بهترین بازی های شوتر اندروید
سارا هابطی

بهترین بازی های شوتر اندروید

سارا هابطی 14 اسفند 1401 1 دیدگاه
5,931 بازدید

شگفت‌انگیز، هیجان خالص و صد البته محبوب؛ توصیفات کوچکی از ژانری هستند که در سراسر جهان طرفدار بسیار زیادی دارد و روی تمامی پلتفرم‌های گیم توانسته جایگاه ویژه‌ای را به دست بیاورد و این توضیحات تنها برای ژانر شوتر صدق می‌کند. در سبک شوتر عناوینی حضور دارند که می‌توانند با المان‌های خلاقانه و داستان‌های رویایی، بازیکنان را به سرزمینی خیالی و مملوء از هیجان ببرند که تجربه ایده‌آلی را برایشان رقم خواهد زد. بازی‌های شوتر در هر پلتفرمی که تا به امروز بودند خودشان را به جایگاه مناسبی رساندند، اما آیا این موفقیت در میان بهترین بازی‌ های اندروید نیز تکرار شده است؟ برای پاسخ به این سوال، از بهترین بازی های شوتر اندروید دعوت کردیم که در لیست بهترین‌های ما قرار گیرند تا بررسی کنیم کدام یک از آن‌ها لیاقت این جایگاه را داشته‌اند. در ادامه همراه پارسی گیم باشید.

بهترین بازی های شوتر اندروید؛ جشنواره‌ای از گلوله و آتش

بعد از این‌که به بررسی بازی‌های اول شخص و سوم شخص اندروید پرداختیم، حال در اینجا می‌خواهیم به سراغ بهترین بازی‌های شوتر موبایلی برویم که سال‌های زیادی را طی کردند تا توانستند در دل گیمرها خودشان را بگنجانند و خاطرات خوب و خوشی را برایشان رقم بزنند. فرقی ندارد که شما طرفدار چه سبکی از بازی‌های ویدیویی باشید؛ عناوینی که در ژانر شوتر قرار می‌گیرند، همیشه چیزی را برای لذت بردن شما از دنیای گیم کنار گذاشته‌اند که می‌تواند تجربه فراموش‌نشدنی را سالیان سال برایتان رقم زنند.

شاید بازی‌ های موبایل به اندازه بازی‌های کنسولی محبوبیت زیادی نداشته باشند، اما در این چند سال اخیر نشان دادند که رقیب خوبی برای پلتفرم‌های گیم به حساب می‌آیند و می‌توانند رقابت تنگاتنگی را با آن‌ها پیش ببرند. با این حال اجازه دهید به سراغ معرفی بازی‌هایی برویم که سعی کردند در این سبک شکل دیگری از هیجان را به بازیکنان منتقل کنند و داستان خود را را به روایت دیگری برای آن‌ها تعریف کنند.

1) بازی Last Hope 3: Sniper Zombie War

بازی Last Hope 3 Sniper Zombie War

هیجان و اکشن به علاوه دنیایی آخرالزمانی که زامبی‌ها آن را محاصره کردند، نتیجه آن مساوی با بازی Last Hope 3: Sniper Zombie War خواهد بود. نسخه سوم از سری بازی Last Hope که توسط استودیو سوئدی JE Software AB توسعه یافته که می‌تواند به بهترین شکل ساعت‌های بیکاری شما را از بین ببرد و اوقات خوشی را برایتان رقم زند.

به طور کلی بازی‌هایی که بدون محدودیت به شما اجازه زامبی‌کشی را می‌دهند، جذابیت بسیار بالاتری نسبت به دیگر عناوین دارند. خوشبختانه توسعه‌دهندگان طیف وسیعی از سلاح‌ها را در بازی قرار داده است. گرافیک بازی با توجه به حجمی که دارد قابل تحسین بوده و جزئیات آن به نوبه خودش جذاب و مناسب است. از نظر فیزیک سلاح‌ها و تخریب‌پذیری محیطی بازی در حد استاندارد قرار دارد و باید گفت که نسخه سوم از این مجموعه، یک اثر زیبا و خوش ساخت است که می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم خود کند.

2) بازی Zombie Gunship Survival

بازی Zombie Gunship Survival

با انجام بازی Zombie Gunship Survival این‌بار با استفاده از پشتیبان هوایی به جنگ با زامبی‌ها بروید و بازماندگان را نجات دهید. اگر از گیمرهای قدیمی هستید و با مراحل مرتبط به پشتیبانی هوایی سری بازی‌های محبوب Call of Duty لذت بردید، تجربه بازی Zombie Gunship Survival شما را قطعا راضی خواهد کرد. گرافیک جالب توجه و گیم پلی اعتیادآور باعث شدند تا بازی Zombie Gunship Survival در بهترین حالت خودش قرار بگیرد و طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

بازیکنان با کنترل هواپیما غول‌پیکر AC-130 و با داشتن سلاح‌های قدرتمند می‌توانند نیروهای خود را از محاصره زامبی‌ها نجات دهند و آن‌ها را تا رسیدن به مکانی امن پشتیبانی کنند. شما بعد از اتمام هر مرحله می‌توانید با امتیازات و منابعی که به دست آوردید به ارتقاء پایگاه نظامی خود بپردازید؛ زیرا علاوه بر نجات بازماندگان، شما باید از پایگاه خودتان هم در مقابل هجوم زامبی‌ها محافظت کنید.

بازی حس واقعی شلیک با اسلحه‌های سنگین و هیجانی غیرقابل وصف از نابودی زامبی‌ها را به بازیکنان منتقل می‌کند و اجازه می‌دهد آن‌ها ساعت‌ها بی‌وقفه به انجام بازی بپردازند. روی هم رفته اگر از تجربه بازی‌های شوتر لذت می‌برید، بازی با کیفیت و فوق‌العاده سرگرم‌کننده Zombie Gunship Survival که یکی از بهترین بازی های شوتر اندروید بوده، در انتظارتان است.

3) بازی Sky Force Reloaded

بازی Sky Force Reloaded

اگر از طرفداران قدیمی بازی‌های Sky Force باشید قطعا با آمدن نسخه جدید و ریمستر شده آن به نام Sky Force Reloaded هیجان‌زده می‌شوید. این عنوان یکی از اعتیادآورترین گیم‌پلی‌ها را به خود اختصاص می‌دهد و بازیکنان را با گرافیک جالب توجه و رنگارنگ خود ساعت سرگرم می‌کند. بازی با دارا بودن یک سبک منحصر به فرد و شوتر کلاسیک بازیکنان را به دوران طلایی بازی‌های ویدیویی می‌برد و تجربه فراموش‌نشدنی را در میان بهترین بازی های شوتر اندروید برایشان به ارمغان می‌آورد.

بازی Sky Force Reloaded دارای صدها مرحله متنوع با چالش‌های هیجان‌انگیز است و شما با استفاده از امتیازات به دست آمده از هر مرحله می‌توانید هواپیمای خود را ارتقاء بخشید و تجهیزات آن را به‌روز کنید. مانند سایر بازی‌ها هرچه به مراحل بالاتری برسید، بازی چالش‌برانگیزتر می‌شود و تمامی مهارت و توانایی‌های شما را زیر سوال خواهد برد.

بازی زیبا و فوق‌العاده شگفت‌انگیز Sky Force Reloaded را استودیو معروف Infinite Dreams ساخته است، استودیویی که میان طرفداران بازی‌های موبایلی به خوش نامی معروف بوده و عناوین زیادی را وارد مارکت اندروید کرده است. گیم پلی بازی در ابتدا ممکن است کمی دشوار به نظر برسد، اما رفته رفته می‌توانید کنترل بازی را به دست بگیرید و با استفاده از کارت‌های درون بازی، قدرت‌های خود را افزایش دهید.

4) بازی The Walking Zombie 2

بازی The Walking Zombie 2

The Walking Zombie 2 اثری جذاب و سرگرم‌کننده است که استودیو Alda Games آن را ساخته و روانه بازار کرده است. بازی The Walking Zombie 2 دارای گیم پلی هیجانی و گرافیک پیکسلی و جذاب بوده که بازیکنان با فرصت دادن به آن می‌توانند لذتی بی چون و چرایی را برای خود به ارمغان بیاورند. در نگاه اول شاید بازی جذاب به نظر نرسد، اما اجازه دهید بازی شما را به دنیای مکعبی با روایت منحصر به فرد خودش ببرد تا متوجه زیبایی و خارق‌العاده بودن آن شوید.

به طور کلی بازی خاص بوده و مناسب طرفداران بازی‌های شوتر زامبی‌محور است. بازی روایتگر داستان شخصیتی است که خودش توسط زامبی‌ها گاز گرفته شده و به شکل ناباورانه‌ای به زامبی تبدیل نشده است و حال باید با استفاده از قابلیتی که دارد به نجات دیگر بازماندگان برود و از طرفی دلیل ایمن ماندن خودش در برابر ویروس زامبی را پیدا کند. بازی حجم زیادی ندارد، اما شما با یک عنوان پرپیمان از جزئیات گرافیکی و گیم پلی روبرو هستید که شاید برایتان عجیب و غریب باشد. با این حال اگر از تجربه بازی‌های خاص با داستانی شگفت‌انگیز در میان بهترین بازی های شوتر اندروید لذت می‌برید، بازی The Walking Zombie 2 دقیقا همان چیزی است که انتظارش را دارید.

5) بازی Xenowerk

بازی Xenowerk

براساس اشتباهی در یک آزمایشگاه محرمانه، ویروسی شیوع پیدا کرده و موجودات هیولایی و خطرناک آن مکان را تسخیر کردند و شما به عنوان یک مامور ویژه باید به پاکسازی این موجودات بپردازید. بازی Xenowerk در قالب یک اثر شوتر تمامی مهارت‌های شما در مبارزه با موجودات بیگانه را محک می‌زند و تجربه جدید و به یادماندنی را برایتان رقم خواهد زد.

بازی از استودیوی پیکسل‌بایت که با سری بازی Space Marshals به معروفیت رسید، توسعه پیدا کرده است و حال بازیکنان در بازی Xenowerk با عنوانی روبرو هستند که از نظر یک بازی شوتر کم و کاستی ندارد و با گرافیک اچ دی خود آن‌ها را ساعت‌ها سرگرم خود می‌کند. براساس نوع آزمایشگاه‌ها، ماموریت‌های شما فرق می‌کند و هرچه نوع آزمایشگاه محرمانه و مخوف‌تر باشد؛ شما با موجودات سرسخت‌تر و خطرناک‌تر مبارزه خواهید کرد.

هر اندازه که می‌توانید در مراحل مختلف بازی امتیازات و سکه جمع کنید؛ زیرا اگر تجهیزات خود را ارتقاء نداده باشید نمی‌توانید راه پیروزی را پیدا کنید و بارها و بارها طعم تلخ شکست را خواهید چشید. جلوه‌های بصری بازی به نوبه خود خارق‌العاده است و می‌تواند نگاه بازیکنان را به خود جلب کند. روی هم رفته بازی جذابیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند ساعت‌ها بدون وقفه‌ای بازیکنان را میخکوب کند.

6) بازی Space Marshals 2

بازی Space Marshals 2

بعد از کلی حرف و حدیث بالاخره بازی Space Marshals 2 از استودیو Pixelbite در سبک شوتر اکشن برای پلتفرم‌های گوشی‌های هوشمند ارائه شد و توانست در مدت کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان بهترین بازی های شوتر اندروید برسد. بعد از موفقیت نسخه پیشین، این‌بار بازی Space Marshals 2 با گیم پلی جدیدتر و گرافیک بالاتر آمده تا رقبا را یکی پس از دیگری شکست دهد و جایگاه ویژه خود را به دست بیاورد.

بازی به شدت با روایت داستانی خود درگیرتان خواهد کرد و گیم پلی و کنترل راحت بازی به شما امکان می‌دهد که بدون سختی مشغول انجام بازی شوید. بازی بیش از 20 ماموریت در حالت‌های مختلف با طیف وسیعی از سلاح‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد و سعی دارد جهانی چالش‌برانگیز و زیبا برای بازیکنان خلق کند. از برجسته‌ترین قسمت‌های بازی می‌توان به صداگذاری و چهره‌های بصری بازی اشاره کرد که توسعه‌دهندگان تمام توان خود را در این بخش به کار گرفتند تا بازیکنان بتوانند بهترین تجربه را از بازی داشته باشند. لازم به ذکر بوده که بدانید نسخه سوم از این سری بازی نیز منتشر شده و شما عزیزان می‌توانید بعد از تجربه این عنوان به سراغ آن نیز بروید و اوقات خوشی را برای خودتان رقم زیند.

7) بازی Special Forces Group 2

بازی Special Forces Group 2

بدون شک می‌توان گفت که سبک شوتر یکی از برجسته‌ترین و پرطرفدارترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که بازیکنان هر ساله می‌توانند با انبوهی از عناوین این سبک خودشان را غرق کنند و مهارت‌های تیراندازی خود را به چالش‌های مختلف بکشند. با این حال آیا یک بازی شوتر اول شخص که توسط گروهای تروریست و ضد تروریست اداره می‌شود، شما را یاد عنوانی محبوب و خاطره‌انگیز نمی‌اندازد؟؟ بله اگر یک گیمر حرفه‌ای و قدیمی باشید، قطعا با بازی کانتر استرایک خاطره خوشی دارید.

حال بازی Special Forces Group 2 با گرافیکی جالب‌تر و گیم پلی اعتیادآور در پلتفرم گوشی‌های هوشمند عرضه شده تا بار دیگری بازیکنان بتوانند خاطرات خوش دوران خود را تجربه کنند. بازی Special Forces Group 2 دقیقا همان نقشه‌های بازی خاطره‌انگیز کانتر را با تفاوت‌های کوچکی به علاقمندان ارائه می‌کند و آن‌ها می‌توانند در حالت‌های مختلف چه آنلاین و آفلاین به تجربه بازی بپردازند.

خوشبختانه از همان ابتدای ورود می‌توانید تنظیمات گرافیکی و تکسچرهای بازی را براساس سخت افزار گوشی خود تنظیم کنید تا بتوانید بهترین تجربه از بازی را داشته باشید. علاوه بر این می‌توانید از میان حالت‌های مختلف از جمله Classic ,Resurrection ,Capture the Flag ,Zombie و Bomb یکی را انتخاب کنید و به انجام بازی بپردازید. بازی Special Forces Group 2 دقیقا همان چیزی است که علاقمندان به بهترین بازی های شوتر اندروید از آن انتظار دارند. بنابراین بدون هدر دادن فرصت به سراغ تجربه آن بروید.

8) بازی Falcon Squad

بازی Falcon Squad

به بازی‌های شوتر هوایی علاقه دارید؟ ما در اینجا بازی به شدت سرگرم‌کننده و شگفت‌انگیز Falcon Squad را داریم که مختص به خودتان است. بازی Falcon Squad دقیقا همان چیزی است که طرفداران سبک بازی جنگنده‌ای علاقه دارند و می‌تواند در دنیای رنگارنگ و اکشن خود لحظات خوشی را برای بازیکنان رقم زند. توسعه‌دهندگان از زبان خودشان به تعریف روایت بازی Falcon Squad پرداختند و می‌گویند: در آینده‌ای نزدیک انسان‌‌ها تمامی کهکشان را از آن خود خواهند کرد و با فساد و خرابی باعث می‌شوند تا نژادهای دیگر کهکشان‌ها برای نابودی آن‌ها متحدد شوند و نسل خطرناک بشر را از جهان نابود کنند.

بازی دارای دو حالت چند نفره آنلاین و تک نفره آفلاین است و شما براساس نوع بازی خود می‌توانید هر کدام از این حالات را برای خود انتخاب کنید. اگر از طرفداران این نوع از بازی‌‌های شوتر هستید، قطعا بازی Falcon Squad ارزش وقتتان را خواهد داشت و می‌تواند تجربه به یادماندنی را برایتان خلق کند.

9) بازی N.O.V.A. Legacy

بازی N.O.V.A. Legacy

استودیوی معروف و پرآوازه گیم‌لافت بار دیگر اثری خوش ساخت و با کیفیتی را به نام N.O.V.A. Legacy روانه بازار کرده است و توانست طرفداران خود را بیش از پیش به خود علاقمند کند. این بازی به قدری زیبا و هیجان‌انگیز است که می‌تواند طرفداران بازی‌های شوتر اندروید را هیجان‌زده کند و اوقات لذت‌بخشی را برایشان به وجود بیاورد. داستان از این قرار است که بیگانگان به سیاره زمین حمله کردند و شما در نقش Yelena که یک مامور ویژه است باید مانع از بین رفتن نسل بشری شوید و کره زمین را از نابودی نجات دهید.

بازی N.O.V.A. Legacy یک جورایی نسخه ریمستر شده اولین نسخه از سری بازی N.O.V.A. به شمار می‌آید. همانطور که می‌دانید استودیو گیم‌لافت چندین سال است که در زمینه ساخت بازی‌های موبایلی سابقه درخشانی دارد و هرساله عناوین با کیفیت و پرطرفداری را روانه بازار کرده است. به این حال از آنجایی که بازی N.O.V.A. Legacy ساخته این استودیو است، پس توقعات و انتظارات از آن بسیار بالا بوده و خوشبختانه این عنوان تا اندازه‌ای توانسته بازخورد مثبت طرفداران را جلب کند و تا به امروز بیش از 100 میلیون کاربر به تجربه آن پرداخته‌اند.

گرافیک و گیم پلی بازی در حد یک بازی موبایل قابل قبول بوده و می‌تواند با حالت و رویدادهای متنوع، بازیکنان را سرگرم کنند. هرچه باشد، این بازی ساخته استودیو Gameloft است و تجربه عناوین این استودیو در میان بهترین بازی های شوتر اندروید برای هر گیمر موبایلی از واجبات به حساب می‌آید.

10) بازی Garena Free Fire Max

بازی Garena Free Fire Max

از دیگر بازی‌های شوتر بتل رویال اندروید می‌توان به سراغ معرفی بازی Garena Free Fire Max برویم که مانند سایر هم سبکانش توانسته طرفداران مختص به خودش را پیدا کند و اوقات سرگرم‌کننده را برایشان رقم زند. همانطور که می‌دانید بازی‌های بتل رویال شما را در گروهای چند نفره در جزیره‌ و زمین‌های مختلف به رقابت با دیگر بازیکنان می‌اندازند و شما باید به عنوان آخرین بازمانده از آن مکان‌های جهنمی خارج شوید.

براساس گفته توسعه‌دهندگان بازی Garena Free Fire Max بیش‌تر به طور اختصاصی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده تا بتواند با دیگر عناوین بزرگ این ژانر رقابت کند و پتانسیل بالای خود را به طرفداران و دیگر شرکت‌های بازیسازی نشان دهد. بازی از گرافیک و جزئیات بسیار بالا و زیادی برخوردار بوده و به همین خاطر باید از گوشی میان‌رده با سخت افزار بالا برای بهتر اجرا شدن بازی استفاده کنید؛ در غیر این صورت با مشکلاتی نظیر افت فریم و لگ‌های مختلف در بازی مواجه خواهید شد. در سرزمین که هیچ‌کس دوست شما نیست و همگی افراد قصد نابودیتان را دارند، زنده بمانید و برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید.

11) بازی Standoff 2

بازی Standoff 2

به بازی‌های کالاف دیوتی و کانتر استرایک علاقه دارید، پس اجازه دهیم شما را با تلفیقی از این دو عنوان محبوب به نام Standoff 2 آشنا کنیم. بازی Standoff 2 گزینه کاملا مناسب برای افرادی است که بینهایت به سبک شوتر علاقه دارند و دوست دارند به شکل‌های مختلف عناوین این سبک را تجربه کنند یا به اصطلاح سبک شوتر را قورت دهند. Standoff 2 توسط استودیو Axlebolt توسعه یافته و برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

این عنوان به خاطر گرافیک جالب توجه و گیم پلی خاطره‌انگیز توانسته در مدت زمان کوتاه جایگاه خود را در میان بهترین بازی های شوتر موبایل پیدا کند. بازیکنان مانند بازی کانتر باید با انتخاب خود در گروه‌های مختلف قرار گیرند و با همگروهی‌های خود راه را برای رسیدن به هدفی مشخص طی کنند. بازی کاملا آنلاین بوده و شما باید با تغییر آی‌پی به سراغ تجربه آن بروید که همین مورد کار را برای ما بسیار سخت می‌کند، اما قطعا بازی Standoff 2 ارزش تلاش شما را خواهد داشت.

12) بازی Zula Mobile

بازی Zula Mobile

در میان بازی‌های خوب خارجی، عناوین وطنی نیز حضور دارند که می‌توانند گیمرهای ایرانی را شگفت‌زده کنند و اوقات لذت‌بخشی را برایشان به وجود بیاورند. بازی زولا توسط توسعه‌دهندگان استودیو سورنا گیمز ساخته شده است و تا به امروز توانسته نظر مثبت طرفداران را به خود جلب کند. همانطور که می‌دانید امروزه بازی‌های سبک شوتر در بالاترین حد استاندارد از هر جهتی قرار دارند و به همین خاطر عناوین این سبک باید از اکثریت جهات کامل باشند تا بتوانند در لیست بهترین‌های پلتفرم موبایل قرار گیرند؛ خوشبختانه بازی Zula Mobile موفق به انجام این عمل شده است.

قاعدتا بازی کنسولی زولا نسبت به نسخه موبایلیش تفاوت زیادی از اکثریت نقاط دارد و نمی‌توان به هیچ‌وجه منکر این قضیه شد و همینطور سعی کنید این بازی را با عناوین بزرگی همچون کالاف دیوتی و پابجی مقایسه نکنید. بازی زولا در حد و اندازه خود جذاب بوده و می‌تواند با محتوای هیجان‌انگیز خود ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند.

13) بازی Hero Hunters

بازی Hero Hunters

به یکی دیگر از عناوین فوق‌العاده جذاب و شگفت‌انگیز دنیای بازی های شوتر اندروید می‌رسیم که به بازی Hero Hunters اختصاص پیدا می‌کند. این عنوان به شکل جدید و گیم پلی‌ کاملا جذاب و گیرا به سراغ گیمرها می‌آید تا بتواند دوران خوشی را برایشان رقم زند. سیستم بازی بیش‌تر روی کاورگیری قهرمانان تمرکز دارد و بازیکنان در تمامی حرکت‌های خود باید به یک کاور پناه ببرند و خودشان را از میان بارانی از گلوله‌های شلیک شده، نجات دهند.

سیستم کاورگیری شخصیت‌ها در بازی چیز عجیب و تازه‌ای نیست؛ زیرا ما در اکثر بازی‌های امروزی نمونه‌های زیادی از آن‌ها را دیده‌ایم. بازی Hero Hunters نیمه آفلاین بوده و در قسمت‌هایی از بازی شما باید دیتای آن را دانلود کنید و به ادامه ماجرا بپردازید. گیم پلی بازی به این صورت است که بازیکنان به صورت گروهی 5 نفره متشکل از هیروها با قدرت و توانایی‌های منحصر به فرد در میدان مبارزه قرار می‌گیرند. شما می‌توانید هم به صورت تکی و هم به صورت همگانی به کنترل قهرمانان خود بپردازید.

به طور مثال، هم می‌توانید فقط و فقط شخصیت انتخابی خودتان را کنترل کنید یا این‌که تمامی شخصیت‌های گروه را با فرمان‌های خود جابه‌جا کنید؛ در این موقعیت هوش مصنوعی تنها کنترل دشمنان بازی را برعهده خواهد گرفت. توسعه‌دهندگان استودیو Hothead Games سعی داشتند سرگرم‌کننده‌ترین و هیجان‌انگیزتری بازی را در اختیار بازیکنان قرار دهند که با توجه به نمرات به دست آمده، آن‌ها به هدف خود رسیده‌اند و کاربران با امتیازات خوبی از عنوان Hero Hunters استقبال کرده‌اند.

14) بازی Badlanders

بازی Badlanders

بعد از پیشرفت گوشی‌های هوشمند در تمامی زمینه‌ها، حال توسعه‌دهندگان قادرند تا تمامی ایده‌های خود را به اجرا دربیاورند و الهاماتی که بیش‌تر در خیالات آن‌ها بود را اجرایی و به تصویر بکشند. بهتر است بدانید قبل از این‌که سریال Into the Badlands ساخته و پخش شود، هیچ‌کس باور نمی‌کرد روزی توسعه‌دهندگان اقتباسی از این عنوان را ساخته و برای گوشی‌های هوشمند عرضه کنند.

اما استقبال از سریال به‌قدری بالا بود که توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند عنوانی را با سبک و سیاقی متفاوت و هیجان‌انگیز بسازند و وارد پلتفرم موبایل کنند. در نگاه اول بازی شباهت‌های فراوانی به عنوان پرطرفدار پابجی دارد که در همان ابتدا سریعا متوجه سبک و سیاق آشنای آن خواهید شد. شما مانند یک بازی بتل رویال وارد محیطی آخرالزمانی می‌شوید که تنها 25 نفر از افراد در آن حضور دارند و شما باید برای رسیدن به مقام اول تمام تلاش خود را به کارگیرید.

سیستم مبارزه بازی در پیشرفته‌ترین حالت خودش قرار دارد و شما در زمانی‌های مختلف برای سریع‌تر تموم کردن کار دشمن می‌توانید دوربین سوم شخص خود را به حال اول شخص درآورده و با زوم کردن به دشمن خود شلیک کنید. چهره‌های بصری و طراحی هنری بازی در فوق‌العاده‌ترین حالت خودش قرار دارد و می‌تواند لذت تجربه بازی را چندین برابر کرده و بازیکنان را چندین ساعت از دنیای واقعی دور کند.

با این حال اگر دنبال اثری لذت‌بخش با حال و هوای بازی پابجی می‌گردید، عنوان Badlanders هم‌اکنون در انتظارتان است. به طور کلی عناوین زیادی در سبک شوتر قرار دارند که انتخاب از میان آن‌ها کار بسیار دشواری است، اما لیست بهترین‌ها تا اندازه‌ای می‌تواند از این سختی بکاهد و کار را ساده‌تر کرد. با این حال از آنجایی که نمی‌توان تمامی عناوین این سبک پرطرفدار را در لیست قرار داد، اما شما می‌توانید نمونه‌های دیگری از بازی های شوتر اندروید را تجربه کنید که شامل موارد زیر می‌شوند:

جمع‌بندی

همانطور که گفتیم سبک بازی‌های شوتر برای شما در هر موقعیت و شرایطی یک عنوان کنار گذاشته است و شما هیچ کمبودی در این سبک احساس نخواهید کرد. بازی‌های موبایلی هر سال پیشرفته‌تر می‌شوند و سبک‌های خود را گسترش می‌دهند تا همگی علاقمندان بتوانند بازی مورد علاقه خود را پیدا کنند و اوقات خوشی را با دوستانشان رقم زنند. بهترین بازی های شوتر اندروید زرق و برق بسیار زیادی دارند و با داستان‌های جالب خود خمیدگی فوق‌العاده‌ای به ذهن می‌دهند و ساعت‌های سرگرم‌کننده‌ای برای همراهان خود ایجاد می‌کنند.

با این حال ما در این مقاله سعی داشتیم که بهترین بازی های شوتر موبایل را زیر زربین قرار دهیم و از میان بهترین‌ها، گزینه‌هایی را برای شما انتخاب کنیم. در نهایت اگر عنوانی در لیست وجود نداشت، شما عزیزان می‌توانید بازی مدنظر خود را به تیم پارسی گیم و دیگر کاربران معرفی کنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بهترین بازی شوتر اندروید ایرانی کدام است؟

در میان بازی‌های خوب خارجی، عناوین وطنی نیز حضور دارند که می‌توانند گیمرهای ایرانی را شگفت‌زده کنند و اوقات لذت‌بخشی را برایشان به وجود بیاورند. بازی زولا توسط توسعه‌دهندگان استودیو سورنا گیمز ساخته شده و این بازی در حد و اندازه یک عنوان موبایلی خوب ظاهر شده است.

۱
کدام عنوان شباهت زیادی به بازی پرطرفدار پابجی دارد؟

ظاهر متفاوت اما باطنی مشابه بازی پابجی را عنوان جالب توجه Badlanders دارد که توانسته در مدت زمان کم طرفداران مختص به خودش را پیدا کند.

۲
کدام بهترین بازی های شوتر اندروید شباهت زیادی به عنوان خاطره‌انگیز کانتر دارند؟

برای پاسخ دادن به این سوال می‌توانیم عناوین زیادی را پیشنهاد کنیم، اما به عنوان نزدیک‌ترین آثار می‌توان به بازی‌های Standoff 2، Special Forces Group 2 و موار دیگر اشاره داشت.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    طاها?

    مهمان

    داش اشتب زدی sfg3 داره میاد اشتب زدی 2
    Special forces grop 3
    خودم بتاشو پلی دادم نقض های زیادی تو دوربین داره زاویش چرخشش و غیره که امیدوارم رفع بشه

    پاسخ دهید