دانلود بازی The Shore Anniversary برای PC
دانلود بازی The Shore Anniversary برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Shore Anniversary برای PC

پارسی گیم 3 اسفند 1400 بدون دیدگاه
3,561 بازدید

دانلود بازی The Shore Anniversary برای کامپیوتر

ماجراجویی در اعماق دریا و اقیانوس و کشف رازهای مخفی آن‌ها می‌تواند بسیار خطرناک، سرگرم‌کننده و لذت‌بخش باشد. هرچند شاید این تجربه را نتوان به‌سادگی در دنیای واقعی رقم زد، ولی دنیای مجازی بازی‌های ویدیویی بدون هیچ حد و مرزی به ما این امکان را می‌دهند تا چنین تجربیات خطرناکی را به خورد خود دهیم و از آن‌ها لذت ببریم. بازی The Shore از استودیو Ares Dragonis عنوانی با همین سوژه بوده که در کنار عناصر لاوکرفتی و هولناک خود، ماجراجویی‌های لذت‌بخشی را برای تجربه در اختیار شما قرار خواهد داد. به‌تازگی به مناسبت سالگرد بازی، به‌روزرسانی Anniversary نیز برای آن منتشر شده است.

مهم‌ترین چیزی که در این بازی توجه شما را جلب خواهد کرد، محیط و اتمسفر گیرای آن است. داستان بازی در جزیره‌ای ممنوعه که پر از رازهای ترسناک و پنهان است جریان دارد. حضور عناصر لاوکرفتی در بازی باعث می‌شود ترس و اتمسفر به شکلی دیگر برای شما طراحی شود و از ماجراجویی در آن لذت فراوانی ببرید. شما در این بازی در نقش کاراکتری به اسم Andrew قرار خواهید گرفت که به دنبال دختر گمشده‌اش در این جزیره نفرین‌شده می‌گردد.

گیم پلی بازی ترکیبی از عناصر اکشن با زاویه دوربین اول‌شخص، ژانر وحشت و معمایی بوده که تمامی آن‌ها به شکلی زیبا و جذاب کنار یکدیگر گردآوری شده‌اند. اتمسفر بسیار قوی و گیرایی در محیط‌ها و مراحل بازی حاکم است که در کنار هیولاهای لاوکرفتی و معماهای جذاب، تجربه‌ای هولناک و لذت‌بخش را به خوردتان خواهد داد. زاویه دوربین اول‌شخص بازی در کنار سلاح‌های جادویی که در اختیار خواهید گرفت، هیجان و اکشن بازی را بالاتر برده و موانع و معماها در مکان‌های مختلفی مانند فانوس دریایی، اعماق اقیانوس و غارهای آبی قرار دارند.

به‌روزرسانی Anniversary بازی یک رویداد مخفی جدید را در کنار گسترش بخش زیر آب به بازی اضافه کرده است. علاوه بر این پشتیبانی از زبان‌های جدید، بهبود رابط کاربری و باگ‌های فنی موجود در بازی از دیگر ویژگی‌های این به‌روزرسانی است که به مناسبت یک‌ساله شدن بازی در اختیار شما قرار گرفته است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Resident Evil 7 و Outer Wilds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Shore Anniversary با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7
Processor: intel core i5 4400 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1060 3GB
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: Minimum Requirements may cause framedrops.

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 10
Processor: AMD Ryzen 7 3700X / Intel Core i7-7600K
Memory: 12 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1660 Super 6GB
Storage: 15 GB available space
.Additional Notes: SSD recommended, The game has a variety of visual effects that may cause seizures please stop playing if such symptoms occur

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

THE SHORE is a game about the mystery of the unknown, set on a forbidden island filled with horrors. Based on the works of H. P. Lovecraft, the story features many of his best-known creations and more. Players will see the world through the eyes of Andrew, a father in search of his lost daughter. Players will experience The Shore through immersive, atmospheric gameplay and encounter the most nightmarish Lovecraftian entities, all while solving mind-bending puzzles. Try to survive as Andrew as he endeavours to save his daughter’s life and, perhaps, uncover the secrets lurking within his own sanity.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.59 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.