بازی Witcher جدید ویچر
یحیی رحیمی

ساخت بازی Witcher جدید با آنریل انجین 5 تایید شد

یحیی رحیمی 2 فروردین 1401 2 دیدگاه
458 بازدید

استودیو لهستانی CD Projekt Red با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی رسماً ساخت بازی Witcher جدید را تایید کرد. این بازی، ماجراجویی نو در دنیای ویچر خواهد بود که با همکاری شرکت اپیک گیمز ساخته می‌شود. گفتنی است استودیو سی دی پراجکت از ساخت بازی توسط موتور Red Engine خودداری کرده است و بازی ویچر جدید توسط آنریل انجین 5 ساخته می‌شود. تصمیم استفاده از Unreal Engine 5 به‌عنوان بخشی از قرارداد همکاری این استودیو با اپیک گیمز اتخاد شده است و این دو، شریک استراتژیک یکدیگر به حساب می‌آیند.

به گزارش پارسی گیم، شایعات پیشین و گزارش‌های مالی، ساخت بازی Witcher جدید را فاش کرده بود؛ اما استودیو سی دی پراجکت هیچ‌گاه رسماً از این بازی جدید اسمی نبرده بود. این اثر یک ماجرای نو برای مجموعه‌ی ویچر ارائه می‌کند که با فناوری کاملا نو ساخته می‌شود. استودیو سی دی پراجکت پس از انتشار The Witcher 3 Wild Hunt، هیچ برنامه‌ای برای ادامه این مجموعه نداشت و سومین شماره، پایانی بر داستان گرالت و سیری بود.

تصویر جدیدی که از بازی ویچر منتشر شده است؛ مدال مخصوص ویچرها را نمایش می‌دهد و در زیر آن نوشته شده است که حماسه‌ای نو شروع می‌شود. غیر از تایید ساخت Witcher جدید، هیچ صحبت دیگری به زبان نیامده است و نه‌تنها از داستان و شخصیت‌ها آگاهی نداریم؛ بلکه صحبتی در مورد پلتفرم‌ها و زمان انتشار بازی نیز بیان شده است.

بازی Witcher جدید ویچر

Witcher‌ جدید با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود

سی دی پراجکت از آنریل انجین 5 برای توسعه بازی استفاده خواهد کرد و از موتور شخصی خود فاصله گرفته است. این بخشی از قرارداد همکاری با اپیک گیمز است. این اولین بازی مجموعه ویچر است که قرار است با آنریل انجین ساخته شود. همکاری با اپیک گیمز همچنین امکان استفاده از تجربه‌ی متخصصان این شرکت بازی‌سازی را فراهم می‌کند و مهندسان اپیک تمام تلاش خود را به‌منظور بهینه‌سازی این موتور برای خلق تجربه‌ای جهان‌آزاد به کار خواهند برد و در فرایند ساخت بازی Witcher جدید شرکت خواهند داشت.

استودیو CD Projket Red از همکاری با همکاری اپیک گیمز به‌منظور بهبود و ارتقاء موتور RED بهره خواهد برد. استفاده از موتور آنریل به متخصصان سی دی پراجکت، امکان بهینه‌سازی و استفاده از موتور RED را خواهد داد تا این ابزار توسعه‌ی بازی نیز بتواند در سطح موتورهای دیگر قرار گیرد. استفاده از این موتور در بازی سایبرپانک 2077 چالش‌های اساسی پیش آورد که حل آنها حدود یک سال طول کشید.

تیم سوینی، مدیرعامل اپیک گیمز در مورد این قرارداد شراکت گفته است که آنریل انجین 5 امکان خلق جهان‌های وسیع و آزاد را فراهم می‌کند و مفتخر است که امکان همکاری با استودیو CD Projekt RED را پیدا کرده است و معتقد است که این همکاری باعث پیشبرد صنعت بازی از لحاظ گیم پلی و داستان‌سرایی خواهد بود. با تایید شدن ساخت ویچر جدید، باید منتظر خبرهای دیگر در مورد داستان و فضای بازی باشیم.

منبع: Thewitcher

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • makan_art

    makan_art

    مهمان

    ویچر جدید با انریل انجین 5 چه شود!!!!
    یکی از بهترین خبرهای سال جدید.
    سایبرپانک سی دی پراجت رو پیر کرد دیگه از ترس تکرار اتفاق سمت انریل انجین رفتن.البته به نظر من این اتفاق برای ویچر به فال نیک گرفته میشه.دنیای ویچر با انریل انجین 5 محشر میشه.مطمئنم
    مرسی از خبر خوبتون.سال نورو هم به تموم پارسی گیمی های عزیز تبریک میگم

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به makan_art

      نویسنده

      ممنون از شما دوست عزیز. سال نو مبارک ?