بازی هایی که میخواهیم فیلم و سریالشان را ببینیم
کسری کاظمی

بازی هایی که میخواهیم فیلم و سریالشان را ببینیم

کسری کاظمی 6 بهمن 1401 5 دیدگاه
3,935 بازدید

اقتباس‌هایی که مربوط به دنیای بازی های ویدیویی باشد، پدیده غریبی برای ما نیست. بارها دیدیم که بازی های ویدیویی سعی کردند از مدیوم‌های دیگر مانند سینما و تلویزیون اقتباس کنند و یا برعکس آن. نتایج نیز همیشه متفاوت و اکثرا ناامیدکننده بود. با این حال بسیار از زمان اقتباس‌های فاجعه بار در دهه 90 میلادی دور شده‌ایم و در دوره متفاوتی قرار داریم. این طور که به نظر می‌رسد، کمپانی‌های غول آسا در صنایع سینما، تلویزیون و بازی درس خود را گرفته‌اند و قرار نیست دیگر در ساخت اقتباس‌هایشان خراب کاری کنند. به همین منظور قرار است به بازی هایی که میخواهیم فیلم و سریالشان را ببینیم و دلایلمان از این موضوع بپردازیم.

تجربه علیه تماشا در بازی هایی که میخواهیم فیلم و سریالشان را ببینیم

نیازی به گفتن نیست که برای ساخته شدن بهترین فیلم و سریال‌ها بر اساس بازی، همه چیز بستگی به بودجه و بازیگرانی دارد که خلق بهترین تجربه انتخاب می‌شوند. از این گذشته، هیچ چیز بدتر از تماشای یک فیلم یا سریال بر اساس بازی موردعلاقه‌تان نیست که لذت تماشایش به دلیل فقدان اشتیاق یا درک منبع اصلی توسط سازندگان، به زمین کشیده می‌شود. به هر حال، اگر تمام این موارد به درستی انجام شوند، تجربه‌ای خارق‌العاده برای همه مخاطبان خلق می‌کنند. پس بیایید با هم به گزینه‌هایی نگاه کنیم که بیشترین پتانسیل برای اقتباس را دارند. پس با ما در بررسی لیستی از بازی هایی که میخواهیم فیلم و سریالشان را ببینیم همراه باشید.

20) Red Dead Redemption: یک فیلم وسترن حماسی

بازی Red Dead Redemption

Red Dead Redemption یک بازی اکشن-ماجراجویی از سال ۲۰۱۰ است که در اوایل قرن ۱۹۰۰ آمریکا اتفاق می‌افتد. با پس‌زمینه وسترن، در این بازی، بازیکنان در نقش جان مارستون، یک قانون شکن سابق که مجبور به همکاری با دولت ایالات متحده است، بازی می‌کنند. در ازای آزادی همسر و پسر کوچکش، او باید عدالت را برای اعضای باند قدیمی خود به اجرا بگذارد.

وسترن‌های سینمایی معمولاً هنگام انتشار با تحسین منتقدان مواجه می‌شوند. فیلم‌هایی مانند The Ballad of Buster Scruggs، The Revenant و True Grit تنها چند نمونه موفق سال‌های اخیر هستند. با بازی Red Dead Redemption، بینندگان با داستانی استادانه در مورد یک قهرمان مصمم در سفری برای بازگرداندن خانواده‌اش و اصلاح اشتباهات گذشته‌اش مواجه خواهند شد.

19) Resident Evil 7: ترسناک حتی بر روی پرده نقره‌ای

بازی Resident Evil 7

فرنچایز Resident Evil هفت فیلم اقتباسی لایو اکشن، یک سری لایو اکشن و چهار فیلم انیمیشن دریافت کرده است. با موفقیت خارق‌العاده‌اش، طرف‌داران تعجب می‌کنند که اقتباس بعدی چه خواهد بود و هیچ انتخابی بهتر از Resident Evil 7: Biohazard وجود ندارد. اگر زمانی از این بازی فیلمی اقتباس شود، مخاطبان می‌توانند انتظار نتیجه مشابه بازی را داشته باشند

این بازی سری را به سمت و سوی جدیدی می‌برد و بیشتر بر روی ظاهر فیلم Texas Chainsaw Massacre تمرکز دارد. علاوه بر این، هر مرحله آن شامل چندین زیر ژانر ترسناک مانند هیولا و خشونت فراوان است. بسیاری از گیمرها احساس می‌کنند که برداشت تازه Resident Evil 7 از این فرنچایز محبوب گامی در مسیر درست بوده و باید ببینیم که آیا تبدیل به فیلم می‌شود یا نه.

18) Returnal: ملاقات Alien با Lovecraft

بازی Returnal

Returnal یک تیراندازی علمی تخیلی وحشیانه محصول 2021 است که عناصر وحشتناک زیادی دارد. بازی به شدت تنبیه کننده است، اما همه اینها بخشی از فرمول چرخه زمان این بازی است. بازیکنان نقش سلن، قهرمان چابکی را بر عهده می‌گیرند که درگیر کاوش در آتروپوس مرگبار، سیاره‌ای بیگانه، خانه برخی از شرورترین موجودات الهام گرفته از لاوکرافت است.

این بازی با موسیقی متن ترسناک و فضایی مانند Alien از Ridley Scott، پتانسیلی در جامعه فیلم‌های ترسناک دارد. در حالی که لایو اکشن ممکن است برای این نوع داستان دشوار باشد، تبدیل آن به انیمیشنی سینمایی با استایل روتوسکوپی (نقاشی بر روی بازیگران واقعی) ممکن است بهترین گزینه باشد، همان‌طور که در سریال محبوب و موفق آمازون یعنی Undone دیده می‌شود.

17) The Evil Within: تجربه‌ای همانند فیلم ارّه

بازی The Evil Within

The Evil Within یک بازی بقا و ترسناک است که در سال 2014 منتشر شد. این بازی توسط Shinji Mikami که همچنین مجموعه بازی های ویدیویی Resident Evil را ساخته است. بازی The Evil Within شخصیت اصلی داستان، سباستین کاستلانوس، یک کارآگاه پلیس را دنبال می‌کند که در حال تحقیق درباره قتل جمعی وحشیانه در یک بیمارستان روانی است.

با این حال، مدت کوتاهی پس از رسیدن، سباستین خود را در یک دنیای ماوراء الطبیعه می‌بیند. طرف‌داران فرنچایز Saw با توجه به تمرکز آن بر تله‌های مرگبار، با اقتباس سینمایی The Evil Within هیجان زده خواهند شد. به همین دلیل The Evil Within یکی از بهترین نمونه از بازی هایی که میخواهیم فیلم و سریالشان را ببینیم است که قطعاً تبدیل به فیلمی خشن و مرگبار خواهد شد.

16) Control: حال و هوای آثار دیوید لینچ

بازی Control

Control یک بازی ویدیویی محصول 2019 است که در یک دنیای علمی تخیلی پیرامون اداره کنترل فدرال (FBC) می‌گذرد. مکانی که شامل پدیده‌های ماورایی است که واقعیت را تهدید می‌کنند. بازیکنان در جست‌وجوی برادر گم‌شده‌اش، نقش جسی فادن، جدیدترین مسئول کنترل کردن این اداره را بازی می‌کنند. جسی مجهز به توانایی‌های منحصربه‌فرد برای نبرد با هیولاها خطرناک است.

کنترل که به شدت از آثار کارگردان آمریکایی یعنی دیوید لینچ الهام گرفته شده است، برای گیمرهایی که از شخصیت‌های عجیب و غریب لذت می‌برند، داستانی خارق‌العاده را دوست داشته و به دنبال محیطی منحصربه‌فرد و پیچش‌های فراوان هستند مناسب خواهد بود. قطعاً پس از اتمام بازی، سؤال‌هایی داشته‌اید که آن را تبدیل به بازی هایی که میخواهیم فیلم و سریالشان را ببینیم کرده است.

15) Dishonored: فیلم هیجانی در عصر ویکتوریایی

بازی Dishonored

Dishonored یک بازی اکشن ماجراجویی در سال ۲۰۱۲ است که در خیابان‌های پر طاعون Dunwall، یک جامعه صیادی که توسط هجوم موش‌ها و ستم غرق شده است، روایت می‌شود. بازیکنان نقش Corvo Attano را بر عهده می‌گیرند که پس از متهم شدن برای قتل شخصی که محافظ او بود، تبدیل به یک قاتل با توانایی‌های ماوراء طبیعی می‌شود تا انتقام خود را بگیرد.

The Dishonored دارای صداپیشگی فوق‌العاده‌ای است که استعدادهایی مانند Chloë Grace Moretz، Susan Sarandon، Brad Dourif و Lena Headey را به نمایش می‌گذارد. اگر همه این بازیگران برای اقتباس سینمایی بازگردند، برای طرف‌داران این مجموعه منظره خوشایندی خواهد بود. بدون شک شاهد یک فیلم جاسوسی و پر از تئوری‌های توطئه بی نظیر خواهیم بود.

14) Dead Space: خشونت بی پایان در فضا

بازی Dead Space

Dead Space یک بازی ترسناک علمی تخیلی محصول 2008 است که مهندس سیستم آیزاک کلارک و نبرد او با یک تهدید بیگانه خصمانه به نام Necromorph را دنبال می‌کند که USG Ishimura را اشغال کرده است. آیزاک با سلاح‌های مختلفی که برای تکه‌تکه کردن Necromorphها طراحی شده‌اند، برای کمک به بازیابی خدمه ایشیمورا و یافتن دوست دخترش تلاش می‌کند.

فیلم‌هایی مانند Alien و Life تا حدودی به دلیل محیط‌های متروکشان بسیار موفق هستند و Dead Space نیز از این امر مستثنی نیست. در هر گوشه‌ای از آن ترس‌های پرشی وجود دارد که فضای متشنجی را در سراسر بازی ایجاد می‌کند. با عرضه بازسازی Dead Space در اوایل سال 2023، طرف‌داران ممکن است روزی شاهد اقتباس سینمایی نیز از این فرنچایز باشند.

13) Far Cry 3: ایندیانا جونز و دزدان دریایی

بازی Far Cry 3

Far Cry 3 به دلایل زیادی سزاوار تبدیل شدن به یک فیلم است، اما یکی از آنها بالاتر از بقیه است: Michael Mando. وی به عنوان یکی از آنتاگونیست‌های اصلی این بازی ویدئویی تیراندازی 2012 فوق‌العاده عمل می‌کند که در یک جزیره خطرناک اتفاق می‌افتد. شما باید از حمله دزدان دریایی جان سالم به در برده و پس از بهبود یافتن، دوستان زندانی خود را هم نجات دهید.

بازیکنان نقش جیسون برودی، را بر عهده می‌گیرند که به سرعت خود را در نبردی می‌بیند تا دوستانش را آزاد کند و از خطرات جزیره و ساکنان خشنش فرار کند. هنرنمایی متقاعد کننده و تهدید آمیز Mando به راحتی قابل ترجمه در یک فیلم است. در حالی که Mando به عنوان آنتاگونیست نهایی داستان بازی عمل نمی‌کند، اگر بازی اقتباس شود، باید تنها آنتاگونیست فیلم باشد.

12) Batman: Arkham Asylum: یک فیلم بتمن دیگر!

بازی Batman Arkham Asylum

بتمن شخصیتی است که به نظر نمی‌رسد طرف‌داران از آن سیر شوند. به نظر می‌رسد هر چند سال یک بار یک فیلم جدید بتمن ظاهر می‌شود که چیز بدی نیست. با این حال، DC در حال حاضر یکی از بهترین داستان‌هایی که تابه‌حال حول محور بتمن و بزرگ‌ترین دشمنانش متمرکز شده است را از دست داده است که چیزی نیست جز بازی بی نظیر Batman: Arkham Asylum.

این بازی در تیمارستان بدنام Arkham اتفاق می‌افتد و بتمن باید با تعداد زیادی شرور معروف بجنگد تا به دشمن اصلی خود یعنی Joker برسد. فیلم‌هایی مانند Dredd و The Raid از سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های اکشن هستند؛ زیرا یک قهرمان قدرتمند را دنبال می‌کنند که در یک مکان برای رسیدن به باس نهایی حرکت می‌کند. این بازی مفهومی مشابه دارد، با چهره‌های آشنا دارد.

11) Death Stranding: یک علمی تخیلی کُند و کلاسیک

بازی Death Stranding

Death Stranding یک بازی است که به لطف خالق آن، هیدئو کوجیما، اساساً یک فیلم است. این بازی ویدیویی محصول 2019 با حضور Norman Reedus، Léa Seydoux و Mads Mikkelsen، با بازیگران انباشته‌اش آماده اقتباس در فیلم است. این بازی دارای عناصر علمی تخیلی زیادی است، از جمله Timefall که هر چیزی را که با آن در تماس باشد را شدیداً تخریب می‌کند.

تم‌های این بازی در مورد تنهایی، محیط زیست، اگزیستانسیالیسم و اعتیاد، التماس می‌کنند که از طریق فیلم بررسی شوند. با کمک حضور فضای خالی از سکنه آن، تعداد زیادی دشمن وجود دارد که به نام چیزهای ساحلی شناخته می‌شوند، دشمنان وحشتناکی که هنگام بارندگی خود را نشان می‌دهند. پس می‌توان بر روی صحنه‌های حماسی اکشن این فیلم نیز حساب ویژه‌ای باز کرد.

10) Borderlands: یک کمدی بددهن و خلاقانه

بازی Borderlands

قطعاً کسانی که به تجربه فرنچایز Borderlands پرداخته‌اند، می‌دانند که این شوترهای نقش آفرینی به شخصیت‌پردازی‌های دیوانه‌وار و دنیاهای بزرگشان معروف‌اند. این موضوع قطعاً تابه‌حال باید توجه کمپانی‌های بزرگی را جلب کرده باشد که به دنبال اقتباس از معروف‌ترین چیزها هستند. به همین واسطه این عنوان از بازی هایی که میخواهیم فیلم و سریالشان را ببینیم است.

به دلیل گستردگی و عظمتی که Borderlands و کاراکترهای زیادش دارد، شاید اقتباس آن به صورت یک فیلم سینمایی نتواند به خوبی حس و حالش را به درستی القا کند. به واسطه محبوبیت سریال‌های انیمیشنی از روی بازی ها و همچنین گرافیک و سبک هنری خاص بازی های Borderlands، به نظر بهترین کار، استفاده از بهترین استودیوی انیمیشن برای این اقتباس است.

9) Metal Gear Solid: جاسوس بازی مانند سریال 24

بازی Metal Gear Solid

این بار دوم است که یکی از بازی های هیدئو کوجیما در این لیست ظاهر شده‌اند و دلیل این موضوع نیز علاقه شدید وی به خلق بازی های سینمایی است. وی که علاقه زیادی به سینما داشته دیالوگ‌های به‌یادماندنی و شخصیت‌های فراموش نشدنی را در بازی‌هایش خلق کرده است. تا به امروز نیز معروف‌ترین و بزرگ‌ترین فرنچایز وی، سری مشهور Metal Gear Solid است.

تلاش‌های زیادی در طی سال‌ها برای خلق یک اثر سینمایی از روی Metal Gear Solid شده و به واسطه عظمت و تعداد زیاد کاراکترها، این پروژه‌ها با شکست مواجه شده‌اند. با این حال ساخت یک سریال که هر فصل آن به یکی از بازی های این سری بپردازد، می‌تواند بهترین حرکت ممکن باشد. با توجه به شهرت جدید کوجیما، شاید این اتفاق بزرگ در آینده نیز رخ دهد.

8) Life is Strange: یک سریال درام نوجوانانه

بازی Life is Strange

Life Is Strange یک بازی اپیزودیک است که توسط Don’t Nod Entertainment توسعه یافته و در سال 2015 منتشر شده است. بازیکنان در نقش مکس کافیلد قرار می‌گیرند که به مدرسه قدیمی خود باز می‌گردد و تصورات عجیبی از طوفانی را تجربه می‌کند که زادگاهش را ویران می‌کند. سپس او توانایی معکوس کردن زمان را پیدا می‌کند تا بتواند شهرش را نجات دهد.

این بازی موفق به شدت بر روی روایت تمرکز دارد و به راحتی می‌تواند به یک درام نوجوانانه تبدیل شود که با درگیری‌های نوجوانان آمیخته با موضوعات تاریک و عناصر علمی تخیلی سروکار دارد. علاوه بر این، این سری از اثر پروانه‌ای و سفر در زمان و تغییر دادن اتفاقات نیز بهره می‌برد که خود می‌تواند منبع خوبی برای خلق لحظات درام سنگین و فراموش نشدنی باشد.

7) Infamous Second Son: مجموعه ابرقهرمانی مانند The Boys

بازی Infamous Second Son

Infamous Second Son یک بازی جهان باز و اکشن است که دلسین رو، مردی با قدرت ایجاد و دست‌کاری انواع انرژی را دنبال می‌کند. دلسین به سیاتل سفر می‌کند تا شهر خود را از وحشت D.U.P (دپارتمان حفاظت متحد) نجات دهد. سازمانی که برای شکار افراد دارای قدرت‌های ماورایی ایجاد شده است. در این مسیر نیز شخصیت اصلی با ابرقهرمانان رنگارنگی متحد می‌شود.

با وجود جهان باز بودن، Second Son به بازیکن اجازه می‌دهد بین مسیرهای خوب و بد یکی را انتخاب کند که می‌تواند به انتخاب شخصیت‌های متناقض در یک سریال جذاب چند فصلی تبدیل شود که هر قسمتش نفس گیر است. اگر در بازی به مسیر بد و شرورانه حرکت کنید، اتفاقات وحشتناک و ترسناکی رقم می‌خورد که آدم را به یاد سریال محبوب The Boys می‌اندازد.

6) BioShock: سریال فلسفی و تخیلی با پیچش‌های فراوان

بازی BioShock

BioShock در میان آثار لیست بازی هایی که میخواهیم فیلم و سریالشان را ببینیم تنها موردی است که خلق یک اقتباس از رویش کلید خورد است؛ با این حال چیزی که قرار است از سری BioShock دریافت کنیم، یک فیلم سینمایی و نه یک سریال است. این یک اشتباه بزرگ از سوی سازندگان بوده، زیرا این مجموعه بازی به دنیاهای عظیم و موضوعات فلسفی و سیاسی‌اش معروف است.

این سری بازی نه تنها به دلیل روایت، بلکه برای طراحی شخصیت‌ها و طراحی هنری‌اش مورد تحسین قرار گرفت. BioShock یکی از بهترین بازی های ساخته شده و یکی از خیره کننده‌ترین فرنچایزهای شوتر است. یک سریال تلویزیونی بر اساس این فرنچایز هم برای طرف‌داران بازی و هم برای بینندگان علمی تخیلی که به دنبال سبک آرت دکوی متمایزی هستند جذاب خواهد بود.

5) God of War: درام جنگی همانند Vikings

بازی God of War

فرانچایز God Of War مملو از افسانه‌های باورنکردنی یونان باستان است. کری توس یک جنگجو بود که برای کشتن آرس فرستاده شد. همان‌طور که بازیکنان در طول بازی پیشرفت می‌کنند، کری توس ارتباط عمیق‌تری با آرس پیدا می‌کند و با تعداد زیادی از خدایان یونان می‌جنگد تا بتواند هم انتقامش را از خیانت‌های آن‌ها بگیرد و هم مسیر خود به عنوان یک خدا را پیدا کند.

در حالی که سه‌گانه اصلی God of War لحظات حماسی و تغییرات جذابی را در اساطیر یونان ایجاد کرد، بازی جدید God of War از سال 2018 شخصیت کری توس را با مرگ همسرش Faye و معرفی پسرش Atreus گسترش می‌دهد. مانند بازی تاج و تخت، این سریال می‌تواند حول محور درام خانوادگی کری توس و مفاهیم هویت و سرنوشت و حتی اکشنی نفس گیر باشد.

4) Detroit: Become Human: پرداخت دقیق به هوش مصنوعی

بازی Detroit Become Human

Detroit: Become Human یک بازی مبتنی بر تصمیم است که مفهوم هوش مصنوعی را بررسی می‌کند که چگونه بر جامعه‌ای در حال رشد از نظر تکنولوژیکی پیشرفته تأثیر می‌گذارد. مارکوس، کارا و کانر، اندرویدی‌هایی که برای خدمت به انسان‌ها ساخته شده‌اند، پس از رهایی از برنامه اندروید، به دست آوردن احساسات و مبارزه برای حقوق خود در برابر انسان را دنبال می‌کنند.

انطباق هوش مصنوعی حساس چیز جدیدی نیست و اغلب با پیشرفت تکنولوژی تکرار می‌شود. مجموعه‌ای تلویزیونی بر اساس ماجراهای Detroit: Become Human و بازی های مشابه آن که با گسترش روایت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و تبدیل اندرویدها به قهرمان‌های داستان، می‌تواند به موفقیت و تمجید طرف‌داران بازی و طرف‌داران علمی تخیلی دست یابد.

3) Mortal Kombat: سریال اکشن حماسی مانند Cobra Kai

بازی Mortal Kombat

Mortal Kombat یک بازی مبارزه‌ای است که گروهی از مبارزان شایسته زمین را دنبال می‌کند که در یک تورنمنت مرگبار که سرنوشت جهان را تعیین می‌کند به رقابت می‌پردازند. بازیکن باید در طول فصل‌ها با دشمنان روبرو شود و در طول مسیر کنترل شخصیت‌های مختلف را به دست بگیرد. این موضوع آن را در لیست بازی هایی که میخواهیم فیلم و سریالشان را ببینیم قرار می‌دهد.

اگرچه Mortal Kombat در یک سری فیلم اقتباس شده بود، اما موفقیت چندانی کسب نکرد. با این حال، بازی می‌تواند از سریالی بهره ببرد که زندگی شخصیت‌های معروفی مانند Scorpion و Raiden را بررسی می‌کند و داستان بازی را گسترش می‌دهد. Mortal Kombat پایه‌های یک سریال مانند Game of Thrones را دارد که شامل خیانت‌ها، عاشقانه‌ها و غم و اندوه است.

2) Ghost of Tsushima: ترکیب جومونگ و دارک سولز

بازی Ghost of Tsushima

Ghost Of Tsushima یک بازی اکشن-ماجراجویی است که جین ساکای، یک سامورایی را در سفری برای محافظت از جزیره Tsushima دنبال می‌کند. جین ساکای که در دهه 1200 و در جریان تهاجم مغول به ژاپن اتفاق می‌افتد، از خاکستر برمی خیزد و سبک مبارزه روح را یاد می‌گیرد تا در جنگ پیروز شود و ژاپن را نجات دهد. سفری پر خطر که پایان نامشخصی دارد.

سریال Ghost of Tsushima تجربه‌ای فرهنگی مملو از نمایش عناصر تاریخی و خارق‌العاده بازی را به بینندگان هدیه می‌دهد. علاوه بر این، بینندگان می‌توانند از جلوه‌های ویژه و سکانس‌های مبارزه‌ای که در اصل جایزه بهترین کارگردانی هنری را در جوایز بازی سال 2020 به دست آورد، شگفت زده شوند. روبرو شدن با باس‌ها نیز می‌تواند فضای دارک سولز را در سریال ایفا کند.

1) Alan Wake: توئین پیکس و استیون کینگ

بازی Alan Wake

در نهایت در لیست بازی هایی که میخواهیم فیلم و سریالشان را ببینیم می‌رسیم به یکی از واضح‌ترین انتخاب‌هایی که باید تا حالا تبدیل به سریالی عمیق و پرجزئیات می‌شد و متأسفانه این اتفاق رخ نداد. Alan Wake قهرمانی را دنبال می‌کند که برای نوشتن کتاب جدیدش وارد شهری مرموز و متروکه شده و در آنجا با اتفاقات ماورایی زیادی روبرو می‌شود که منطقش را زیر سؤال می‌برند.

محیط و شغل شخصیت اصلی این بازی به وضوح ترکیبی از المان‌های سریال توئین پیکس با کتاب‌های استیون کینگ است. ترکیبی سینمایی و معمایی که بدون شک می‌تواند بینندگان تلویزیون را در چند فصل حماسی تحت تأثیر قرار دهد. علاوه بر این ها این سریال می‌تواند داستان بازی ها را نیز گسترش داده و آن را به نسخه دومی که همچنان در دست ساخت قرار دارد هم متصل کند.

جمع بندی

مانند هر شکل دیگری از رسانه‌ها، بازی های ویدیویی دارای داستان سرایی، شخصیت پردازی و جلوه‌های بصری شگفت انگیز هستند. با این حال برخلاف بسیاری از رسانه‌ها، بازی های ویدئویی به طور منحصر به فردی بیننده/بازیکن را درون خود غرق می‌کنند و به آنها کنترل و قابلیت قرار گرفتن در دنیای خیالی و پرجزئیات را می‌دهد. بازی‌های محبوبی مانند Halo، Resident Evil و The Last of Us اخیراً اقتباس‌های تلویزیونی دریافت کرده‌اند و بازی‌هایی مانند Twisted Metal نیز در آینده‌ای نزدیک به نمایشگرهای کوچک خواهند آمد. همچنین کلی گزینه سینمایی مانند The Super Mario Bros. Movie در راه است.

پس از موفقیت Arcane و Cuphead و شکست‌های Street Fighter: The Movie و دیگر برنامه‌های تلویزیونی و سینمایی مبتنی بر بازی‌های ویدیویی محبوب، واضح است که گزینه‌های بعدی باید با دقت انتخاب شوند. خوشبختانه، بازی‌های زیادی وجود دارند که داستان‌های خیره‌کننده، شخصیت‌های جذاب دارند و مسلماً برای حضور در پرده نقره‌ای یا صفحه تلویزیون مناسب هستند. در لیست بازی هایی که میخواهیم فیلم و سریالشان را ببینیم به تعدادی از آن‌ها پرداختیم که از نظر ما دارای پتانسیل زیادی برای خلق یک تجربه بصری فوق‌العاده هستند. شما نیز می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات به ما اعلام کنید.

منبع: Digital Trends

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بهترین فیلمی که از روی یک بازی ساخته شده است چیست؟

فیلم Tomb Raider که در سال 2018 عرضه شد، در میان موجی از فیلم های بی ارزش اقتباسی، از گزینه های قابل قبول تر است.

۱
بهترین سریالی که از روی یک بازی ساخته شده است چیست؟

سریال The Last of Us که همچنان در حال پخش است، به گفته بسیاری بهترین سریال ساخته شده از روی یک بازی است.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    Roham

    مهمان

    من عاشق اویل ویسینم ولی جای ی مجموعه کمه
    مجموعه دوم (doom)

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Abbas

    مهمان

    ترکیب جومونگ با دارک سولز؟؟!!! جل الخالق 🙂

    پاسخ دهید
  • Midnight

    Midnight

    مهمان

    جدیدا یه انیمه هم از بازی NieR Automata زدن. تا اینجا که پا به پای بازیش خوب جلو اومده.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ممد

    مهمان

    فیلم evil within ساخته شده

    پاسخ دهید
    • کسری کاظمی

      کسری کاظمی در پاسخ به ممد

      نویسنده

      سلام فیلم سال 2017 هیچ ارتباطی با بازی نداره و فقط از نظر اسمی مشابه هستند.