بازی CS:GO 2
یحیی رحیمی

فایل‌های بازی CS:GO 2 فاش شد؛ اشاره به ساخت Left 4 Dead 3

یحیی رحیمی 24 اسفند 1401 بدون دیدگاه
648 بازدید

شایعات در مورد دنباله بازی Counter-Strike Global Offensive مدت‌هاست در جریان است و گزارش‌های مختلفی در طی هفته‌های گذشته منتشر شده است. درایور کارت گرافیک انویدیا به بازی جدید کانتراسترایک ارجاع کرد و نشانه‌هایی از موتور Source 2 پیدا شد. فایل‌های بازی جدید در شبکه استیم پیدا شده است و این نشان می‌دهد که شایعات ساخت بازی جدید و احتمالاً انتشار نسخه آزمایشی صحیح هستند.

گیب فالور، صفحه توییتر نزدیک به شرکت ولو از «اتفاقی عجیب» خبر داده است. این صفحه توییتر، چندین تصویر از آیکون فایل‌های قابل‌اجرا مربوط به بازی کانتر استرایک منتشر کرده است. این فرد می‌گوید که منبع معتبری این تصاویر را برای او فرستاده است. یکی از تصاویر، فایل اجرایی csgos2.exe را نشان می‌دهد. دیگر تصویر به استفاده از موتور Source 2 با فایل src2sdk.exe اشاره می‌کند و همچنین چندین نرم‌افزار قابل‌اجرا مربوط به بازی جدید دیده می‌شوند.

این فرد در ادامه کدهای بازی را فاش کرد که به بازی CS:GO 2 اشاره می‌کنند. این کدها به بازی Left 4 Dead 3 نیز اشاره دارند و در حال حاضر مشخص نیست آیا این تصاویر واقعی است یا اینکه تنها حربه‌ای برای سرکار گذاشتن طرفداران کانتراسترایک. گروهی از طرفداران با بررسی گزارش‌های اخیر به این نتیجه رسیده بودند که این گفته‌ها سرکاری است و حتی آن را دروغ سیزده اعلام کرده بودند. شرکت ولو، سازنده بازی، هیچ واکنشی به این شایعات نشان نداده است.

بکانتراسترایک 2 بازی CS:GO 2

آیا شایعات بازی CS:GO 2 واقعی است؟

تعدادی از اینسایدرهای شرکت ولو برای اطمینان دادن به طرفداران، فایل‌ها را تست کردند و به این نتیجه رسیدند که این شایعات واقعی است. ارجاع به بازی کانتراسترایک 2 در فایل‌های اجرایی موتور سورس 2 پیدا شده است. این نشان می‌دهد که اتفاقاتی در جریان است و بدون شک، دنباله بازی باید در حال ساخت باشد. اشاره به دنباله بازی Left 4 Dead 2 نیز اتفاق تازه‌ای است و ممکن است که نسخه جدید این سری هم در حال ساخت باشد. در حال حاضر نمی‌توان صحت این شایعات را تائید کرد.

بزرگ‌ترین شایعه مربوط به نسخه آزمایشی بازی CS:GO 2 بود. طبق شایعه، بازی در مرحله تولید نهایی قرار دارد و نسخه بتا آن به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه سورس 2 بازی کانتراسترایک طبق شایعات قرار است دارای سرورهای قدرتمند 128 تیک باشند. این بازی همچنین سیستم یافتن مسابقه بهبودیافته خواهد داشت و یافتن بازی‌کنان با توجه به مهارت و سطح بازی‌کننده ساده‌تر خواهد بود. بازی‌کنان دیگر لازم نیست از ابزارهای شخص ثالث برای بهبود کیفیت بازی استفاده کنند.

چندین ژورنالیست نوشته‌اند که CS:GO 2 در مرحله تولید قرار دارد و در حال حاضر تحت اسم Counter-Strike 2 شناخته می‌شود. نظر شما چیست؟ آیا این شایعات واقعی هستند؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.