بهترین بازی های ورزشی ایکس باکس وان
ارحام ادبخواه

بهترین بازی های ورزشی ایکس باکس وان

ارحام ادبخواه 19 آذر 1401 بدون دیدگاه
3,011 بازدید

با وجود اینکه Xbox One در نسل هشتم کنسول‌های خانگی نتوانست به اندازه کافی قدرتمند عمل کند و انحصاری‌های متعددی را در دسترس طرفداران قرار دهد، اما میزبان آثار کراس پلتفرم متعدد و باکیفیتی در سبک‌های مختلف شد. یکی از این سبک‌ها که می‌خواهیم امروز در مورد آن صحبت کنیم ژانر Sport یا همان بازی ورزشی است که در میان بهترین بازی های xbox one طرفداران بی‌شماری در دنیای ویدیو گیم دارد. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین بازی های ورزشی ایکس باکس وان خواهیم پرداخت.

معرفی 11 تا از بهترین بازی های ورزشی Xbox One

اگر بخواهیم به عیب بازگردیم و تاریخ ویدیو گیم را بازنگری کنیم، می‌توانیم از Pong به عنوان یکی از معروف‌ترین و تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخ یاد کنیم. اثری که انگار یک مسابقه پینگ پونگ را شبیه سازی می‌کرد و به گونه‌ای یک ویدیو گیم ورزشی بود. اما از آن موقع تا حالا راه زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و با زُل زدن به تصاویر شبیه‌سازهای ورزشی به سختی متوجه غیرواقعی بودن‌شان می‌شود. برای درک این موضوع کافی است به یوتیوب یا کنسول خود رجوع کرده و به تماشای گیم پلی آثاری مانند NBA 2K 23، FIFA 22 و UFC 4 بپردازید.

نکته مثبت دیگری که می‌توانیم به آن اشاره کنیم مربوط به تنوع سبک‌ها می‌شود. مهم نیست که طرفدار مسابقات MMA باشید یا مسابقات فرمول وان را دنبال کنید؛ همیشه یک بازی مناسب وجود دارد که بتواند شما و سلیقه‌تان را تحت پوشش خود درآورد. اما در میان حجم عظیمی از بازی‌های مختلف باید به سراغ کدام یک از بازی های ورزشی ایکس باکس وان برویم؟ اگر به کنسول نسل هشتمی مایکروسافت دسترسی داریم بهتر است چه آثاری را در اولویت قرار دهیم؟ در ادامه به این سوال‌ها می‌پردازیم و بازی‌های مناسب خرید را به شما معرفی خواهیم کرد.

1) بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2

بگذارید لیست بهترین بازی های ورزشی ایکس باکس وان را با بازی Tony Hawk’s Skater Pro 1+2 شروع کنیم. اگر جزو گیمرهای قدیمی‌تر باشید به احتمال زیاد با سری تونی هاوک آشنایی لازمه را دارید؛ مجموعه‌ای که به خاطر شبیه‌سازی ورزش اسکیت برد شناخته می‌شود و بازیکن را در قالب یک اسکیت سوار حرفه‌ای قرار می‌دهد. نسخه‌های ابتدایی این مجموعه چه از لحاظ نمرات و چه از لحاظ آمار فروش عددهای فوق‌العاده‌ای داشتند و همین موصوع باعث شد تا شرکت Activision با نگاه به گذشته، راه مناسبی برای زنده کردن خاطرات و درآمدزایی مجدد پیدا کند.

این نگاه به بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 ختم شد که شامل نسخه ریمستر شده دو شماره اول مجموعه می‌شود. نکته قابل توجه این است که بازی مذکور یک پرت ساده برای کنسول‌های جدید نیست و تغییرات چشم‌گیری نظیر بهبود گرافیکی، موسیقی‌های جدید و محتویات تازه را در خود جای می‌دهد. حال به این موارد تغییرات مربوط به Quality-of Life را هم اضافه کنید که باعث راضی شدن گیمرهای جدیدتر با سلیقه مدرن می‌شود. به طور کلی حتی اگر علاقه‌ای به اسکیت برد سواری ندارید و نسخه‌های اولیه تونی هاوک را هم تجربه نکرده‌اید، رفتن به سراغ Tony Hawk’s Skater Pro 1+2 خالی از لطف نخواهد بود.

  • سال عرضه: 2020
  • توسعه دهنده: استودیو Vicarious Vision

2) بازی Knockout City

بازی Knockout City

بازی Knockout City که در این نقطه از لیست بهترین بازی های ورزشی PS5 به آن اشاره می‌کنیم، از بازی کلاسیک Dodgebll (یا به قول ایرانی‌های وسطی) الهام می‌گیرد و آن را در قالب یک بازی ویدیویی ارائه می‌دهد. پس از درست کردن شخصیت خود، شما وارد حالت‌ها و نقشه‌های مختلفی از بازی می‌شوید که هر کدام شرایط خاص خود را داشته و روی کلیت گیم‌پلی تاثیرگذار هستند. اما هدف اصلی گیمر در بازی Knockout City، زدن توپ به بازیکنان حریف و گرفتن امتیاز از این راه است. حال شما می‌توانید این توپ‌ها را از نقطه‌های خاصی از نقشه به دست آورید یا آن‌ها را از هم‌تیمی‌های خود بگیرید. علاوه بر این باید توجه داشته باشید که هر یک از این توپ‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و قابلیت‌های متفاوتی را در اختیار حمل کننده قرار می‌دهند. برای مثال Moon Ballها قدرت پرش حمل کننده توپ را افزایش می‌دهند که به لطف آن‌ها، می‌توانید پرش‌های بلندتری داشته باشید.

علاوه بر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، بازیکنان می‌توانند با استفاده از یک سری Special Ability قابلیت‌های خود را دست خوش پیشرفت‌های مختلفی کنند. برای مثال شما می‌توانید به جای توپ یکی از هم‌تیمی‌های خود را به سمت دشمن پرتاب کرده و از این طریق به تیم حریف ضربه بزنید. اما برای یک پرتاب مناسب باید تجربه کافی را به دست آورید و از موقعیت و استراتژی مناسبی برخوردار باشید. در واقع باید در حین فکر کردن درباره حمله نیم‌نگاهی هم به مسائل دفاعی کنید تا خیلی سریع جان خود را از دست ندهید. به طور کلی Knockout City بازی فوق‌العاده سرگرم کننده‌ای است که اگر به اتفاق دوستان به تجربه آن بپردازید، لذت بیش‌تری از زدن دشمنان با توپ خواهید برد.

  • سال عرضه: 2021
  • توسعه دهنده: استودیو Velan

3) بازی Rider’s Republic

بازی Rider’s Rebublic

ورزش‌های Extreme Sport یا به قولی ورزش‌های آدرنالین محور، به فعالیت‌هایی گفته می‌شوند که از ریسک بالایی برخوردار هستند و میزان آدرنالین انسان را به بالاترین حد ممکن می‌رسانند. حال اگر شما هم طرفدار این ورزش‌ها نظیر دوچرخه سواری کوهستان، گلایدینگ یا اسنوبرد هستید نباید به هیچ وجه بازی Rider’s Republic، یکی از بهترین بازی های ورزشی xbox one را از دست دهید. اثر خلاقانه شرکت Ubisoft به شما اجازه می‌دهد در یک محیط آزاد به تجربه این ورزش‌ها بپردازید و با سایر گیمرها وارد رقابت شوید.

محیط بازی Rider’s Republic با الهام‌گیری از محیط‌های واقعی نظیر Canyonland، Zion و Yosemite Valley طراحی شده که پتناسیل بالایی برای انجام ورزش‌های آدرنالین محور دارند. شما می‌توانید در این محیط به تجربه ورزش‌هایی نظیر دورچرخه سواری، اسکی، اسنوبرد و گلایدینگ بپردازید و در تک تک آن‌ها به درجه استادی برسید. توجه داشته باشید که برای تجربه تمامی محتویات موجود در رایدرز ریپابلیک باید به سراغ همه این ورزش‌ها بروید و از هیچ یک از آن‌ها غافل نشوید. مهم نیست که برای زودتر رد شدن از خط پایان مبارزه می‌کنید یا سعی خود را برای گرفتن بالاترین امتیاز به کار گرفته‌اید؛ بازی Rider’s Republic علاقه خاصی به ناامید کردن مخاطب خود نشان نمی‌دهد.

  • سال عرضه: 2021
  • توسعه دهنده: استودیو Ubisoft Annecy

4) بازی MLB The Show 22

بازی MLB The Show 22

همان‌طور که همه ما می‌دانیم ورزش بیس بال طرفدار زیادی در کشور ما ندارد و توجه خاصی حول آن شکل نمی‌گیرد. اما با این حال ورزش مذکور در سایر نقاط دنیا طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل، ذکر نکردن نام آن در لیست بهترین بازی های ورزشی Xbox One دور از ایده آل خواهد بود. نکته قابل توجهی که در مورد مجموعه MLB وجود دارد این است که از نسخه 20 به قبل، در انحصار پلی استیشن قرار داشت و تازه با عرضه بازی MLB The Show 21 راه خود را به سمت پلتفرم ایکس باکس پیدا کرد. حال بازی MBL The Show 22 منتشر شده تا بتواند بهترین شبیه‌ساز ممکن برای ورزش بیس بال را در اختیار طرفداران پلتفرم‌های موجود از جمله Xbox One قرار دهد.

اما این بازی صرفا به یک شبیه‌ساز معمولی خلاصه نمی‌شود و پای خود را در بسیاری از جهات جلوتر می‌گذارد. از جمله این قدم‌های بزرگ می‌توانیم به بخش Career Mode اشاره کنیم. شما در این حالش ورزشکار خاص خود را می‌سازید و وظیفه دارید با تلاش، تمرین و گرفتن تصمیم‌های حیاتی در مورد زندگی حرفه‌ای خود به بالاترین سطح ورزش بیس بال برسید. علاوه بر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم باید بدانید که MLB The Show 22 از قابلیت کراس پلتفرم استفاده می‌کند و در دسترس مشترکین ایکس باکس گیم پس هم قرار دارد.

  • سال عرضه: 2022
  • توسعه دهنده: استودیو SIE San Diego

5) بازی FIFA 23

بازی FIFA 23

به احتمال زیاد همه ما روی این موضوع اتفاق نظر داریم که فوتبال محبوب‌ترین و معروف‌ترین ورزش کره خاکی است. حال با توجه به همین کمیت، قاعدتا ساخت یک شبیه‌ساز ویدیو گیمی برای آن کار به شدت سختی خواهد بود. اما شرکت EA در چند سال اخیر و با وجود پستی‌ها و ناهمواری‌ها، نمره قابل قبولی در انجام این وظیفه کسب کرده است. بازی فیفا 23 به عنوان جدیدترین نسخه سری فیفا سعی می‌کند کامل‌ترین شبیه‌ساز فوتبال ممکن را ارائه دهد و تا حدودی در انجام این کار موفق عمل می‌کند. اما باید توجه داشته باشید که بازی مورد بحث آخرین نسخه مجموعه FIFA خواهد بود و شرکت EA شبیه‌ساز فوتبالی خود را از سال آینده با نام متفاوتی عرضه خواهد کرد.

به هر حال بازی FIFA 23 شباهت زیادی به نسخه‌های پیشین خود دارد و از فرمول ثابت آن‌ها پیروی می‌کند. اما این پیروی خالی از نوآوری و خلاقیت نیست و سازندگان سعی کرده‌اند تا جای ممکن تغییرات مختلفی را در ساخته خود اعمال کنند. حال این تغییرات در بخش‌های مختلفی نظیر Ultimate Team، Career Mode و Volta  دیده می‌شود که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید. ولی چشم‌گیرترین موضوعی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، گرافیک بصری فیفا 23 است. این بازی روی کنسول‌های نسل نهمی به شدت زیبا به نظر می‌رسد و از لحاظ جزئیات گرافیکی به بلوغ خاصی رسیده است. به طور کلی با افت سری PES و عدم وجود یک رقیب مناسب، بازی FIFA 23 بهترین ویدیو گیم فوتبالی و یکی از بهترین بازی های ورزشی ایکس باکس وان موجود در بازار به شمار می‌رود.

  • سال عرضه: 2022
  • توسعه دهنده: شرکت Electronic Arts

6) بازی WWE 2K22

بازی WWE 2K22

پس از عرضه بازی WWE 2K20 و بازخوردهای فوق‌العاده منفی آن شرکت 2K تصمیم گرفت کمی از روند عرضه سالانه خود دور شود تا با قدرت و کیفیت بیش‌تری بازگردد. نتیجه این غیبت یکساله بازی WWE 2K22 شد که در بسیاری از جهات نسبت به نسخه قبلی پیشرفت کرده بود. این بازی شبیه‌ساز بهتری از مسابقات کشتی کج ارائه می‌دهد و چهره‌های شناخته شده این ورزش محبوب را در شرایط ایده آل‌تری در مقابل یکدیگر می‌گذارد. لیست شخصیت‌های این بازی هم نسبت به شماره‌های پیشین عملکرد بهتری دارد تا دست بازیکن در انتخاب شخصیت مبارزه خود بازتر باشد.

تمامی این تغییرات به خاطر مکانیک‌ها و کنترل‌های جدید گیم پلی جلوه بهتری به خود گرفته‌اند تا تجربه بدیعی از ورود به دنیای WWE داشته باشید. علاوه بر این شما می‌توانید در قالب یک مدیر برنامه ظاهر شوید و نمایش خاص خود را از صفر تا صد برنامه ریزی کنید. در این میان یک بخش داستانی هم وجود دارد که ماجراجویی فراموش نشدنی ری میستریو (یکی از معروف‌ترین کشتی گیرهای WWE) را مرور می‌کند تا بتوانید از زاویه نزدیک‌تری داستان ورزش حرفه‌ای او را دنبال کنید.

  • سال عرضه: 2022
  • توسعه دهنده: استودیو Visual Concepts

7) بازی NBA 2K23

بازی NBA 2K23

حالا که در لیست بهترین بازی های ورزشی ایکس باکس وان به سراغ WWE 2K22 رفتیم، بد نیست که نیم نگاهی هم به شبیه‌ساز بسکتبال معروف شرکت 2K Sports داشته باشیم. همان‌طور که به احتمال زیاد می‌دانید سری NBA 2K چند سالی است که در یک حلقه قابل پیش بینی وجود دارد و هیچ وقت پیشرفت قابل توجهی را نسبت به نسخه پیش تجربه نمی‌کند. اگر راستش را بخواهید بازی NBA 2K23 هم از این قاعده مستثنا نبوده و تغییر چشم‌گیری را نسبت به نسخه سال پیش به وجود نمی‌آورد. اگر هم با تحسین‌های گاه و بی‌گاه در مورد این بازی روبرو شدید، باید بدانید که آن‌ها در حال صحبت در مورد نسخه نسل نهمی NBA 2K23 هستند؛ چرا که به لطف گرافیک بصری به مراتب بهتر به نظر می‌رسد.

اما از آنجایی که ما در مورد نسخه نسل هشتمی مخصوص ایکس باکس وان صحبت می‌کنیم، خبری از گرافیک فنی پیشرفته نخواهد بود. ولی با وجود تمامی این بحث‌ها تجربه جدیدترین شبیه‌ساز بسکتبال شرکت 2K Sports هم خالی از لطف نخواهد بود. گیم‌پلی با وجود عدم نوآوری در متعادل‌ترین حالت خود قرار دارد و چهره و ظاهر بازیکنان نیز با توجه به دنیای واقعی به روز رسانی شده‌ است. لیست تیم‌ها و بازیکن‌ها هم به طور کامل آپدیت شده تا حداقل پا به پای Tradeها و ترکیب تیم‌ها راه بروید و چیزی را از دست ندهید.

  • سال عرضه: 2022
  • توسعه دهنده: استودیو Visual Concepts

8) بازی Forza Horizon 5

بازی Forza Horizon 5

مگر می‌شود در مورد بازی‌های ورزشی یا Sport صحبت کنیم و سخنی از بازی‌های ریسینگ به میان نیاوریم؟ حقیقتا که جواب این سوال منفی است. اما حالا که می‌خواهیم به سمت Racingها برویم چه گزینه‌ای بهتر از بازی Forza Horizon 5؟ جدیدترین نسخه فورتزا گیمرها را به سمت طبیعت زیبای شرکت مکزیک می‌برد و جزئیات گرافیکی و فنی را در بالاترین حد ممکن به تصویر می‌کشد. مهم نیست که این بازی را روی ایکس باکس وان یا ایکس باکس سری ایکس تجربه می‌کنید؛ در برخی مواقع تشخیص بازی Forza Horizon 5 از واقعیت کمی سخت می‌شود.

اما همه پیشرفت‌های این بازی نسبت به نسخه چهارم در مسائل گرافیکی خلاصه نمی‌شود و موضوعاتی نظیر گیم‌پلی و تنوع محتویات را نیز در بر می‌گیرد. فستیوال هورایزن غنی‌تر از همیشه است و طیف عظیمی از ماشین‌های مختلف را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد که حس رانندگی با هر کدام خاص و متفاوت است. با وجود اینکه Forza Horizon 5 در زمره ریسینگ‌های آرکید قرار می‌گیرد، اما سطح معقولی از واقع گرایی را هم شامل می‌شود تا حس Immersion نهایی در طبیعت مکزیک پیشرفت قابل توجهی داشته باشید. پس اگر عاشق بازی‌های ریسینگ هستید به سراغ فورتزا هورایزن 5 بروید، به مسابقه دادن بپردازید و چند ساعتی از زندگی روزانه و دغدغه‌های مدوام آن فاصله بگیرید چرا که با یکی از بهترین بازی های ورزشی xbox one رو به رو هستید.

  • سال عرضه: 2021
  • توسعه دهنده: استودیو Playground Games

9) بازی Grid Legends

بازی Grid Legends

بازی Grid Legends که در سال 2022 توسط شرکت Electronic Arts منتشر شد، پنجمین نسخه مجموعه محبوب Grid محسوب می‌شود. شما در این بازی داستان تیم مسابقه‌ای Seneca را دنبال می‌کنید که برای غلبه کردن بر تیمRavenwest  در مسابقات Grid World Series Championship  تلاش می‌کنند. این داستان که شامل پستی و همواری‌های مختلفی می‌شود، شما را در قالب پیست‌های واقعی نظیر Indianapolis Motor Speedway قرار می‌دهد که از طراحی فوق‌العاده چشم‌نوازی برخوردار هستند. در این مسیر بیش از 130 پیست و 100 ماشین مختلف در دسترس قرار دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه و خواسته‌های خود یکی از آن‌ها را برگزینید.

اما بازی Grid Legends نهایت تلاش خود را برای آزاد گذاشتن دست بازیکن به کار می‌گیرد تا مسابقات متنوعی برگزار شوند. برای مثال شما می‌توانید در یک مسابقه با ماشین‌های مختلط شرکت کنید که در طی آن ماشین‌های الکتریکی و کامیون‌ها در قالب یک پیست قرار می‌گیرند. اما تلاش سازندگان برای افزایش تنوع به این آزادی عمل‌های نسبی محدود نمی‌شود و رویدادهای غیرقابل انتظاری را در بر می‌گیرد. برای مثال اگر در طی یک مسابقه به ماشین تیم حریف آسیب بزنید، آن‌ها هم چنین برنامه‌ای را در پیش گرفته و سعی می‌کنند به شما آسیب برسانند. این تنش‌ها در کنار هم بازی Grid Legends  را به یک Racing فوق‌العاده تبدیل می‌کنند که می‌توانیم نام آن را در کنار برندهای بزرگی نظیر Forza و Gran Turismo قرار دهیم.

  • سال عرضه: 2022
  • توسعه دهنده: استودیو Codemasters

10) بازی Dirt 5

بازی Dirt 5

اگر از تجربه بازی Grid Legends لذت بردید و قصد داشتید به سراغ ساخته‌های استودیو Codemasters بروید بهتر است بازی Dirt 5 را از دست ندهید. Dirt 5 یک بازی ریسینگ با محوریت مسابقات رالی است که می‌توانید با رفتن به سراغ آن، رانندگی روی سطوح مختلف خاکی، گِلی و حتی یخی را تجربه کنید. هر یک از این سطح‌ها حس خاص خود را دارند و شرایط متفاوتی برای رانندگی و کنترل ماشین را به وجود می‌آورند. البته باید توجه داشته باشید که بازی مورد بحث بیش از یک شبیه ساز یا Simulator، در گروه آثار آرکید قرار می‌گیرد که با هدف جذب مخاطب عام درست شده است.

بنا بر حرف‌های گفته شده اگر مسابقات رالی را دوست دارید ولی علاقه چندانی نسبت به واقع گرایی موجود در سری WRC یا Dirt Rally نشان نمی‌دهید، بد نیست که نیم نگاهی به Dirt 5 داشته باشید. کمپین داستانی این بازی که صدا پیشه‌های مشهوری نظیر تروی بیکر و نولان نورث (به ترتیب صدا پیشه دو شخصیت جول و نیتن دریک) را در خود جای داده، فرآیند جذابی دارد که در طی آن کار را به عنوان یک مبتدی شروع می‌کنید و رفته رفته به یک راننده تمام عیار تبدیل می‌شوید. راستی اگر هم دوست ندارید هزینه اضافی خاصی برای خرید این بازی صرف کنید، باید بدانید که Dirt 5 جزو کتابخانه بازی‌های Xbox Game Pass محسوب می‌شود.

  • سال عرضه: 2020
  • توسعه دهنده: استودیو Codemasters

11) بازی F1 22

بازی F1 22

تابع محبوبیت مسابقات فرمول یک در سال‌های اخیر صعودی بوده و جنبه‌های مختلف زندگی مردم را در بر گرفته. استودیو Codemasters هم به عنوان یکی از بهترین سازندگان بازی‌های Racing از این محبوبیت استفاده حداکثری می‌کند و با مجموعه سالانه F1، طرفداران زیادی کسب کرده است. اما جالب است بدانید که بازی F1 22 به عنوان جدیدترین شماره سری توسط شرکت EA منتشر شده و به همین دلیل، پشتوانه گرم‌تری نسبت به سال‌های قبل دارد. نکته قابل توجه دیگر این است که نسخه جدید به جای F1 2022 با نام F1 22 منتشر شده و نباید این موضوع را از یاد ببرید.

در حالی که اضافه شدن Supercarها و موارد تزئینی زیاد به مذاق طرفداران خوش نیامده، اما گیم‌پلی سری F1 هیچ وقت در حد نسخه 22 کامل و لذت بخش نبوده است. بخشی از این تکامل مربوط به افزایش میزان واقع گرایی می‌شود که باید حواس خود را نسبت به آن‌ها جمع کنید. برای مثال اگر در دورهای آزمایشی تایرهای خود را خوب گرم نکنید، در حین استارت اولیه از پتناسیل نهایی خود فاصله می‌گیرد. به طور کلی بازی F1 22 یک گزینه مناسب در لیست بهترین بازی های ورزشی پلی استیشن 5 به شمار می‌رود.

  • سال عرضه: 2022
  • توسعه دهنده: استودیو Codemasters

جمع بندی

بهترین بازی های ورزشی ایکس باکس وان

کنسول ایکس باکس وان با وجود Line-Up انحصاری‌های به نسبت محدود خوب، در طی سال‌ها میزبان آثار مولتی پلتفرم باکیفیتی شد. آثار ورزشی هم که در مقاله بهترین بازی های ورزشی ایکس باکس وان به آن‌ها اشاره کردیم، بیش‌تر در همین گروه (بازی‌های باکیفیت مولتی پلتفرم) قرار می‌گیرند. بنابراین اگر به کنسول نسل هشتمی مایکروسافت دسترسی دارید و می‌خواهید به سراغ بازی‌های ورزشی و ریسینگ بروید، نیازی نیست که به محدودیت‌های موجود فکر کنید؛ چه بسا که برخی از این بازی‌های Third-Party روی سرویس Xbox Game Pass هم در دسترس قرار دارند.

نظر شما در مورد بهترین بازی های ورزشی Xbox One چیست؟ شما کدام یک از آثار ذکر شده را بیش‌تر می‌پسندید؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Digital Trends

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

از بهترین بازی های ورزشی ایکس باکس وان به کدام عناوین می‌توان اشاره کرد؟

بازی های FIFA 23، MLB The Show و همچنین بازی Forza Horizon 5 و Grid Legends.

۱
کدام بازی ورزشی ایکس باکس وان با سوژه مسابقات اتومبیل رانی است؟

بازی های F1 22، Forza Horizon 5 و Grid Legends از جمله این عناوین هستند.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.