اطلاعات فیلم Ghost of Tsushima (گوست اف سوشیما)
علیرضا نظری

اطلاعات تازه‌ای از فیلم Ghost of Tsushima منتشر شد

علیرضا نظری 12 بهمن 1401 بدون دیدگاه
515 بازدید

پس از موفقیت بازی گوست اف سوشیما روی پلی استیشن در سال 2020، سونی در سال 2021 فاش کرد که قرار است فیلمی بر اساس این بازی با کارگردانی چاد استاهلسکی که کارگردانی سری فیلم‌های جان ویک را بر عهده داشته است، بسازد. از آن زمان، اطلاعات زیادی از فیلم اقتباسی از بازی Ghost of Tsushima منتشر نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که این پروژه همچنان در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند.

استاهلسکی در مصاحبه‌ای جدید با توتال فیلم تاکید کرد که بعد از ساخت قسمت چهارم فیلم جان ویک، علاقه زیادی به ساخت اقتباس سینمایی گوست اف سوشیما دارد. شواهد و اطلاعات فیلم Ghost of Tsushima گویاست که این پروژه در حال حاظر مراحل اولیه تولید را سپری می‌کند، زیرا هنوز برخی مسائل تجاری در این میان وجود دارد که باید به آن‌ها رسیدگی شود. همچنین، هنوز برخی موارد خارج از کنترل استاهلسکی اتفاق می‌افتد که ممکن است او را از تعهد کامل به ساخت این فیلم باز دارد.

استاهلسکی گفت: «گوست اف سوشیما اثر مورد علاقه من برای انجام پروژه بعدی خواهد بود. بدون پرداختن به جزئیات احمقانه، این چیزی است که من فوق العاده به آن علاقه‌مند هستم. ما از یک فیلمنامه واقعاً عالی به همراه یک تیم خلاق برخورداریم. این به نوعی، در جریان ساده و کوچکی است که در آن همه تلاش می‌کنند تا معامله را سخت‌تر کنند و تمام کارهای تجاری در آن بسته شود. ما می‌خواهیم همه چیز را پیش ببریم و مطمئن شویم که بهترین کار را با آن انجام می‌دهیم. این یک چیز ساده است، دریافت یک فیلمنامه عالی و سپس شروع به انتخاب بازیگران. ساخت فیلم به عناصر زیادی نیاز دارد.»

اطلاعات فیلم Ghost of Tsushima (گوست اف سوشیما)

اقتباس سینمایی Ghost of Tsushima

در حالی که اطلاع از هیجان استاهلسکی نسبت به فیلم Ghost of Tsushima، امیدوارکننده محسوب می‌شود، اما فهمیدن این موضوع که این پروژه هنوز آماده ادامه فیلمبرداری نیست، به این معنی خواهد بود که اکران آن به این زودی‌ها رخ نمی‌دهد. با این حال، این‌طور که به نظر می‌رسد، در نهیات این فیلم پخش خواهد شد، فقط ممکن است بسیار بیشتر از آنچه طرفداران این فرنچایز ترجیح می‌دهند زمان آن به طول بی‌انجامد.

بازی Ghost of Tsushima یکی از مشهور‌ترین آثار انحصاری پلتفرم پلی استیشن بوده که در سال‌های 2020 و 2021 روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شده است. روایت داستانی این اثر، جنگجوی سامورایی جین ساکای، آخرین عضو قبیله خود را دنبال می‌کند. در طول حمله مغولان، او باید به عنوان یک جنگجو برای محافظت از جزیره ژاپنی توشیما، سنت‌ها را کنار بگذارد. شایان ذکر است آخرین فیلم چاد استاهلسکی یعنی John Wick: Chapter 4 در تاریخ 24 مارس (4 فروردین) در سینماها اکران می‌شود.

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.