دانلود بازی Executive Assault 2 برای PC
دانلود بازی Executive Assault 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Executive Assault 2 برای PC

پارسی گیم 2 فروردین 1403 بدون دیدگاه
2,226 بازدید

دانلود بازی Executive Assault 2 برای کامپیوتر

عنوان Executive Assault 2 بازیکنان را به کهکشان وسیعی در فضا وصل می‌کند؛ جایی که باید تسلط خود را از طریق ترکیب استراتژیک زمان واقعی (RTS) و ژانر تیراندازی اول شخص (FPS) تثبیت کنند. در میان پس زمینه کیهانی، بازیکنان وظیفه دارند با ساختن پایگاه خود بر روی سیارک‌ها، استقرار پاسگاه‌ها در فضا و شرکت در نبردهای شدید برای کنترل بخش‌ها، استخراج منابع، و در نهایت پیروز شدن در رقابت بین کهکشانی تلاش کنند. در هسته خود، بازی راه‌های متعددی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا جاه‌طلبی‌های خود را برای فتح دنبال کنند. بازی شامل واحدهای قابل تنظیم، مدیریت منابع، پیشرفت تکنولوژیکی و جاسوسی است.

در حالت RTS، بازیکنان نقش یک رهبر شرکت را بر عهده می گیرند و زیرساخت پایگاه خود را با بیش از 70 ساختار مختلف مدیریت می‌کنند. از مدیریت نیرو گرفته تا پیشرفت‌های فناوری، هر تصمیمی بر موفقیت شرکت شما تأثیر می‌گذارد. بازیکنان می‌توانند کشتی‌های ستاره‌ای را سفارشی کنند، ناوگان را جمع آوری کرده و در نبردهای تاکتیکی با ابعاد حماسی شرکت کنند. جنبه RTS همچنین به حالت چند نفره گسترش می‌یابد که حداکثر چهار مدیر عامل در نبرد برای تسلط با هم درگیر می‌شوند و مدیران مبتنی بر هوش مصنوعی لایه دیگری از چالش را اضافه می‌کنند که می‌تواند شما را برای ساعت‌ها درگیر هیجان خود بکند.

چیزی که Executive Assault 2 را متمایز می‌کند، انتقال یکپارچه آن بین حالت‌های RTS و FPS است. بازیکنان می‌توانند خود را در تجربه FPS پر از اکشن غوطه ور کنند و کنترل مستقیم ربات‌ها، کشتی‌های ستاره‌ای، تانک‌ها و ماشین‌ها را در دست بگیرند تا پایگاه‌های دشمن را ویران کنند. این حالت یک تجربه جنگی و سریع را ارائه می‌دهد، جایی که بازیکنان می‌توانند به جای اینکه صرفاً نبردها را از بالا سازماندهی کنند، خودشان وارد میدان شوند. چه در دفاع از پایگاه خود و چه راه اندازی تهاجمات به پایگاه‌های دشمن، حالت FPS یک سواری هیجان انگیز با آدرنالین را در اعماق فضا فراهم می‌کند که نباید آن را از دست بدهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Katana Robo RTA و X Force Under Attack را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Executive Assault 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: windows 10 – 64 bit
Processor: AMD Duel core or Intel i5
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Mid range – 4GB VRAM, game is graphically intensive.
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 8 GB available space
Additional Notes: Specs are subject to change as the game develops, game also has graphical quality options to cater for different setups

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
Processor: AMD Quad core or Intel i7
Memory: 12 GB RAM
Graphics: High range
DirectX: Version 11
Additional Notes: Make sure you have the latest drivers installed for your graphics card.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Prepare to embark on an epic journey into the depths of space with “Executive Assault 2,” a fusion of real-time strategy (RTS) and first-person shooter (FPS) gameplay. Assemble your fleet of spaceships, deploy formidable tanks, harness the power of lasers, and command an army of robots in your quest for dominance in the cosmos. Brace yourself for intense battles and exhilarating base-building on asteroids.
Fed up of watching the action from above and want to dive in and blow stuff up yourself? Seamlessly switch from RTS to FPS mode for manic fast-paced combat; whether that’s playing as a robot defending your base or in the cockpit of a starship under your control.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.