بازی کانتر استرایک
یحیی رحیمی

بازی جدید کانتراسترایک توسط درایور انویدیا فاش شد

یحیی رحیمی 12 اسفند 1401 بدون دیدگاه
1,156 بازدید

داده‌کاوها با بررسی دقیق فایل‌های درایور کارت گرافیک انویدیا توانستند یک پروفایل بازی جدید به نام Counter-Strike 2 پیدا کنند. از آنجایی که هیچ بازی با چنین اسمی وجود ندارد، گمانه‌زنی در مورد اینکه نسخه جدید بازی کانتراسترایک شرکت ولو در حال ساخت باشد، قوت گرفت. بسیاری می‌گویند که نسخه جدید بازی احتمالاً به مرحله تولید یا حتی تست و آزمایش رسیده باشد.

طبق اطلاعات فاش‌شده، پروفایل بازی جدید شامل دو فایل اجرایی با پسوند exe به نام‌های cs2 و csgos2 بوده است. این اولین بار است که چنین بازی در آپدیت جدید انویدیا یافت می‌شود و چنین فایل‌های تابه‌حال وجود نداشته‌اند. این نشان می‌دهد که تولید کانتراسترایک جدید به مرحله نهایی و تست رسیده است و اینکه شرکت انویدیا هم از وجود آن خبر داد. وجود فایل‌ اجرایی csgos2 می‌توان مربوط به دنباله بازی Counter Strike Global Offensive باشد. البته استفاده از حرف «s» در پایان اسم فایل، گمراه‌کننده است.

شرکت انویدیا تاریخچه درخشانی در زمینه‌ی فاش کردن بازی‌های جدید دارد. فهرست محرمانه از بازی‌های جدید سرویس ابری GeForce Now تقریباً تمامی بازی‌های چند سال اخیر از جمله پورت بازی‌های پلی‌استیشن برای کامپیوتر را فاش کرد. چندین بازی این فهرست از جمله دنباله بلادبورن همچنان تائید نشده‌اند، اما اطلاعات فاش‌شده صحت داشتند. این نشان می‌دهد که ساخت کانتراسترایک جدید دور از انتظار نیست و افشاگری جدید می‌تواند کاملاً واقعی باشد.

بازی جدید کانتراسترایک

بازی جدید کانتراسترایک

شرکت ولو در سوی دیگر، بارها طرفداران خود و به‌خصوص داده‌کاوها را دست انداخته است. این شرکت عادت دارد که علاقه‌مندان به پروژه‌های جدید را با اطلاعات گنگ درگیر کند. البته تمامی پروژه‌های این شرکت در نهایت منتشر نشدند و بسیاری از آن‌ها لغو شدند. افشاگری تازه‌ای نشان داد که دو پروژه جدید توسط شرکت Valve در حال ساخت هستند. یکی از این پروژه‌ها یک شوتر قهرمانی با المان‌های PvPvE است. این توصیف با سری بازی کانتراسترایک همخوانی ندارد و بیشتر با ولورانت سازگار است. ولو تابه‌حال هیچ اطلاعات رسمی در مورد پروژه‌های جدید منتشر نکرده است.

بازی Half-Life Alyx آخرین محصول شرکت ولو بود که برای هدست‌های واقعی مجازی منتشر شد. حدود سه سال از انتشار آن اثر می‌گذرد و تنها پروژه بزرگ آن‌ها در این چند سال، کنسول دستی استیم دک بوده است. به نظر می‌رسد که آن‌ها همچنان در حال کار روی بازی‌های جدید هستند و پروژه‌های آن‌ها به مرحله‌ معرفی نرسیده است ولو علاوه بر کانتر استرایک، مالکیت بازی‌های دیگری از جمله Half-Life، پورتال، Left 4 Dead و تیم فورترس را بر عهده دارد و در حال حاضر، هیچ برنامه‌ای برای معرفی نسخه جدید این بازی‌ها ندارد. نظر شما چیست؟‌

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.