دانلود بازی Grid Legends برای PC
دانلود بازی Grid Legends برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Grid Legends برای PC

پارسی گیم 20 مهر 1402 9 دیدگاه
7,020 بازدید

دانلود بازی Grid Legends Deluxe Edition برای کامپیوتر

دانلود بک اپ EA App بازی Grid Legends Deluxe Edition

Grid Legends یک بازی مهیج است که اکشن مسابقه‌ای هیجان‌انگیز را با روایتی جذاب ترکیب می‌کند و از مجموعه مستند فرمول 1 نتفلیکس، Drive to Survive الهام می‌گیرد. این جدیدترین قسمت از سری Grid تجربه‌ای همه‌جانبه را ارائه می‌دهد که شامل بیش از 130 زمین مسابقه در سراسر جهان است، خطوطی مانند Brands Hatch، Suzuka، و Mount Panorama تا زمین‌های خیابانی رعدآسا در شهرهایی مانند سانفرانسیسکو، پاریس، لندن و مسکو. این بازی نشان داده که این فرنچایز که اغلب به عنوان نسخه پایین‌تر سایر بازی های ماشین سواری شناخته می‌شود، توانایی رقابتی تنگاتنگ را با کمپانی‌های بزرگ‌تر نیز خواهد داشت.

در Grid Legends، بازیکنان به فهرستی متنوع از بیش از 100 وسیله نقلیه، از ماشین‌های تور تا کامیون‌های استادیومی، ماشین‌های چرخ باز تا وسایل نقلیه الکتریکی دسترسی دارند. چه دقت مسابقه چرخ باز را ترجیح دهید یا هرج و مرج کامیون‌های استادیوم، وسیله نقلیه‌ای را خواهید یافت که مناسب سبک شما باشد. علاوه بر این، بازی گزینه هیجان انگیزی را برای ایجاد مسابقات خود معرفی می‌کند که به شما امکان می‌دهد مسیرهای سفارشی ایجاد کنید، موانع منحصر به فرد را تعیین کنید، محدودیت‌های وسیله نقلیه را اعمال کنید و قوانین خود را تعریف کنید. هزاران ساعت هیجان و سرگرمی در انتظار عاشقان ماشین است.

یکی از ویژگی‌های برجسته Grid Legends حالت Career متمرکز بر داستان آن است که Driven to Glory نام‌گذاری شده است. برخلاف بازی های قبلی این سری، این حالت شکل یک مستند ورزشی را به خود می‌گیرد که یادآور Drive to Survive نتفلیکس است. داستان حول محور یک راننده مسابقه‌ای مرموز به نام درایور 22 است که به دلیل پشتیبانی بازی از 22 بازیکن نام‌گذاری شده است. برای زنده کردن این روایت، بازیگران حرفه‌ای از جمله Ncuti Gatwa و Callum McGowan با استفاده از فناوری پیشرفته به کار گرفته شده‌اند. بازیگران با رقابت‌ها، درام و اکشن‌های پرسرعت به شکلی جذاب به داستان عمق می‌بخشند.

طرف‌داران قدیمی سری Grid از حضور شخصیت‌های نمادینی مانند Nathan McKane و Ryan McKane خوشحال خواهند شد که حس نوستالژیکی را به روایت بازی اضافه می‌کنند. داستان حول محور تلاش Seneca Racing برای به چالش کشیدن قهرمانان حاکم، Ravenwest می‌چرخد و پس‌زمینه‌ای هیجان‌انگیز را برای اکشن مسابقه‌ای شدید فراهم می‌کند. Grid Legends همچنین در حالت چند نفره Hop-in خود که به طور یکپارچه راننده‌های هوش مصنوعی و بازیکنان انسانی را در طول مسابقات ادغام می‌کند، برتری دارد. این تجربه چند نفره پویا یک لایه هیجان اضافی اضافه می‌کند زیرا با حریف هوش مصنوعی و انسانی رقابت می‌کنید.

Grid Legends با مجموعه‌ای از 36 رویداد در حالت Driven to Glory خود را از پیشینیان متمایز می‌کند. این رویدادها به‌عنوان سکوی راه‌اندازی حالت Career عمل می‌کنند و رویکردی سازمان‌یافته‌تر و جذاب‌تر را برای این بازی ارائه می‌دهند. با این حال، برخی از بازیکنان ممکن است کمی احساس محدودیت کنند، زیرا انواع خاصی از رویدادها در پس تکمیل رویدادهای دیگر قفل شده‌اند. فعالیت‌های خارج از جاده مانند حمایت مالی و مدیریت هم‌تیمی‌ها به گیم‌پلی عمق می‌بخشند. این بازی ژانر مسابقه‌ای را با ترکیب‌های هیجان‌انگیز گیم پلی با یک تجربه روایی همه‌جانبه به ارتفاعات جدیدی می‌برد. پس تجربه آن را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های GRID Season 3 و Race Driver Grid را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Grid Legends برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10/11
Processor: Intel i3 2130, AMD FX4300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 950, AMD RADEON RX 460
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10/11
Processor: Intel i5 8600k, AMD Ryzen 5 2600x
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1080, AMD RX590
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

GRID Legends delivers thrilling wheel-to-wheel motorsport and edge-of-your-seat action around the globe. Create your dream motorsport events, hop into live multiplayer races, be part of the drama in an immersive virtual production story, and embrace the sensation of spectacular action racing. Jostle for position. Drive legendary cars to their limits. Feel the rush of incredible speed. Push your Nemesis on the track. Defeat your friends again and again…and don’t let them ever forget it!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 36.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Grid Legends در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Grid Legends نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی Grid Legends برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Grid Legends برای کامپیوتر 36.8 گیگابایت است.

۲
آیا بازی Grid Legends کرک شده است؟

خیر. بازی Grid Legends کرک نشده است.

۳
آیا سیستم من بازی Grid Legends را اجرا می کند؟

برای اجرای بازی Grid Legends شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel i3 2130 یا AMD FX4300 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GTX 950 یا AMD RADEON RX 460 خواهید بود. فضای مورد نیاز برای نصب این بازی هم 50 گیگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Grid Legends را بررسی کنید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    سلام مجدد
    برای استیم هم میشه استفاده کرد و اینکه اخرین اپدیته؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حمید

      پشتیبانی

      سلام بله

  • Avatar

    حمید

    مهمان

    سلام و خسته نباشید
    اخرین اپدیتشه ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حمید

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بله

  • Avatar

    مهراد

    مهمان

    سلام من ورژن استاندارد EA اپ رو دارم و میخواستم بدونم که فرقی بین فایل های استاندارد و دلاکس هست یا نه و مشکلی ایجاد میکنه با ران کردن گیم ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام واسه من نصب که میزنم هیچ اتفاقی رخ نمیده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مسعود روشن

    مهمان

    سلام. لطفا ویدیو گیم پلی بازیها رو که قبلا برای هر بازی قرار میدادید رو بزارید. خیلی حرکت خوبی بود و بیشتر با بازی ها و نحوه گیم پلی آشنا میشدیم. چرا در سایتهای مختلف بدنبال ویدیو باشیم. ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    درود بر شما
    احتمال کرک شدنش هست؟ خیلی وقته منتظر این بازی بودم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      مشخص نیست کی کرک بشه