دانلود بازی Telepath Tactics Liberated برای PC
دانلود بازی Telepath Tactics Liberated برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Telepath Tactics Liberated برای PC

پارسی گیم 29 اسفند 1400 بدون دیدگاه
2,145 بازدید

دانلود بازی Telepath Tactics Liberated برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های جذابی که در بازی‌های ویدیویی وجود دارد، بازی‌های استراتژیک با مبارزات نوبتی هستند. این دسته از بازی‌ها به دلیل عمق بالای گیم پلی و لزوم استفاده از نقشه و تاکتیک، برای بسیاری لذت‌بخش و سرگرم‌کننده هستند. بازی Telepath Tactics Liberated از استودیو Sinister Design عنوانی با همین ویژگی‌ها بوده که علاوه بر مبارزات نوبتی، ماجراجویی‌های نقش‌آفرینی جذاب و مهیجی را نیز در دل خود جای داده است.

یکی از ویژگی‌های مهم بازی Telepath Tactics Liberated استفاده از عناصر محیط برای پیشروی در مبارزات است. شما در طول مبارزه، می‌توانید دشمنان را داخل آب انداخته، درختان را قطع کنید تا مسیر جدیدی باز شود، پلی برای عبور از آب بسازید و بسیاری فعالیت نوآورانه و خلاقانه دیگر. گیم پلی بازی شباهت‌های زیادی به‌عنوان معروف Fire Emblem داشته و این مکانیک‌های جذاب را هم در کنار آن‌ها به خورد شما می‌دهد. وجود مبارزات تاکتیکی و مهیج، تنوع بالای کاراکترها و روایت داستانی مناسب از دیگر ویژگی‌های بازی هستند.

داستان در مورد خواهران Strider است که در سنین جوانی از چنگال برده‌داری فرار کرده‌اند و توسط استادی، فنون رزمی و جنگ را فرا گرفته‌اند. آن‌ها اکنون عازم ماجراهایی پرمخاطره برای نجات پدرشان شده‌اند. در طول این ماجراها، موجودات و دشمنان متنوعی را ملاقات خواهید کرد. در بازی 24 کلاس متنوع، 150 قابلیت منحصربه‌فرد و مکانیک‌های جذاب ساخت و ساز نیز وجود دارد. گرافیک دوبعدی و ساده بازی نیز به روان اجرا شدن آن کمک کرده و تمامی عناصر را به‌خوبی پیش چشمان شما به نمایش خواهد گذاشت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Expeditions: Rome و Battle Brothers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Telepath Tactics Liberated برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 or similar
Memory: 2 GB RAM
Storage: 9 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Ever played an SRPG and thought “Gosh, I wish I could shove enemies off cliffs”? Ever wished you could hack through trees to open up a path, build a bridge to cross water, or dunk enemies into that same water? This is the game for you!
Telepath Tactics Liberated is a strategy RPG influenced by classics like Fire Emblem Path of Radiance and Final Fantasy Tactics. Come experience a well-told tale of redemption, revenge, and liberation with challenging battles and a large cast of unique characters.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.