دانلود بازی The Forgotten City برای PC
دانلود بازی The Forgotten City برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Forgotten City برای PC

پارسی گیم 7 مرداد 1400 2 دیدگاه
7,522 بازدید

دانلود بازی The Forgotten City برای کامپیوتر

شهر رم در زمان باستان یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای دنیا بود و یکی از قدرتمندترین امپراتوری‌ها را در دل خود جای‌داده بود. تجربه شکوه این شهر امروز ممکن نیست اما خوشبختانه در بازی‌های ویدیویی، قدرت سفر در زمان هم وجود دارد. بازی The Forgotten City از استودیو Modern Storyteller عنوانی ماجرایی و نقش‌آفرینی بوده که شما را با سفر در زمان، وارد این شهر شکوهمند می‌کند.

شما در بازی به 2000 سال قبل سفر می‌کنید و آخرین روزهای پابرجا بودن شهر باستانی رم را مشاهده خواهید کرد. این بازی با الهام از یک Mod محبوب و قدیمی ساخته‌شده و اکنون عنوانی مستقل است. شما در این بازی باید جای‌جای شهر را در آخرین روزهایش جست‌وجو کرده و ماجراهای زیادی را پشت سر بگذارید. مبارزه یکی از راه‌های نجات است اما اگر دائم به کشتار بپردازید، سرانجام خوبی برای مردم شهر رقم نخواهید زد.

در طول بازی کاراکترهای مختلفی را ملاقات می‌کنید که هرکدام داستانی متفاوت داشته و آخرین روزهای شهر را به سبکی متفاوت سپری می‌کنند. آن‌ها به شما مأموریت‌های مختلفی می‌دهند اما دست شما در انتخاب باز است و داستان بازی ماهیت شاخه‌ای دارد که با توجه به تصمیمات شما پایان‌بندی‌های متفاوتی می‌تواند داشته باشد. به‌جز مبارزات، حل معماها و همین‌طور تصمیم‌گیری در انتخاب اعمال و دیالوگ‌ها از ویژگی‌های اصلی The Forgotten City است که جذابیت آن را دوچندان می‌کند.

همچنین عناصر نقش‌آفرینی نیز در بازی وجود دارد. شما می‌توانید کاراکتر خود را به‌طور کامل شخصی‌سازی کرده و شخصیتی منحصربه‌فرد را وارد این ماجرای پرمخاطره در رم بکنید. از دیگر جوانب خوب بازی، گرافیک و محیط‌های زیبای آن است که شهر باستانی رم را به‌خوبی پیش چشمان شما به تصویر می‌کشاند. اگر سطح انتظار خیلی بالایی از این بازی نداشته باشید، قطعاً از آن لذت خواهید برد چراکه تجربه‌ای منحصربه‌فرد را از یک دوره باستانی برای شما آماده کرده است. در The Forgotten City، سرنوشت رم در دستان شما خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Elder Scrolls: Skyrim و The Witcher 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Forgotten City با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 64-bit
Processor: 3GHz (4 Core) CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 750 Ti 2GB | AMD Radeon R7 265
DirectX: Version 11
Storage: 26 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: 3.2 GHz (4 Core) CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 | AMD Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 26 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Recommend installing on SSD

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Forgotten City is a mystery adventure game of exploration and deduction, and a re-imagining of the critically acclaimed mod that won a national Writers’ Guild award and racked up over 3 million downloads.
Travel 2,000 years into the past and relive the final days of a cursed Roman city, where if one person sins, everyone dies. Combat is an option, but violence will only get you so far. Only by questioning an intertwined community of colourful characters, cleverly exploiting the time loop, and making difficult moral choices can you hope to solve this epic mystery. Here, your decisions matter. The fate of the city is in your hands.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    با سلام آیا جهان بازی اندازه Skyrim 5 هست و پویایی آن را دارد ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      حسین در پاسخ به رضا

      مهمان

      نه