دانلود بازی Outer Wilds Echoes of the Eye برای PC
دانلود بازی Outer Wilds Echoes of the Eye برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Outer Wilds Echoes of the Eye برای PC

پارسی گیم 8 مهر 1400 بدون دیدگاه
7,529 بازدید

دانلود بازی Outer Wilds Echoes of the Eye برای کامپیوتر

فضا، منظومه‌ها، کهکشان و گشت‌وگذار در آن‌ها همواره سوژه مناسبی برای ساخت بازی‌های ویدیویی بوده است. این بازی‌ها اغلب ما را به دنیاهایی می‌برند که شاید در زندگی واقعی هرگز نتوانیم به آنجا قدم بگذاریم. ماجراجویی و گشت‌وگذار در سفینه فضایی بدون اینکه نگران خطرهای سفر باشیم می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و به‌یادماندنی باشد. بازی Outer Wilds از استودیو Mobius Digital عنوانی است که بر مبنای همین عناصر ساخته شده و ماجراجویی‌های جذابی را در یک منظومه مرموز که درگیر یک لوپ زمانی شده را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌تازگی بسته الحاقی Echoes of the Eye نیز برای بازی منتشر شده است.

شما جدیدترین عضو یک برنامه فضایی با نام Outer Wilds هستید که در حال بررسی رویدادهای عجیب و مرموز درون یک منظومه است. داخل این منظومه سیاره‌های بسیاری وجود دارد که در هرکدام اتفاق‌هایی عجیب و متفاوت در حال رخ دادن است. یکی درگیر طوفان‌های بزرگ شده که گردبادهای وحشتناکی را شکل داده است، یکی دیگر در حال نابودی از مرکز بوده و دیگری در حال غرق شدن. لوپ زمانی موجود در این منظومه باعث می‌شود دائم این تغییرات شکل جدیدی به خود بگیرند و هر رویداد در محل متفاوتی رخ دهد.

همچنین گذر زمان ماهیت و شکل سیاره‌ها را تغییر می‌دهد. برای مثال ممکن است بقایای یک معبد قدیمی از بیگانه‌ها را درون یک سیاره پیدا کنید که اگر آن را کشف نکنید، ممکن است نابود شود یا زیر آب برود. حتی ممکن است سطح سیاره‌ای که روی آن قدم می‌زنید به‌طور کامل نابود شده و شما را به کام خود بکشد. گیم پلی با زاویه دوربین اول‌شخص، تأکید زیادی بر گشت‌وگذار و همچنین بقا داشته و شما باید منابع مهمی مانند اکسیژن را دائم مدیریت کنید. انجام مأموریت‌های مختلف مانند اکتشاف رازهای سیاره‌ها و بناهای باستانی بیگانه از دیگر مواردی است که باید انجام دهید؛ اما گاهی هم کمی ریلکس شده و کنار آتشی که با هیزم درست کرده‌اید، مارشمالو درست کنید!

در بسته الحاقی Echoes of the Eye ماجرای جدیدی انتظار شما را می‌کشد. در فضا یک رخداد عجیب پیش آمده که به مکانی اشاره می‌کند و این مکان تا به حال در هیچ نقطه‌ای از منظومه ثبت نشده است. در پس این رخداد، یک ماجرای تاریک انتظارتان را خواهد کشید پس چراغ‌قوه خودتان را آماده کرده و برای برملا کردن تاریک‌ترین رازهای فضا آماده شوید. مناطق جدیدی برای گشت‌وگذار در این بسته الحاقی اضافه شده که ماجراجویی‌های شما در فضا را توسعه می‌دهد و ماجراهای جدیدی را در این نقاط جدید از منظومه تجربه خواهید کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های No Man’s Sky و Sea of Thieves را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Outer Wilds Echoes of the Eye با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-2300 | AMD FX-4350
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 660 (2GB) | AMD Radeon HD 7870 (2 GB)

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-8400 | AMD Ryzen 5 2600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 | AMD Radeon RX 580

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A strange satellite photo that can’t be explained. A new museum exhibit that marks the trailhead for one last journey into the wilds. Should you pull at the thread and unravel the solar system’s deepest secret, or is some knowledge better left in the dark?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.