنمایی‌هایی برای کنترل بازی در حالت اول شخص است. او سرنخ‌های پیدا شده را در توییتر به اشتراک گذاشته است. وجود این کدها به معنی تائید ساخت نسخه موبایل نیست و بلکه ممکن است که این کدها مربوط به یک بازی دیگر باشند و در بازی جدید هم استفاده شده باشند.

Counter Strike 2 موبایل

انتشار Counter Strike 2 برای موبایل

گیب فالور از تولیدکننده‌های محتوای کانتراسترایک نوشته است که این رشته‌ها و دستورات به نظر از دیگر بازی‌های شرکت ولو به‌جا مانده‌اند. البته این کدها در بازی Dota 2 که دیگر محصول محبوب ولو است، دیده نمی‌شود. وی در ادامه نوشت که موتور سورس 2 از موبایل‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند و سازندگان نیازی به تولید یک بازی جداگانه برای موبایل ندارند. تنها مشکل اصلی بهینه‌سازی است و اینکه چطور چنین بازی با چنین گرافیک و روندی برای صفحه‌های لمسی بهینه شود. به نظر می‌رسد که شرکت ولو هنوز برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد و روی نسخه کامپیوتر متمرکز است.

حمایت از پلتفرم موبایل در طی سال‌های اخیر افزایش یافته است. ممکن است محبوبیت بازی کالاف دیوتی موبایل منجر به تولید کانتراسترایک موبایل شود. بازی‌ای که تولید آن تائید نشده است و باید دید آیا ولو روی پلتفرم موبایل هم سرمایه‌گذاری خواهد کرد یا خیر؟ گفتنی است شایعه ساخت Counter Strike 2 برای موبایل در حال شدت گرفتن است و گیمرهای زیادی به آن واکنش نشان داده‌اند.

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    Cs2 برا‌موبایل انگار اومده تو پیج پلیرای روس همش کلیپاش هست????

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    بابا ببینید الان special forces group 2 خیلی طرفدار داره خب من خودمم هنوز بازی میکنم و اونم کانتر هس ولی برای موبایل بعد نسخه موبایلش میتونه بترکونه
    پرچم cs همیشه بالاس ?‍☠️?‍☠️

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    یه گیم ک برند شده مثه کانتر استرایک برای اثبات خودش نیاز ب ورود در صنعت بازیای موبایلی یا کنسولی نداره ؛ هیچوقت کانتر تو هیچ کنسولی جز pc نبوده ک اگه بیاد شناسنامه خودشو زیرسوال میبره

    پاسخ دهید
    • Avatar

      بنیامین در پاسخ به امیر

      مهمان

      csgo برای پی اس 3 هم منتشر شده بوده

    • Avatar

      بنیامین در پاسخ به امیر

      مهمان

      csgo برای پی اس تری هستش اما یه جورایی مرده به حساب میاد چون سروراش از کار افتاده

  • Avatar

    امیر206

    مهمان

    نه این نباید اتفاق بیوفته نهننهنه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      هاشم در پاسخ به امیر206

      مهمان

      کی گفته اتفاقا کلی کپی از کانتر داریم رو موبایل که اتفاقا کلی هم طرفدار دارن دیگه بازی اصلی بیاد میترکونه تازه طراحی این گیم رو موبایل کار پیچیده ای نیست و اینکه فک کنم کلا نیازه

    • Avatar

      ایمان در پاسخ به امیر206

      مهمان

      امید وارم میوفته چون باید با یه مشت بچه و چیتر سر و کله بزنی همون بهتر اصلا نیاد