دانلود بک آپ بازی Counter-Strike 2 برای PC
دانلود بک آپ بازی Counter-Strike 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Counter-Strike 2 برای PC

پارسی گیم 12 مهر 1402 44 دیدگاه
81,962 بازدید

دانلود بازی کانتر 2 برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی Counter-Strike 2

CS:GO یک بازی تیراندازی اول شخص تاکتیکی چند نفره محصول سال ۲۰۱۲ است که توسط Valve توسعه یافته است. این چهارمین بازی از سری Counter-Strike یا کانتر بوده که از نظر خیلی‌ها، محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین بازی شوتر اول شخص مولتی پلیر تاریخ است. این بازی دو تیم تروریستی و ضد تروریستی را در حالت‌های مختلف گیم پلی در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. رایج‌ترین و آشناترین حالت‌های این بازی شامل بمب گذاری توسط تروریست‌ها، در حالی که ضد تروریست‌ها تلاش می‌کنند آنها را متوقف کنند، یا ضد تروریست‌ها تلاش می‌کنند گروگان‌هایی را که تروریست‌ها دستگیر کرده‌اند را نجات دهند می‌شود.

یک به‌روزرسانی عظیم و حماسی در کانتر 2

شهرت جهانی بازی CS:GO غیر قابل انگار بوده و این بازی میلیاردها ساعت توسط میلیون‌ها نفر از زمان انتشارش تجربه شده و توفقی نیز برای این موضوع مشاهده نمی‌شود. به همین دلیل بود که اخیراً کمپانی Valve خبر از آپدیت بزرگ این بازی با انتقالش به انجین Source 2 داد که قرار است با نام Counter-Strike 2 یا کانتر 2 شناخته شود. این بازی قرار است بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین نسخه از این سری باشد که کاملاً برای نسل نهم به‌روزرسانی شده و از زیباترین امکانات مانند گرافیک بالاتر و حالت‌های جدید بهره‌مند باشد. این بازی همچنین همانند نسخه قبلی خود قرار است به صورت رایگان عرضه شده و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای دارد.

ظاهری جدید، حس و حال قدیمی

بازی کانتر استرایک 2 مبتنی بر موتور بازی سازی جدید کمپانی Valve است و شامل به‌روزرسانی‌هایی برای برخی از مکانیک‌های اصلی بازی، از جمله نارنجک‌های دودزا بهبودیافته و جلوه‌های تیراندازی بهتری است. همچنین به‌روزرسانی‌های فنی زیادی در رابطه با سرعت اینترنت و پاسخ دهی بهتر واکنش‌ها بوده که Valve می‌گوید به سرورها اطلاع می‌دهد دقیقاً در همان لحظه شروع حرکت و شلیک واکنش نشان داد شود. بازی همچنین دارای نقشه‌های اصلاح شده، جلوه‌های بصری بهتر، بهبودهای رابط کاربری، صداهای بازسازی شده اسلحه‌ها و محیط و موارد ریز و درشت دیگری خواهد بود تا بازی برای گیمرهای جدید آماده شود.

حضور نقشه‌های آشنا و کلاسیک

کمپانی Valve اعلام کرده که نقشه‌های قابل تجربه در این بازی جدید قرار است ظاهر و ساختار تازه‌ای پیدا کنند؛ با این حال بازیکنان قدیمی و حرفه‌ای این سری نیازی به نگرانی ندارند، زیرا تمام تجربیات آن‌ها به خوبی به این ورژن تازه منتقل خواهد شد و نیازی نیست که همه چیز را از صفر شروع کنند. نقشه‌های آشنا و بسیار معروفی مانند Dust II که جزو کلاسیک‌های این فرنچایز محسوب می‌شوند با تغییرات بسیار کوچکی ارائه شده و قرار نیست شما را ناامید کنند. با این حال همچنین نقشه‌هایی وجود دارند که ارتقا یافته یا بازنگری شده‌اند که یا ویژگی‌های Source 2 به آن‌ها اضافه شده است یا به طور کامل بازسازی شده‌اند.

بزرگ‌ترین ارتقا تاریخ بازی کانتر

خوشبختانه Valve می‌گوید تمام آیتم‌هایی که در سی اس گو جمع‌آوری کرده‌اید در بازی جدید در دسترس خواهند بود و همه آن‌ها از نورپردازی و نوآوری‌های Source 2 بهره‌مند خواهند شد. Valve همچنین خاطرنشان می‌کند که تمام سلاح‌های موجود با مدل‌های با وضوح بالا ارتقا یافته‌اند. این شرکت همچنین می‌گوید کسانی که حساب‌هایشان از بازی CS:GO منع شده است، نمی‌توانند Counter-Strike 2 را روی سرورهای Valve نیز بازی کنند. Counter-Strike 2 قرار است ورژن نهایی و بهترین نسخه از فرنچایز خود باشد که برای گیمرهای جدید و قدیم پل ارتباطی خوبی ایجاد می‌کند. پس عاشقان این سری بازی نباید تجربه آن را از دست بدهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Call of Duty Warzone 2.0 و Battlefield 2042 را نیز بررسی کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 10
Processor: 4 hardware CPU threads – Intel® Core™ i5 750 or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Video card must be 1 GB or more and should be a DirectX 11-compatible with support for Shader Model 5.0
DirectX: Version 11
Storage: 85 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

For over two decades, Counter-Strike has offered an elite competitive experience, one shaped by millions of players from across the globe. And now the next chapter in the CS story is about to begin. This is Counter-Strike 2. A free upgrade to CS:GO, Counter-Strike 2 marks the largest technical leap in Counter-Strike’s history. Built on the Source 2 engine, Counter-Strike 2 is modernized with realistic physically-based rendering, state of the art networking, and upgraded Community Workshop tools.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 30.5 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 25 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چگونه بازی Counter Strike 2 را دانلود کنم؟

برای دانلود بازی Counter Strike 2 روی PC باید نرم افزار استیم را نصب کنید و با ساخت حساب کاربری، به دانلود بازی بپردازید. وب سایت پارسی گیم دیتای بازی را با آخرین آپدیت در اختیار شما قرار داده و می توانید با ترافیک نیم بها آن را دانلود کنید.

۱
دانلود بازی کانتر استرایک 2 در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Counter-Strike 2 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۲
آیا می توان Counter-Strike 2 را آفلاین بازی کنم؟

بازی Counter-Strike 2 به صورت کاملا آنلاین اجرا می شود و نیازمند اتصال مداوم به اینترنت است و نمی توانید این بازی را به صورت آفلاین بازی کنید.

۳
حجم بازی Counter Strike 2 برای کامپیوتر چقدر است؟

حجم بازی Counter-Strike روی وب سایت پارسی گیم، حدود 30.7 گیگابایت است که شما را بی نیاز از دانلود هر گونه آپدیت جدیدی می کند.

۴
آپدیت جدید Counter-Strike 2 را از کجا دانلود کنم؟

پارسی گیم آخرین آپدیت بازی Counter-Strike 2 را در اختیار شما قرار داده و می توانید بدون هیچ مشکلی به دانلود آپدیت بپردازید و آن را با راهنمای نصب موجود در سایت نصب کنید.

۵
آیا بازی Counter-Strike 2 مجانی است؟

بازی Counter-Strike 2 یک عنوان آنلاین کاملا مجانی است و برای همیشه مجانی خواهد ماند. کافی است دیتای بازی را از پارسی گیم با آخرین آپدیت دانلود کنید و شروع به بازی کنید.

۶
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 44 دیدگاه
  • Avatar

    UNKNOWN

    مهمان

    آپدیت جدید داده. لطفاً اونو هم بزارید❤️ythyjgjhyuhf tgggg

    پاسخ دهید
  • Avatar

    UNKNOWN

    مهمان

    آپدیت جدید داده. لطفاً اونو هم بزارید❤️

    پاسخ دهید
  • Avatar

    AMIR

    مهمان

    سلام من باززی رو نصب کردم بعد چیزی به نام DISK1 , غیره نداره من باید چیکار کنم تا ب استیم بشناسونمش ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Sp

    مهمان

    سلام رو سیستم Core i5 11400
    ram 8g
    بدون کارت گرافیک بازی اجرا میشه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      amir در پاسخ به Sp

      مهمان

      اره داداش حتی بدون cpu بالا میاد

  • Avatar

    saeed

    مهمان

    سلام با این سیستم ران میشه؟
    Ram 8g
    Rx 580 8g
    Cpu Core i5 6500

    پاسخ دهید
    • Avatar

      یه شخص در پاسخ به saeed

      مهمان

      سلام آره ران میشه میتونی سیستم مورد نیاز داخل خود استیم هم ببینی

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    رو این میاد ؟
    CPU Ryzen 3 3250U
    GPU Amd Radeon Vega 3 2G Vram
    Ram 12 Gb

    پاسخ دهید
  • Avatar

    hamid

    مهمان

    سلام،من همه فایل ها رو دانلود و اکسترک کردم،چیزی به اسم steame backup توی فایل ها نیست.لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Parsa_white_wolf در پاسخ به hamid

      مهمان

      باید موس رو بالا چپ نگه داری تا منوی کشویی باز شه بعد ریکاور بکاپ گبم رو بزنی بعد محلی که فایل ها رو اکسترک کردی انتخاب کنی و بعد نصب میشه بازی

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 44 دیدگاه