John-Wick-Hex
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه John Wick Hex منتشر شد: آدم کشی دور از جان ویک

یحیی رحیمی 17 مهر 1398 بدون دیدگاه
957 بازدید

بازی John Wick Hex یک اکشن استراتژی جذاب است که مدتی پیش توسط Bithell Games معرفی شد. این بازی شما را در نقش شخصیت John Wick قرار می دهد و باید در یک سری اتاق های مخصوص و با استفاده از ابزار و توانایی هایی که در اختیار دارید، کلک دشمنان تان را بکنید. این بازی امروز به صورت رسمی عرضه شد و حالا باید دید که وب سایت های معتبر دنیای بازی های ویدیویی چه نظری در مورد این بازی دارند.

PC Gamer – 80/10

John Wick Hex

John Wick Hex همان بازی است که به فیلم اصلی وابسته است اما به سمت تجربه مرسومی که از فیلم داریم نمی رود. تبدیل سرعت و ضربان فیلم به یک سری حرکات اکشن در بازی به خوبی کار می کند. بازی قابل ستایش است اما تجربه آن کمی پراکنده است و به نظر می رسد که این ایده می تواند در آینده پیشرفت خوبی داشته باشد و مهم نیست که لایسنس John Wick نیز روی آن باشید یا خیر.

IGN – 6.8

John Wick Hex

البته که عادلانه نیست انتظار داشته باشیم که انیمیشن های یک بازی اکشن استراتژی دقیقا مشابه فیلم اصلی باشد اما بازی John Wick Hex حتی نزدیک این تجربه خشونت بار فیلم نیز نمی شود. سخت است که اسم این را یک سری ایده های جدید گذاشت زمانی که تمامی حرکات توسط یک سری انیمیشن های ساده و همچنین باگ های عجیب و البته سیستم تامین خون و سلامت آزاردهنده پوشش داده می شود. بازی قطعا حس سرگرم کننده خود را دارد و داستان خوبی را تعریف می کند اما به اندازه کافی پولیش نشده است که آن را تحسین کنم.

US Gamer – 2.5/5

John Wick Hex

John Wick Hex دارای یک پایه و اساس محکم است اما در ساخت خود بر اساس هسته اصلی فیلم شکست می خورد. حرکات و تاکتیک های تک بعد بازی کًند و خسته کننده است. به طور کلی تجربه عمیقی را ارایه نمی دهد و به نوعی تنها اسم John Wick را به دوش می کشد و خبری از تجربه خود فیلم نیست.

Shacknews – 9
Critical Hit – 8.5
DualShockers – 8.5
Stevivor – 8.5
Wccftech – 8.5
PC Gamer – 80/100
GamingTrend – 80/100
PCgamesN – 8
GameSpew – 8
Vandal (Spanish) – 8
Attack of the Fanboy – 4/5
PCWorld – 4/5
COGconnected – 73/100
Everyeye (Italian) – 7.5
IGN – 6.8
Hardcore Gamer – 3.5/5
US Gamer – 2.5/5
Screen Rant – 2/5
Eurogamer – Recommended
Ars Technica – No Score
Rock, Paper, Shotgun – No Score
Mashable – No Score
Polygon – No Scorejohn wick hex

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.