دانلود بازی Gwent Rogue Mage برای PC
دانلود بازی Gwent Rogue Mage برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gwent Rogue Mage برای PC

پارسی گیم 22 تیر 1401 2 دیدگاه
5,491 بازدید

دانلود بازی Gwent Rogue Mage برای کامپیوتر

دنیای بازی‌های ویدئویی و البته سبک نقش آفرینی در سال 2015 با انتشار شاهکاری به نام Witcher 3 یک بار برای همیشه دستخوش تغییرات فراوانی شد. این بازی با عظمت و داستان بی نظیرش، توانسته بود تا میلیون‌ها نفر را عاشق دنیا و جریان خود کند. یکی از دلایل شهرت بازی Witcher 3 به واسطه بازی کوچکی بود که در قالب مینی گیم درونش حضور داشت. این بازی به نام Gwent به شکل کارت بازی جریان داشته و به دلیل شهرت بالا، حتی در نسخه‌ای جدا نیز توسط سازندگان منتشر شد.

بازی Gwent The Witcher Card Game نام این مینی گیم کوچک دنیای Witcher 3 است که در سال 2019 منتشر شد و توانست واکنش‌های بسیار مثبتی از سوی طرف‌داران به همراه داشته باشد. این بازی برای اینکه بتواند جذابیت‌های یک اثر کاملاً مستقل و کامل را برای طرف‌دارانش ایجاد کند، ویژگی‌های تازه‌ای مانند روگ لایک و جمع کردن کارت‌های مختلف از رقیبان را به خود افزود تا شاهد یک اثر رایگان ولی بسیار گسترده باشیم که خارج از دنیای Witcher، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

شهرت فوق‌العاده بازی Gwent The Witcher Card Game باعث شده که تیم سازنده دست به انتشار تعدادی بسته الحاقی و نسخه فرعی با هدف گسترش دنیای آن را داشته باشند که اخیراً نیز یکی از این نسخه‌ها تحت عنوان Gwent Rogue Mage به بازار عرضه شده است. این بازی در اصل یک بازی تک نفره و غیر آنلاین برای دنیای Gwent است که شامل یک خط داستانی جذاب هم شده که شما با انجام بازی‌های کارتی مختلف و شکست رقیبانتان، داستان بازی را جلو می‌برید و به معماها پی خواهید برد.

بازی Gwent Rogue Mage عنوانی در سبک کارتی و روگ لایک است. این بازی در اصل نسخه‌ای فرعی برای بازی Gwent The Witcher Card Game در دنیای بازی Witcher 3 است. شما باید به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای، کارت‌های قدرتمند خود را به رخ حریفان کشیده و آن‌ها را در بازی شکست دهید. تجربه این اثر سرگرم کننده را به همه گیمرها توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Active DBG Braves Rage و Arcanium Rise of Akhan را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gwent Rogue Mage برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows (8, 10)
Processor: Intel Celeron G1820 | AMD A4-7300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 730 | Radeon R7 240

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows (8, 10)
Processor: Intel Core i3 6100 | AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon R7 265

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Hundreds of years before Geralt and the other witchers roamed the Continent, the Conjunction of Spheres brought endless ranks of monsters into the world. Humanity desperately needed a way to fight back the onslaught to survive.
Follow the journey of a young and ambitious mage, Alzur, and his companion Lily, who embark on a dangerous quest to create a living weapon that will eradicate the monster threat once and for all.
GWENT: Rogue Mage is a first single-player expansion to GWENT: The Witcher Card Game. It combines the best elements of roguelike, deckbuilding, and strategy games with the unique mechanics of GWENT card battles.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Xcii

    مهمان

    بازی کرک شدست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Xcii

      پشتیبانی

      بله