بازی Counter-Strike 2
یحیی رحیمی

بازی Counter-Strike 2 برای انتشار در تابستان رسماً معرفی شد

یحیی رحیمی 3 فروردین 1402 بدون دیدگاه
769 بازدید

شرکت Valve رسماً از بازی Counter-Strike 2 رونمایی کرد. این بازی جدید به‌عنوان یک آپگرید رایگان برای بازی Counter-Strike Global Offensive در تابستان امسال منتشر خواهد شد. شرکت ولو می‌گوید که کانتراسترایک 2 بزرگ‌ترین پیشرفت فنی در تاریخ این سری شوتر اول‌شخص است و قرار است قابلیت‌های تازه و به‌روزرسانی‌های بیشتری منتشر شوند که این بازی را تکمیل خواهد کرد.

ولو در مورد بازی جدید نوشت: «تمامی قابلیت‌های جدید هنگام انتشار رسمی آن در تابستان معرفی خواهند شد، اما مسیر ورود به کانتراسترایک 2 امروز با نسخه آزمایشی محدود برای گیمرهای CSGO‌ آغاز می‌شود. بازی‌کنان در طی بازه زمانی آزمایشی، امکان تست و امتحان کردن قابلیت‌های جدید بازی را خواهند داشت.» هدف از انتشار نسخه آزمایشی محدود، کشف ایرادها و برطرف کردن آن‌ها برای انتشار رسمی و جهانی است. اتفاقی که قرار است تابستان امسال رخ داد. تمامی افراد امکان دریافت نسخه آزمایشی را ندارند و Valve برای افراد انتخاب‌شده، دعوت‌نامه می‌فرستد.

بازی Counter-Strike 2

تغییرات گیم پلی Counter-Strike 2 

بازی Counter-Strike 2 به‌عنوان یک آپگرید مجانی منتشر خواهد شد و هدف شرکت ولو، تغییر موتور گرافیکی بازی به سورس 2 است. این باعث شده تا بازی از لحاظ گرافیکی در سطح تازه‌ای قرار بگیرد. البته تغییرات گیم‌پلی باعث شده تا با یک بازی کاملاً جدید روبه‌رو باشیم. برای نمونه نارنجک‌های دودزا با محیط خو می‌گیرند و دود پخش‌شده به شکل محیط درمی‌آید. همچنین دود به نورپردازی و شلیک گلوله‌ها و انفجار واکنش نشان می‌دهد و دیگر حالت ایستا ندارد.

سرورهای بازی آپدیت شده‌اند و هرگونه تأخیر در ارسال اطلاعات از بین رفته است. سرورها می‌دانند که چه زمانی حرکت بازی‌کننده آغاز شده و چه زمانی شلیک کرده است. این باعث می‌شود تا حرکت بازی‌کننده در نقشه و همچنین تیراندازی کاملاً پویا و روان باشد و دیگر شاهد اختلال در حرکت و تیراندازی و پرتاب نارنجک نخواهید بود. از دیگر ویژگی‌های بازی باید به آپدیت تمامی نقشه‌ها اشاره کرد. تعداد زیادی از نقشه‌ها با استفاده از موتور سورس 2 بار دیگر طراحی شده‌اند و نورپردازی و سایه‌ها کاملاً منحصر به فرد هستند.

تعدادی از نقشه‌ها نیز تنها آپدیت شده‌اند و مصالح موجود از لحاظ بصری بهبود یافته‌اند و همچنین محیط نیز واکنش بهتری به نور نشان می‌دهند. ابزارهای جدید موتور Source 2 باعث شده تا خلق نقشه‌ها ساده‌تر شود. افرادی که تمایل به ساخت نقشه‌های اختصاصی دارند، می‌توانند از بخش ورکشاپ استیم استفاده کنند و مپ‌های ویژه‌ای بسازند. سورس 2 انجام این کار را ساده‌تر کرده است. طراحی تمامی آیتم‌های موجود به‌روزرسانی شده است و شاهد نورپردازی ویژه‌ای روی تفنگ‌ها و سربازها خواهید بود.

بازی کانتراسترایک 2

ویژگی‌های کانتراسترایک 2

رابط کاربری بازی Counter-Strike 2 از ابتدا طراحی شده است. هدف آن است که بازی‌کنان بتوانند تمامی متن‌ها را به‌طور شفاف مشاهده کنند و همچنین تأثیر گلوله روی محیط را ببینند. نحوه پاشش خون و همچنین محو شدن آن نیز بهتر نمایش داده می‌شود. هر گونه آیتم انفجاری نیز تأثیر جدی روی محیط می‌گذارد و آن را تغییر می‌دهد. در مورد بخش صدا باید گفت که صدای تمام حرکت‌ها و قدم زدن از ابتدا ضبط شده است و تفکیک صداها به طرز قابل‌توجهی افزایش یافته است.

بازی کانتراسترایک 2 را می‌توان همان CSGO ارتقاءیافته از لحاظ گرافیکی نامید که قرار است به‌صورت رایگان برای گیمرها در تابستان منتشر شود. نسخه آزمایشی از امروز در دسترس قرار گرفته است.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چطور نسخه آزمایشی بازی Counter-Strike 2 را دریافت کنم؟

شما باید از طرف شرکت ولو دعوت‌نامه دریافت کنید. انتخاب شدن به شرایط مختلفی بستگی دارد. باید در طی ماه‌های اخیر کانتر بازی کرده باشید و همچنین اکانت استیم شما دارای قدمت باشد. در صورتی که انتخاب شوید، یک نوتیفیکیشن ویژه داخل بازی CSGO دریافت می‌کنید.

۱
آیا می‌توانم با کانتراسترایک 2 بازی کردن، همچنان XP دریافت کنم؟

بله می‌توانید همزمان هر دو بازی را تجربه کنید و امتیاز کسب کنید. همچنین امکان استریم بازی را دارید و می‌توانید ویدیوهای آن را در شبکه‌های اجتماعی هم منتشر کنید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.