دنباله بازی Cyberpunk 2077 سایبرپانک 2077
محمد صادق شجاعی

دنباله بازی Cyberpunk 2077 معرفی شد

محمد صادق شجاعی 13 مهر 1401 بدون دیدگاه
576 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت CD Projekt در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر از ساخت دنباله بازی Cyberpunk 2077 (سایبرپانک 2077) خبر داد. شرکت CD Projekt یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت ویدیو گیم است که بیشتر به واسطه سری The Witcher و فروشگاه GOG شناخته می‌شود.

پس از موفقیت‌های سه‌گانه ویچر، شرکت سی دی پراجکت تصمیم گرفت که به سراغ IP جدیدی برود. به این واسطه بازی Cyberpunk 2077 به عنوان محصول تازه این شرکت معرفی شد. بازی سایبرپانک 2077 در طول ساخت و انتشار با مشکلات مختلف و متعددی از جمله باگ‌های بسیار و عدم امکان تجربه روی کنسول‌های نسل هشتم رو‌به‌رو شد. شرکت CD Projekt با پشتیبانی مداوم و ارائه آپدیت‌های پر‌تعداد تلاش کرد که شرایط این اثر را بهبود ببخشد. حال پس از گذشت حدود دو سال از انتشار بازی Cyberpunk 2077، دنباله این اثر معرفی شد.

حساب کاربری ارتباط با سرمایه‌گذاران شرکت سی دی پراجکت در توییتر، اقدام به انتشار برنامه‌های بلند مدت این شرکت با تمرکز روی مجموعه‌های The Witcher ،Cyberpunk 2077 و یک IP جدید کرده است. بر این اساس شرکت لهستانی دنباله بازی سایبرپانک 2077 را با اسم رمز Project Orion خواهد ساخت. جزئیات زیادی از این اثر که توسط استودیو CD Projekt RED ساخته می‌شود، فاش نشده است. شرکت CD Projekt در توییت خود تنها به ذکر «اثبات قدرت و پتانسیل واقعی جهان سایبرپانک» در قالب دنباله بازی Cyberpunk 2077 اکتفا کرده است.

دنباله بازی Cyberpunk 2077 سایبرپانک 2077

دنباله Cyberpunk 2077 یکی از پروژه‌های جدید CD Projekt است

در حال حاضر کار شرکت سی دی پراجکت با بازی سایبرپانک 2077 تمام نشده است. اولین و تنها بسته الحاقی غیر‌رایگان بازی مذکور که با نام Phantom Liberty شناخته می‌شود، مراحل پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد. این امر بدان معنا است که می‌توان انتظار ارائه این DLC در نیمه اول سال 2023 را داشته باشیم. Phantom Liberty توسط بیش از 350 نفر از اعضای استودیو سی دی پراجکت رد ساخته شده است.

در حال حاضر شرکت CD Projekt بازه زمانی انتشار دنباله بازی Cyberpunk 2077 را اعلام نکرده است. به همین دلیل به نظر می‌رسد که این اثر در مراحل طراحی کانسپت و برنامه‌ریزی قرار داشته و پیش‌تولید آن پس از انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty آغاز خواهد شد. با توجه به این که آپدیت‌های آینده بازی سایبرپانک 2077 تنها روی کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر در دسترس قرار خواهند گرفت، پیش‌بینی می‌شود که دنباله این اثر در انحصار پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر باشد.

نظر شما در مورد ساخت دنباله بازی Cyberpunk 2077 چیست؟ به نظر شما شرکت سی دی پراجکت از شکست‌های این اثر درس گرفته و Project Orion تجربه‌ای بهتر خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.