دانلود بازی GRID Legends برای PS5
دانلود بازی GRID Legends برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی GRID Legends برای PS5

پارسی گیم 15 بهمن 1400 بدون دیدگاه
2,641 بازدید

دانلود بازی GRID Legends برای پلی استیشن 5

اگر از طرفداران مسابقات اتومبیل‌رانی باشید، قطعاً تا به امروز بازی‌های زیادی در این سبک تجربه کرده‌اید. از سری معروف Need for Speed گرفته تا بازی Forza Horizon که هر کدام به شیوه‌ای متفاوت، تجربه سرعت سرسام‌آور این اتومبیل‌ها را به خورد ما داده‌اند. در این میان، سری بازی‌های GRID نیز همواره در سطح کیفیتی بالایی قرار داشته‌اند و تجربه لذت‌بخش و واقع‌گرایانه‌ای از ژانر اتومبیل‌رانی به خورد بازیکن داده‌اند. بازی GRID Legends از استودیو Codemasters جدیدترین عنوان این سری بوده که با گرافیکی خیره‌کننده و زیبا، تجربه لذت‌بخش از مسابقات در پیست‌های حرفه‌ای اتومبیل‌رانی را در اختیار شما قرار خواهد داد، پس کمربندهای خود را سفت بسته و برای فشار دادن پدال گاز آماده شوید!

این بازی سبک واقع‌گرایانه را به آرکید ترجیح داده و تمامی مسابقات آن داخل پیست‌های حرفه‌ای جریان خواهد داشت. شما می‌توانید خودتان طراح این مسابقات شوید و رویدادهای مختلف را با اتومبیل دلخواه خود تجربه کنید. نکته جالب این است که باز GRID Legends بخش داستانی نیز داشته که با استفاده از ویدیوهای ضبط‌شده واقعی از راننده‌های حرفه‌ای برای شما روایت می‌شود.

از ویژگی‌های اصلی این بازی می‌توان به شبیه‌سازی دقیق کنترل اتومبیل‌ها، تنوع بالای آن‌ها و گرافیک خیره‌کننده و زیبا اشاره کرد. کلاس‌های مختلفی از اتومبیل‌های مسابقه‌ای در بازی GRID Legends وجود دارند، از اتومبیل‌های رالی گرفته تا کامیون‌های قدرتی و یا خودروهای کلاسیک مسابقه‌ای. دقت بالایی در ساخت و طراحی این اتومبیل‌ها به کار گرفته شده و همگی از تخریب پذیری و فیزیک واقع‌گرایانه‌ای بهره‌مند هستند. تمامی پیست‌ها نیز به شکلی هوشمندانه طراحی شده‌اند تا در هر کدام چالش متفاوتی مقابل راه راننده قرار دهند. در مجموع بازی GRID Legends می‌توان تجربه‌ای لذت‌بخش از شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی دانست که با گرافیکی زیبا و تنوع بالای اتومبیل‌هایش، ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Forza Horizon 5 و Dirt 5 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی GRID Legends با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

GRID Legends delivers thrilling wheel-to-wheel motorsport and edge-of-your-seat action around the globe. Create your dream motorsport events, hop into live multiplayer races, be part of the drama in an immersive virtual production story, and embrace the sensation of spectacular action racing.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 38 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.