دانلود بازی Pathfinder Wrath of the Righteous Enhanced Edition The Lord of Nothing
دانلود بازی Pathfinder Wrath of the Righteous Enhanced Edition The Lord of Nothing پارسی گیم

دانلود بازی Pathfinder Wrath of the Righteous The Lord of Nothing برای PC

پارسی گیم 15 آذر 1402 1 دیدگاه
4,833 بازدید

دانلود بازی Pathfinder Wrath of the Righteous Enhanced Edition The Lord of Nothing برای کامپیوتر

بازی نقش آفرینی هیجان انگیز Pathfinder Wrath of the Righteous دنباله‌ای بر عنوان موفق Pathfinder Kingmaker بوده و بر اساس بازی نقش‌آفرینی رومیزی محبوب Pathfinder است که خود تکامل یافته‌ای از قوانین Dungeons & Dragons 3.5 محسوب می‌شود. بازی در دنیای فانتزی گولاریون، یک قلمرو غنی و متنوع پر از جادو، موجودات افسانه‌ای و اسرار باستانی جریان دارد. Wrath of the Righteous به طور خاص بر روی Worldwound، منطقه‌ای که توسط نیروهای اهریمنی خراب شده است و سفر بازیکن برای مبارزه با این تهدید ماورایی تمرکز می‌کند و داستانی حماسی و طولانی را به شما ارائه می‌دهد.

این بازی از یک سیستم مبارزه مستقیم به همراه مکث استفاده می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد گروهی از شخصیت‌ها را در نبردهای استراتژیک کنترل کنند. این بازی شامل مجموعه قوانین Pathfinder است که یک تجربه مبارزه عمیق و پیچیده را ارائه می‌دهد. تصمیمات تاکتیکی، موقعیت‌یابی شخصیت و استفاده مؤثر از جادوها و توانایی‌ها نقش مهمی در غلبه بر چالش‌های متنوع ارائه شده توسط انبوهی از اهریمنان دارند. بازی بر انتخاب و پیامد بازیکن تأکید دارد. تصمیم گیری فراتر از جنگ است و بر روایت، روابط با همراهان و توسعه کلی داستان تأثیر می‌گذارد. ده‌ها ساعت گیم پلی خارق‌العاده در انتظار بازیکنان است.

اگر از تجربه بازی اصلی لذت بردید، بسته الحاقی The Lord of Nothing برای این بازی ادامه دهنده داستانی است که در بسته‌های پیشین آغاز شده بود. DLC به طور یکپارچه از جایی شروع می‌شود که Through the Ashes متوقف شد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا عمیق‌تر در روایت کاوش کنند و خط داستانی شامل شخصیت‌های Sendri و Rekarth را حل کنند. تصمیمات اتخاذ شده توسط بازیکنان در DLC قبلی به این بسته منتقل شده و بر نتیجه این فصل پایانی تأثیر خواهد گذاشت. بازیکنان یک ماجراجویی هیجان انگیز را از طریق مناظر یخ زده، برج‌های جادوگر مرموز، غارهای تاریک و خطرناک دنبال خواهند کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Pathfinder Gallowspire Survivors و Pathfinder Wrath of the Righteous The Last Sarkorians را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pathfinder Wrath of the Righteous Enhanced Edition The Lord of Nothing برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS *: Windows 7
Processor: Intel(R) Core(TM) i3-2310M CPU @ 2.10GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 940M
Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7 CPU 920 @ 2.67GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
Storage: 50 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Lord of Nothing is the fifth premium DLC for Pathfinder: Wrath of the Righteous, wrapping up the story of the second DLC, Through the Ashes. Explore new and unique locations, make new friends, and face a powerful demon lord in order to bring Sendri and Rekarth’s story to its long-awaited finale. The outcome of your adventure — and for the characters, depends solely on you and your choices. After all, there are more than five unique endings in the DLC.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 42.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    شایان

    مهمان

    بهترین بازی DnD که موجوده همینه

    پاسخ دهید