بازی Forza Horizon 4
یحیی رحیمی

پایان روند انتشار آپدیت‌های جدید برای بازی Forza Horizon 4 ؛ تمرکز روی فورتزا جدید

یحیی رحیمی 8 تیر 1400 بدون دیدگاه
1,109 بازدید

با معرفی کامل بازی Forza Horizon 5 در کنفرانس مشترک ایکس باکس و بتسدا، وقت آن است که کم‌کم با بازی Forza Horizon 4 خداحافظی کنیم و خود را آماده‌ی چندین سال ماجراجویی و مسابقات مهیج در کشور مکزیک کنیم. استودیو Playground به‌تازگی خبر از توقف روند انتشار آپدیت‌های جدید برای بازی فورتزا هورایزن 4 داده و از این ماه، هیچ اتومبیل جدیدی به بازی اضافه نخواهد شد.

شرکت Playground در تازه‌ترین قسمت از برنامه‌ی ویدیویی Forza Monthly، در مورد ویژگی‌های مختلف شماره‌ی جدید مجموعه‌ی Forza‌ صحبت کرده و اینکه انتشار این بازی چه تأثیری روی Forza Horizon 4 خواهد گذاشت. بر اساس گفته‌های توسعه‌دهندگان، آپدیت شماره 37 که امروز منتشر خواهد شد، آخرین آپدیت محتوایی برای بازی فورتزا هورایزن 4 خواهد بود و پس‌ازآن، تمرکز استودیو به سمت بازی جدید منعطف خواهد شد.

تام بوچر، تولید‌کننده ارشد استودیو با اعلام این خبر ناخوشایند برای طرفداران بازی، از تمرکز روی بازی Forza Horizon 5 صحبت کرده و در این مورد گفته است:‌

ازآنجایی‌که انتشار بازی فورتزا هورایزن 5 در طی چند ماه آینده اولویت ما خواهد بود، باید بگوییم که تغییراتی درزمینه‌ی آپدیت‌های ماهانه بازی Forza Horizon 4 پدید آورده‌ایم. از آپدیت سری 38 به بعد، بازیکنان شاهد برگشت محتوای آپدیت‌های سری 7 تا 32 خواهند بود. به این شیوه مانند یک میکس موسیقی نگاه کنید که تعدادی از محتوا و رویدادهای پرطرفدار به‌عنوان ویژگی جدید به بازی بر خواهند گشت.

وی در ادامه از توقف روند انتشار خودروهای جدید برای بازی خبر داد:

اگرچه برنامه‌ای برای اضافه کردن اتومبیل‌های جدید در طی ماه‌های آینده نداریم، اما لازم است بدانید که بازگشت محتوای قبلی و دیدن دوباره اتومبیل‌ها برای شما سرگرم‌کننده خواهد بود. به لطف آپدیت‌‌های جدید بازی، چالش‌های عکاسی و جوایز جذابی در انتظار شما قرار دارد. ما می‌خواهیم بازی فورتزا هورایزن 4 همچنان یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده باشد و فعلاً برنامه‌ی خود را برای این هدف اعلام نخواهیم کرد.

بازی Forza Horizon 5

رزولوشن بازی Forza Horizon 5

مایک براون که یکی از کارگردان‌های شاغل در استودیو Playground Games است، از عملکرد بازی Forza Horizon 5 روی کنسول‌های جدید مانند ایکس باکس سری ایکس و سری اس صحبت کرده است. بر اساس گفته‌های وی، بازی با رزولوشن 4K و فریم‌ریت، 30‌ فریم بر ثانیه روی کنسول سری ایکس اجرا خواهد شد. کاربران کنسول سری اس هم قادر به اجرای بازی با رزولوشن 1080p و 30 فریم بر ثانیه خواهند بود. مایک براون در مورد احتمال افزودن حالت 60 فریم بر ثانیه می‌گوید:‌

Mike Brownکیفیت استاندارد برای سری ایکس، 4K 30fps‌ و برای سری اس هم 1080p 30fps است. هر دو کنسول به شما اجازه‌ی فعال کردن حالت 60 فریم بر ثانیه را می‌دهند اما اگر بخواهید از این حالت استفاده کنید، یک سری ویژگی‌های گرافیکی خاموش خواهند شد تا بتوانید تجربه‌ی بهتری داشته باشید.

وی در ادامه از کیفیت بازی برای کامپیوتر و ایکس باکس وان صحبت کرد:‌

باید بگویم روی بازی روی هر دستگاهی که در اختیاردارید، تجربه‌ای مفرح خواهد داشت. در مورد کامپیوتر اما سیستم مورد نیاز را هنگام انتشار معرفی خواهیم کرد.

بسیاری از طرفداران بازی Forza Horizon 4‌ باور داشتند که نسخه‌ی جدید از لحاظ فنی ضعیف‌تر است اما فورتزا هورایزن جدید یک اثر نسل نهم است و کیفیت بازی‌ با آنچه در ذهن دارید، کاملاً متفاوت است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.