بازی The Witcher Remake
یحیی رحیمی

معرفی The Witcher Remake: بازگشت ویچر با آنریل انجین 5

یحیی رحیمی 4 آبان 1401 بدون دیدگاه
758 بازدید

شرکت CD Projekt RED رسما از ریمیک اولین بازی سری The Witcher خبر داد. بازی The Witcher Remake در حال ساخت توسط موتور آنریل انجین 5 است و توسعه آن‌هم به استودیو لهستانی Fool’s Theory سپرده شده است. سی‌دی پراجکت روی فرایند خلق و توسعه بازی نظارت خواهد کرد. این پروژه قبلاً با اسم رمز Canis Major‌ شناخته می‌شد و ماه گذشته توسط استودیو رونمایی شد و حال اطلاعات بیشتری از آن در دسترس قرار گرفته است.

استودیو می‌گوید که طرفداران ممکن است بازی The Witcher Remake را بر اساس اسم رمز آن‌که ماه گذشته اعلام شد بشناسند. خالقان بازی با دقت زیادی در حال بازسازی ویچر 1 هستند و توجه ویژه‌ای به جزئیات آن دارند. توسعه‌دهنده از طرفداران درخواست صبوری دارد و اینکه تا زمانی که جزئیات پروژه تکمیل نشود، امکان معرفی بیشتر وجود ندارد.

آدام بوداوسکی مدیر استودیو در مورد پروژه بازسازی ویچر 1 اظهارنظر کرد. وی می‌گوید که بازسازی این اثر لحظه بسیار مهمی برای استودیو است و حتی لحظه‌ای بسیار بزرگ‌تر از ساخت اولین بازی. وی در ادامه افزود: «همکاری با Fool’s Theory بسیار هیجان‌انگیز است، تعدادی از کارمندان آن استودیو قبلاً درگیر بازی‌های ویچر بوده‌اند و با منابع اصلی هم آشنایی کاملی دارند و می‌دانند که گیمرهای زیادی منتظر بازسازی این اثر بودند. آن‌ها می‌دانند چطور یک بازی خارق‌العاده و جاه‌طلبانه بسازند.»

بازی The Witcher Remake

ویژگی‌های The Witcher Remake

بوداوسکی در پایان گفت که طرفداران باید زمان بیشتری منتظر بمانند تا آن‌ها آماده صحبت در مورد بازی شوند، اما وی معتقد است که صبر آن‌ها در نهایت ارزشمند خواهد بود. The Witcher Remake به‌صورت کامل از ابتدا ساخته شده و مستقل از بازی اول است. استفاده از آنریل انجین 5 باعث شده تا انتظار اثری متفاوت از لحاظ گرافیکی را داشته باشیم. استودیو Fool’s Theory آشنایی کاملی با بازی دارد و می‌خواهد جزئیات منحصربه‌فردی به بازی ببخشد.

مدیرعامل استودیو Fool’s Theory از همکاری با سی‌دی پراجکت رد اظهار خوشحالی کرد و گفت که تعدادی از توسعه‌دهندگان آن‌ها قبلاً روی بازی ویچر 2 و The Witcher 3 کار کرده‌اند. این استودیو لهستانی در فرایند تولید بازی‌های نقش‌آفرینی مشهور مانند Baldur’s Gate 3 نقش داشته است و به‌عنوان استودیو پشتیبان روی این آثار کار کرده است. در حال حاضر پلتفرم‌های هدف ریمیک The Witcher مشخص نیست و به نظر می‌رسد که این بازی برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر منتشر شود. البته این پلتفرم‌ها تائید نشده‌اند.

پارسی‌گیم در مطلبی اختصاصی به بررسی ریمیک احتمالی The Witcher 1 پرداخت و اینکه چرا نیاز به تلاش زیادی برای بازسازی این اثر وجود دارد. نظر شما در مورد بازگشت ویچر چیست؟

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.