دانلود بازی Returnal برای PC
دانلود بازی Returnal برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Returnal برای PC

پارسی گیم 27 بهمن 1401 11 دیدگاه
24,212 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Returnal برای کامپیوتر

ژانر ترس و بقا در طی سال اخیر دچار تغییرات و انقلاب‌های فراوانی شده و دیگر تنها خشک و تک بعدی مانند زمان‌های قدیم نیست. این بازی‌ها حالا با چندین ژانر دیگر ترکیب می‌شوند تا گیم پلی ای بی مانند و خلاقانه را به گیمرهای علاقه‌مند تقدیم کنند. یکی از خاص‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های این ژانر در سال‌های اخیر، عنوانی به نام Returnal از سوی استودیوی بازی سازی Housemarque و ناشر بزرگ Sony Interactive Entertainment است. این بازی که برای مدت‌ها در انحصاری کنسول پلی استیشن 5 قرار داشت، بالاخره پس از تأخیرات زیاد و انتظاران گیمرها، بازی ریترنال برای رایانه‌های شخصی منتشر شد.

ترکیبی عالی از اکشن و ترس

بازی Returnal در ژانر تیراندازی سوم شخص طبقه بندی می‌شود که از عناصر ژانر ترس و بقای روان شناختی و روگ لایک به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند تا تبدیل به یک پدیده متفاوت شود. بازی در یک دنیای علمی تخیلی و آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد. بازیکن کنترل شخصیت سلین را برعهده می‌گیرد. وی که یک خلبان کشتی فضایی بوده و مجهز به یک لباس فضاپیمایی و اسلحه‌های قدرتمند مخرب است. با این حال سلین یک مشکل بزرگ دارد و آن هم این بوده که سفینه‌اش در یک سیاره بیگانه به نام آتروپوس سقوط کرده است. علاوه بر این مشکل، وی همچنین وارد یک چرخه زمانی شده که با مرگش همه چیز از اول آغاز می‌شود.

گیر افتادن در یک چرخه زمانی

چرخه زمانی در بازی Returnal یکی از چیزهایی است که آن را از سایر بازی‌های ترسناک و شوتر دیگر به طور کامل متمایز می‌کند. زمانی که شخصیت اصلی درون بازی می‌میرد، با اینکه از ابتدای مسیرش بازی را آغاز می‌کند، ولی با دنیای روبه‌رشد و در حال تغیری روبرو می‌شود که هیچگاه مانند دست قبلی نخواهد بود. بازی از دو نیمه تشکیل شده که هر کدام شامل سه محیط زیستی متفاوت هستند. اگر بازیکن در طی هر یک نیمه بمیرد، به ابتدای آن فرستاده خواهد شد. شخصیت اصلی در طی پیشروی در داستان، قابلیت‌هایی مانند سر خوردن و حتی اسلحه قلاب داری که می‌تواند به وسیله آن از محیط‌های بلند بالا برود را کسب می‌کند.

راهنمای قدم به قدم بازی Returnal

راهنمای قدم به قدم بازی Returnal

بازی Returnal توسط استودیو Housemarque ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Returnal با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Returnal

تنوع بالای اسلحه‌ها در بازی

بازیکنان می‌توانند انواع مختلفی از سلاح‌ها را در بازی بیابند؛ از یک تپانچه معمولی گرفته تا یک اسلحه‌های انرژی که می‌توانند نیروهای عظیمی را به سوی دشمنان پرتاب کنند. هر سلاح دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که می‌توان آن‌ها را ارتقا داد تا قابلیت‌های پیشرفته‌تری را باز کند که می‌تواند آسیب بیشتری به دشمنان وارد کند. سلین علاوه بر این دارای یک سلاح سرد است که می‌تواند برای حمله به دشمنان، از بین بردن منابع برق یا از بین بردن موانع استفاده شود. در آپدیت‌های اخیر بازی شاهد حضور بخش مولتی پلیر تیمی هستیم که به دو بازیکن اجازه می‌دهد تا کمپین داستانی را به کمک همدیگر به اتمام برسانند.

خیره کننده‌ترین بازی نسل

در زمینه گرافیکی، بازی Returnal یکی از پیشرفته‌ترین و انقلابی‌ترین آثار نسل نهم بازی‌های ویدئویی تا این لحظه است. تمام بافت‌ها و طراحی محیط‌ها از بالاترین کیفیت ممکن بهره می‌برند و بدون شک برای دریافت بهترین تجربه ممکن باید از سیستم قدرتمندی برخوردار باشید. اتمسفر ترسناک سفینه فضایی متروکه یکی دیگر از دلایلی است که عاشقان ژانر وحشت می‌توانند از تجربه این بازی لذت ببرند. این عنوان داستانی جذاب و حتی گیم پلی اکشن فوق‌العاده دارد و به جرئت می‌توان گفت هر گیمری می‌تواند چیزی از Returnal دریافت کند. پس اگر این توضیحات برایتان جالب بوده، همین حالا این بازی بی نظیر را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Outer Wilds و The Forgotten City را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی ریترنال برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-bit (version 1903)
Processor: Intel Core i5-6400 (4 core 2.7GHz) AMD Ryzen 5 1500X (4 core 3.5GHz)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6 GB) AMD Radeon RX 580 (8 GB)
Storage: 60 GB available space
Additional Notes: SSD Recommended

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit (version 1903)
Processor: Intel i7-8700 (6 core 3.7 GHz) AMD Ryzen 7 2700X (8 core 3.7 GHz)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA RTX 2070 Super (8 GB) AMD Radeon RX 6700 XT (12 GB)
Storage: 60 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Break the cycle as this award-winning third-person shooter brings bullet hell action to PC. Selene’s roguelike odyssey arrives with a suite of arresting graphical and performance-based enhancements to ensure an unforgettable journey. This includes the full Returnal™ experience, complete with Suspend Cycle, Photo and Co-op Modes, as well as the Tower of Sisyphus included from day one.
After crash-landing on this shape-shifting world, Selene must search through the barren landscape of an ancient civilization for her escape. Isolated and alone, she finds herself fighting tooth and nail for survival. Again and again, she’s defeated – forced to restart her journey every time she dies. Through fast, relentless gameplay, you’ll discover that just as the planet changes with every cycle, so do the items at your disposal. Every loop offers new combinations, empowering you to push your boundaries and approach combat with a different strategy each time.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 55.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Returnal در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Returnal نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Returnal کرک شده است ؟

بله. بازی Returnal توسط گروه FLT کرک شده است.

۲
آیا سیستم من بازی Returnal را اجرا می کند ؟

برای اجرای Returnal شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت (version 1903)، حداقل 16 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i5-6400 یا AMD Ryzen 5 1500X دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک GeForce GeForce GTX 1060 (6 GB) یا AMD RX 580 (8 GB) هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 60 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Returnal را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Returnal در چه جهانی روایت می شود ؟

بازی در یک دنیای علمی تخیلی و آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد. بازیکن کنترل شخصیت سلین را برعهده می‌گیرد. وی که یک خلبان کشتی فضایی بوده و مجهز به یک لباس فضاپیمایی و اسلحه‌های قدرتمند مخرب است. با این حال سلین یک مشکل بزرگ دارد و آن هم این بوده که سفینه‌اش در یک سیاره بیگانه به نام آتروپوس سقوط کرده است. علاوه بر این مشکل، وی همچنین وارد یک چرخه زمانی شده که با مرگش همه چیز از اول آغاز می‌شود.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 11 دیدگاه
  • Avatar

    mohsen

    مهمان

    سلام روی این سیستم جواب میده ؟ cpu :11400h . graphic : rtx 3050 ti (4gb). ram: 16 ممنون میشم پاسخ بدید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      FNTZ در پاسخ به mohsen

      مهمان

      نه سیستمت دیگه زغالی شده برو عوضش کن

    • Avatar

      mohsen در پاسخ به mohsen

      مهمان

      چون 4gb بود گفتم

    • Avatar

      مبین در پاسخ به mohsen

      مهمان

      سلام خسته نباشید
      روی سیستم زیر اجرا میشه؟
      Cpu core i 5
      گرافیک: Gtx 1050 ti
      رم ۸

  • پارسی گیم

    پارسی گیم

    پشتیبانی

    سلام
    فایل ها ریکاوری دارند و قابل تعمیر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    هومن

    مهمان

    اخه کجا مصادیق مجرمانه بود این بازی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام
    گرافیک بازی خوبه ولی اونی نیست که اینقدر ازش تعریف شد. با ۳۰۶۰ رو نهایت تنظیمات و ری تریسینگ اجراش کردم. محیطش خیلی تاریکه و کلا انتظار محیط گرافیکی خاصی نداشته باشین. سبک خاصی داره و باید مراقب تله ها و موجودات عجیب باشی. چون دوباره بر میگردی از اول. کلا از سونی انتظارم خیلی بیشتر بود. ای کاش هورایزن فوربیدن وست و گاد اف ور ۲ را برا کامپیوتر میداد.
    در مجموع اگه دنبال بازی خاص هستین یا در کمبود بازی داره اعصابت خورد میشه ارزش دانلود داره. من فیت گرل دانلود کردم که خیلی سریع در ۳ دقیقه نصب شد که خیلی تعجب کردم.
    ممنون از سایت خوبتون
    پیروز و شاد باشید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسینx3x

    مهمان

    ما هاگوارث لگسی . کالیستو پروتکل. دداسپیس. رزیدنت4. و……. اینجور بازیای خوب نیاز داریم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مسعود روشن

    مهمان

    سلام دمتون گرم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    جمیل یوسفی

    مهمان

    ممنون بابت گذاشتن سریع

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پدرت در پاسخ به جمیل یوسفی

      مهمان

      الان یکی میاد مینویسه رو rtx 4080 بازی بالا میاد
      د اخه دلقک…….