سه‌گانه جدید The Witcher ویچر
محمد صادق شجاعی

سه‌گانه جدید The Witcher معرفی شد؛ انتشار سه بازی در 6 سال آینده

محمد صادق شجاعی 13 مهر 1401 بدون دیدگاه
304 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت CD Projekt نه تنها با انتشار توییت‌هایی از ساخت بازی جدید سری ویچر با اسم رمز Polaris خبر داد، بلکه به انتشار سه‌گانه جدید The Witcher طی 6 سال آینده اشاره کرد.

به‌تازگی شرکت سی دی پراجکت در قالب شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرد که دنباله بازی Cyberpunk 2077 ساخته خواهد شد. اما این تنها خبر جدید شرکت مذکور برای طرفداران و علاقه‌مندان نیست. شرکت CD Projekt در قالب توییت دیگری اقدام به معرفی بازی بعدی سری The Witcher کرده است. بر این اساس، اثر مذکور با اسم رمز Project Polaris شناخته شده و بر پایه میراث بازی The Witcher 3: Wild Hunt ساخته می‌شود. این اثر هنوز در مرحله پیش تولید قرار داشته و بیش از 150 نفر از اعضای استودیو CD Projekt RED روی این بازی نقش‌آفرینی Open-World کار می‌کنند.

نکته حائز اهمیت دیگری که شرکت CD Projekt در شبکه اجتماعی توییتر به آن اشاره کرده است، شروع سه‌گانه جدید The Witcher است. پس از انتشار بازی Project Polaris، دو اثر دیگر در یک دوره 6 ساله در دسترس قرار خواهد گرفت. این که آیا استودیو سی دی پراجکت رد قادر است بازی‌های جدید سری ویچر را در موعد مقرر ارائه کند، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. مدتی پیش تایید شد که بازی جدید سری The Witcher با استفاده از موتور آنریل انجین 5 ساخته خواهد شد. در صورتی که در تولید دیگر آثار سه‌گانه جدید ویچر از موتور مذکور استفاده شود، استودیو سازنده شرایط بهتر و سرعت تولید بالاتری را تجربه خواهد کرد.

سه‌گانه جدید The Witcher ویچر

سه‌گانه جدید The Witcher با موتور آنریل انجین 5 ساخته می‌شود

در حال حاضر جزئیات دیگری از سه‌گانه جدید The Witcher اعلام نشده و هیچ اطلاعاتی در رابطه با مواردی مثل داستان و بازه زمانی انتشار در دسترس نیست. با این حال اگر قصد دارید برای آثار آینده سری ویچر آماده شوید می‌توانید به سراغ نسخه نسل نهم بازی ویچر 3 بروید. این نسخه در سه ماهه چهارم سال جاری روی پلتفرم‌های ایکس باکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد معرفی سه‌گانه جدید The Witcher چیست؟ آیا برای تجربه این آثار لحظه‌شماری می‌کنید؟ به نظر شما شرکت CD Projekt و استودیو CD Projekt RED می‌توانند به برنامه‌های خود عمل کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.