بازی بریتانیا God of War Ragnarok
محمد صادق شجاعی

پرفروش ترین بازی های هفته گذشته بریتانیا: ادامه صدر‌نشینی God of War Ragnarok

محمد صادق شجاعی 23 دی 1401 بدون دیدگاه
244 بازدید

لیست پرفروش ترین بازی های هفته اول ژانویه در بریتانیا در حالی منتشر شده که تازه‌ترین اثر سری خدای جنگ یعنی بازی God of War Ragnarok (گاد اف وار رگناروک) همچنان صدر جدول را در اختیار دارد.

آخرین لیست پرفروش ترین بازی های بریتانیا در سال 2022، در شرایطی منتشر شد که به دلیل استقبال بازیکنان از بازی God of War Ragnarok، این اثر اکشن ماجراجویی تحسین‌شده، صدر جدول را در اختیار خود بگیرد. لیست مربوط به هفته اول ماه ژانویه 2023 نیز در شرایط مشابهی قرار دارد و علی‌رغم کاهش 36 درصدی فروش، بازی گاد اف وار رگناروک همچنان در رتبه اول قرار دارد.

رتبه دوم لیست پرفروش ترین بازی های در بریتانیا نیز بدون تغییر مانده و بازی FIFA 23 توانسته جایگاه خود را حفظ کند. فروش بازی فیفا 23 در اولین هفته از سال 2023 به میزان 49 درصد افزایش یافته است. در همین حال، بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 موفق به صعود از رتبه چهارم به رتبه سوم و قرار گرفتن در جایگاه بازی Mario Kart 8 Deluxe شده است.

بازی بریتانیا FIFA 23

FIFA 23 بدون تغییر در جایگاه دوم پر فروش ترین بازی های بریتانیا

سایر رتبه‌های پرفروش ترین بازی های هفته گذشته بریتانیا تقریبا بدون تغییر باقی مانده و آثار قرار گرفته در لیست مذکور، جایگاه خود را حفظ کرده‌اند. از بین این آثار می‌توان به Pokemon Violet (رتبه پنجم)، Nintendo Switch Sports (رتبه ششم)، Animal Crossing: New Horizons (رتبه هشتم) و نسخه نینتندو سوییچ بازی Minecraft (رتبه نهم) اشاره کرد. New Super Mario Bros. U Deluxe در حالی موفق به قرار‌گیری در رتبه دهم شده که در آخرین هفته سال 2022 جایگاهی بهتر از شانزدهم به دست نیاورده بود. لیست آثاری که بیشترین فروش را در هفته اول ژانویه در بریتانیا داشته‌اند، به شرح زیر است:

  1. God of War Ragnarok
  2. FIFA 23
  3. Call of Duty: Modern Warfare 2
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Pokemon Violet
  6. Nintendo Switch Sports
  7. Pokemon Scarlet
  8. Animal Crossing: New Horizons
  9. Minecraft (نسخه نینتندو سوییچ)
  10. New Super Mario Bros. U Deluxe

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.