Ghost of Tsushima
دانلود بازی Ghost of Tsushima برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Ghost of Tsushima برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 31 مرداد 1399 55 دیدگاه
62,303 بازدید

دانلود بازی Ghost of Tsushima برای پلی استیشن 4

برای ما ایرانی‌ها سینمای ژاپن آغازگر آشنایی با کلاه‌های حصیری و سامورایی‌هایی جدی بالباس‌های مخصوصشان بود. بسیاری از ما بافرهنگ و منش سامورایی‌ها به وجد می‌آمدیم و آرزوی زندگی آن‌ها را داشتیم. استودیو Sucker Punch Productions بالاخره رؤیای ما را در بازی Ghost of Tsushima به واقعیت تبدیل کرده است. این بازی اولین بار در هفته گیم پاریس معرفی شد و همان زمان توانست نظر طرفداران را به خود جلب کند. بازی همانی بود که آرزویش می‌کردیم، سامورایی با قیافه‌ای سرد و جدی از گوشه تصویر پیدا می‌شود و با ضرب شمشیرش قدرت خود را به تصویر می‌کشد در کنار آن موسیقی دل‌نشین ژاپنی و طبیعت چشم‌نواز جزیره سوشیما بود که میخکوبمان کرد. این بازی سفری تاریخی به ژاپن سال 1200 میلادی است، جایی که مغول‌ها با تمام قوا به جان ژاپن افتاده‌اند و به‌عنوان یک ابرقدرت چشم طمع به حکومت فئودال ژاپن دارند.

راهنمای قدم به قدم بازی Ghost of Tsushima

راهنمای قدم به قدم بازی Ghost of Tsushima

بازی Ghost of Tsushima توسط استودیو Sucker Punch Productions ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Ghost of Tsushima با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Ghost of Tsushima

داستان بازی Ghost of Tsushima از سال 1274 میلادی شروع می‌شود. سایه تاریک مغول‌ها به جزیره سوشیما در جنوب غربی ژاپن چیره شده است و این اولین بار است که چنین تهاجم سنگینی به‌ژاپنی ها می‌شود. مغول‌ها که تازه شبیه جزیره کره را تصرف کرده‌اند، چشم طمع به خاک ژاپن و حکومت کاماکورا دوخته‌اند. شما در نقش سامورایی به نام جین وارد بازی خواهید شد و به‌عنوان یکی از بازمانده‌های محدود سامورایی‌ها وظیفه سنگین محافظت از جزیره و دور کردن مغول‌ها را روی دوش دارید. جین ویژگی‌های شخصیتی جالبی دارد، او می‌تواند از روی باد مسیر را تشخیص دهد و با یک حرکت دشمن را از پا بیندازد. نقشه بزرگی با 5 منطقه وسیع در نظر گرفته‌شده‌اند که برعکس بازی‌های دیگر باید بر اساس باد و نشانه‌های موجود به مسیریابی پرداخت. جنگیدن با مغول‌ها کار چندان آسانی نیست و تکنیک‌های سامورایی تنها کار را خراب‌تر می‌کند، جین با آگاهی از این نکته آرام خود را به یک روح تبدیل کرده است و بدون اینکه کسی حرکاتش را ببیند، دشمن را درنهایت خون سردی به آن دنیا می‌فرستد.

گیم پلی بازی Ghost of Tsushima سرشار از خلاقیت و ویژگی‌های نوین است. جین در لحظه‌ای می‌تواند شمشیر به دست یک‌به‌یک مغول‌ها را نابود کند و در لحظه‌ای دیگر چون یک نینجا به سقف سربازخانه بپرد و حتی کسی صدای پایش را هم نشنود. دشمنان بازی دست‌وپاشکسته منتظر مرگ ننشسته‌اند، مبارزه با آن‌ها کار آسانی نیست و فکر نکنید با تاکانا(شمشیر سامورایی) قادر به تکه و پاره کردن تمام آن‌ها هستید. کافی است از سمت آن‌ها ضربه‌ای به شما وارد شود تا عمق ماجرا را بفهمید. هر چه بیشتر سرباز بکشید، دشمنان ترس بیشتری از شما خواهند داشت و این در مبارزه خود را نشان می‌دهد. دوئل‌هایی با سبک سینمای ژاپنی و کوروساوا آماده‌شده‌اند که مزه بازی را خوشمزه‌تر از پیش کرده‌اند. همه این‌ها در کنار موسیقی زیبای ژاپن و طبیعت چشم‌نوازی که به بهترین شیوه بازسازی‌شده است، تجربه چندساعته برایتان می‌سازد که برای همیشه در گوشه‌ای از ذهن شما خواهد ماند. ژاپنی ها باور دارند که طوفان کامی کازه مغول ها را از ژاپن دور کرد، آیا شما می توانید جای آن طوفان را بگیرید؟

در ادامه برای دانلود بازی Ghost of Tsushima با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Ghost of Tsushima is an action-adventure stealth game played from a third-person perspective. It features a large open world without any waypoints and can be explored without guidance.[1] Players can quickly travel to different parts of the game’s world by riding a horse. An item that acts as a grappling hook will be available to access areas that are difficult to reach. The game features side quests and non-playable characters to interact with.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 30.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 27 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Ghost of Tsushima در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Ghost of Tsushima نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 4 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 55 دیدگاه
  • Avatar

    sina`

    مهمان

    اگر میشه جواب بدین
    فایل هایی که دانلود میکنیم ISO هستش؟؟
    برای شبیهساز میپرسم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    alireza

    مهمان

    آقا این نسخه ی pc داره که چرا اون رو نذاشتین

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 55 دیدگاه