دانلود بازی Trolley Problem Inc برای PC
دانلود بازی Trolley Problem Inc برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Trolley Problem Inc برای PC

پارسی گیم 12 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,800 بازدید

دانلود بازی Trolley Problem Inc برای کامپیوتر

بازی‌های ویدئویی همیشه هدفی مشخص و روراستی را پیش گرفته‌اند. شما به عنوان گیمر به کنترل شخصیتی پرداخته و پس از انجام تعدادی چالش گیم پلی، بازی را به پایان می‌رسانید. با این حال با گذر زمان و خلاق‌تر شدن برخی بازی سازان، المان‌های دیگری از جمله مسیرها و انتخابات متفاوت به میان آمد که کمی پیچیده‌تر از اهداف مشابه بازی‌های دیگر بود. به عنوان مثال برخی از بازی‌های داستانی به شما حق انتخاب میان زنده گذاشت و یا کشتن شخصیتی را می‌دهند که ممکن است در سرنوشت نهایی داستان بازی تأثیر گذار باشد. بازی Trolley Problem Inc ساخت استودیوی Read Graves نیز یکی از این عناوین متفاوت است.

شما بر روی یک قطار در حال حرکت نشسته‌اید، در مسیرتان 5 نفر را مشاهده می‌کنید که قادر به حرکت نیستند، یکی از گزینه‌ها، رد شدن از رویشان و گزینه دیگر عوض کردن مسیر حرکت قطار است؛ با این حال در مسیر دیگر، یک نفر دیگر ایستاده است. آیا حاضر هستید که زندگی 1 نفر را به خطر انداخته تا 5 نفر دیگر را نجات دهید؟ این تازه آغاز دنیای دیوانه‌وار Trolley Problem Inc است. این بازی یک اثر کمدی و پر از تصمیمات دشوار است که شما را در موقعیت‌های بسیار عجیبی قرار خواهد داد. این بازی از فلسفه و آثار روان شناسی مدرن و کلاسیک برای طراحی گیم پلی عجیب و جالب خود بهره برده است.

در طول تجربه Trolley Problem Inc شما با وجدان و اخلاقیات خود دست و پنجه نرم خواهید کرد. سرنوشت و جان میلیون‌ها انسان به تصمیمات شما بستگی داشته و سپس در پایان می‌توانید تصمیمات خود را با سایر گیمرها در سراسر دنیا مقایسه کنید. مدت زمان بازی Trolley Problem Inc بسیار کوتاه و در حد 2 ساعت است. با این حال این تجربه کوتاه تأثیرگذاری بیشتری نسبت به بسیاری از بازی‌های طولانی بازار دارد. هر تصمیمی که بگیرید، بر روی نتیجه نهایی داستان تأثیر خواهد گذاشت. Trolley Problem Inc اثری چالش برانگیز، خنده دار، عجیب و البته بسیار به‌یادماندنی است که به همه گیمرها توصیه می‌شود.

Trolley Problem Inc یک بازی آزمون و خطا با کلی انتخابات و تصمیمات عجیب و دشوار است. شما در این بازی کنترلی بر روی سرنوشت انسان‌های زیادی را به دست گرفته و باید با تصمیمات اخلاقی و هوشمندانه خود، بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید. این بازی برای گیمرهایی که به دنبال تنوع و چالش‌های فکری می‌گردند به شدت مناسب و سرگرم کننده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tape Unveil the Memories و Roccos Island Ring to End the Pain را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Trolley Problem Inc برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: 1.5 GHz Core2Duo
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000 or better
Storage: 400 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: 2.5 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000 or better
Storage: 400 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

There is a runaway trolley careering down the railway tracks. On the tracks are five people unable to move. You are next to a lever. If you pull this lever the trolley will switch to a different set of tracks. However, you notice that there is a person on the other track. Watch the situation play out and five people die. Choose to pull the lever and only one person gets killed – but by you.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.