بهترین بازی شهریور 1401
یحیی رحیمی

بهترین بازی های شهریور 1401 برای دانلود از پارسی گیم

یحیی رحیمی 6 شهریور 1401 بدون دیدگاه
1,869 بازدید

ماه شهریور 1401 از راه رسیده و سخت است باور کنیم که ماه مرداد به این ساعت گذشت و وارد آخرین روزهای فصل تابستان شدیم. آخرین ماه تابستان و قبل از بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، فرصت خوبی است تا بهترین بازی ها برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی را دانلود کنیم. در این مطلب به معرفی بهترین بازی های شهریور 1401 می‌پردازیم که می‌توانید آن‌ها را هنگام عرضه از پارسی گیم با ترافیک نیم بها دانلود کنید و اوقات مفرحی را سپری کنید. در ضمن می‌توانید نگاهی به بهترین بازی های مرداد 1401 هم بیندازید.

بهترین بازی های شهریور 1401

سعی کرده‌ایم تا بازی‌ها را از لحاظ اهمیت، تعداد طرفداران و کیفیت دسته‌بندی کنیم و واضح است که این دسته‌بندی تا پس از عرضه و آگاهی از کیفیت واقعی بازی اعتباری ندارد و در نتیجه بیشتر به تاریخ عرضه و اطلاعاتی که باید در مورد اثر بدانید توجه کنید و رتبه‌بندی را به آخر ماه و بخش گیم پلاس واگذار کنید. بازی‌های زیادی در این ماه منتشر می‌شوند که ما تنها به 9 مورد از آن‌ها و مهم‌ترین‌ها خواهیم پرداخت که انتظار موفقیت آن‌ها زیاد است. همراه ما باشید.

بهترین بازی های شهریور 1401

9 – Lego Brawls

  1. تاریخ عرضه: 2 سپتامبر – 11 شهریور
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، سوییچ

بازی‌های متنوعی از مجموعه لگو در دسترس هستند و این ماه قرار است شاهد دریافت بازی تازه‌ای باشیم. قطعاً لگو جزو بهترین ابزار سرگرمی هستند که توجه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را به خود جلب کرده‌اند. بازی Lego Brawls از آثار جدید استودیو Red Games برعکس دیگر بازی‌ها، تجربه‌ای کوآپ و گروهی ارائه می‌دهد. بازی لگو پا به ژانر تازه‌ای می‌گذارند که کسی انتظارش را نداشت.

روند بازی جدید بدین‌صورت که ابتدا باید اسباب‌بازی لگو مخصوص به خود را ساخت و سپس سعی کرد تا در دنیاهای مختلفی به جنگ و نبرد پرداخت. بازی‌کنانی می‌توانند نینجانگو و دیگر دنیاهای لگو سر بزنند و مبارزات جذابی را همراه دوستانشان تجربه کنند. این بازی از قابلیت کراس پلی کامل به همراه نبردهای تیمی 4v4 پشتیبانی می‌کند. حالت بتل رویال هم وجود دارد و در این حالت بازی‌کنان باید سعی کنند تا آخرین بازمانده باشند. این بازی شبیه Multiversus است؛ اما شخصیت‌های به آن مهمی ندارد.

بازی Slime Rancher 2

8 – Slime Rancher 2

  1. تاریخ عرضه 22 سپتامبر – 31 شهریور
  2. پلتفرم‌ها: ایکس‌باکس سری و کامپیوتر

بازی Slime Rancher 2 ادامه‌دهنده ماجرای بامزه و متفاوت بئاتریکس در جزیره رنگین‌کمان است. این بازی به‌عنوان یک اثر ماجراجویی و شبیه‌ساز زندگی اول‌شخص توسط شرکت مستقل Monomi Park ساخته شده و دنباله رسمی بازی اول است. بازی اول توسط پانزده میلیون نفر در سراسر جهان بازی شد و جوایز مختلفی دریافت کرد. در این بازی به جزیره‌ای تازه سر می‌زنیم که دور از کره زمین است و حیات متفاوتی در آن جریان دارد.

مکانیسم اصلی بازی اسلایم رنچر 2 پیرامون غذا دادن به لجن‌هاست تا ماده‌ای به نام پلورت تولید کنند و در نهایت باید آن را فروخت. با انجام این کار می‌توان پول به دست آورد و مزرعه خود را گسترش داد. لجن‌ها با توجه به غذایی که به خورد آن‌ها داده می‌شود؛ رفتار متفاوتی از خود نشان می‌دهند. نسخه اولیه بازی در 31 شهریور عرضه می‌شود و کار روی بازی همچنان ادامه خواهد یافت.

بهترین بازی های شهریور 1401

7– Splatoon 3

  1. تاریخ عرضه: 9 سپتامبر – 18 شهریور
  2. پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ

بازی Splatoon 3 به‌عنوان یک شوتر چندنفره با المان‌های بامزه و جدید می‌تواند بهترین بازی نینتندو در سال اخیر شود. طرفداران این بازی هر روز در حال بحث و گفتگو در مورد آن هستند و هیجان برای تجربه آن از زمان معرفی تابه‌حال کاهش یافته است. تمام نشانه‌ها حاکی از دریافت بازی کیفیتی است که می‌تواند در فهرست بهترین بازی‌های سال هم قرار داشته باشد.

بازیکنان در شماره سوم این سری به دنیای اسپلت‌لند سفر می‌کنند و کنترل شخصیت‌هایی که ساخته‌اند را به دست می‌گیرند. جنگ بزرگی در برابر دیگر بازی‌کنان به راه می‌افتد و بازی‌کنان باید سعی کنند تا محیط نبرد را با تفنگ رنگ‌آمیزی کنند. این بازی با الهام از پینت‌بال ساخته شده؛ اما روند سریع‌تری دارد. Splatoon 3 به‌عنوان یکی از بهترین بازی های شهریور 1401 از قابلیت تک‌نفره و کوآپ پشتیبانی می‌کند و می‌توان روز 18‌ شهریور از روند مهیج آن لذت برد.

دانلود بهترین بازی های شهریور 1401

6 – The DioField Chronicle

  1. تاریخ عرضه: 22 سپتامبر – 31 شهریور
  2. پلتفرم‌ها:‌ پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، کامپیوتر، سوییچ

شرکت اسکوئر انیکس به دلیل تولید بازی‌های JRPG یا نقش‌آفرینی ژاپنی شهرت زیادی کسب کرده است. این شرکت هر ساله چندین بازی در این ژانر منتشر می‌کند و مدتی پیش شاهد عرضه بازی Octopath Traveler بودیم. بازی The DioField Chronicle به‌عنوان یکی از بهترین بازی های شهریور 1401 مسیر دیگر بازی‌های قبلی این شرکت را می‌پیماید و نشانه‌های زیادی برای موفقیت آن وجود دارد. خوشبختانه تمامی بازی‌کنان در پلتفرم‌های مختلف می‌توانند اثر جدید را تجربه کنند.

بازی The DioField Chronicle کنترل گروهی از مزدورها را به نام روباه‌های آبی بر عهده می‌گیرند. آن‌ها به‌زودی می‌فهمند که طعمه جنگ بزرگی میان دو امپراتوری Trovelt-Schoevian و Alletain شده‌اند. توسعه‌دهنده برعکس بازی‌های پیشین از سیستم استراتژی نوبتی فاصله گرفته و از المان‌های ژانر استراتژی هم‌زمان موسوم به RTS برای جابه‌جایی استفاده کرده است و از این لحاظ، شباهتی زیادی به بازی‌های XCOM دارد. منتظر عرضه بازی در 31 شهریور باشید.

بازی F1 Manager 2022

5 – F1 Manager 2022

  1. تاریخ عرضه: 8 شهریور
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس

درحالی‌که حق امتیاز بازی شبیه‌ساز فرمول یک در اختیار شرکت EA قرار دارد؛ این استودیو Frontiers است که حق ساخت بازی مدیریتی را خریده است. این اولین بازی F1 Manager است که توسط این استودیو باتجربه و توسط آنریل ساخته می‌شود. بازی F1 Manager 22 تمامی رانندگان و تیم‌های واقعی را استفاده کرده و می‌توان کنترل تیم‌‌ها و رانندگان را به شکل کاملاً جدید دریافت کرد. این بازی از ریشه‌های خود فاصله گرفته و به‌سوی ارائه اثری بصری قدم برداشته است. هدف شما، ساخت تیم قدرتمند و کسب مقام قهرمانی است.

تغییرات زیادی در روند بازی ایجاد شده و می‌توان مسابقات را هم تماشا کرد. لازم است اتومبیل‌های خود را مهندسی کنید و خود را برای مسابقات آماده کنید. این بازی برای عاشقان فرمول وان قطعاً جذاب خواهد بود و امکان مدیریت تمامی جنبه‌های یک تیم حرفه‌ای را فراهم می‌کند. خبر بد آن است که کرک بازی F1 Manager 22 به دلیل استفاده از دنوو منتشر نمی‌شود.

بازی Return to Monkey Island

4 – Return to Monkey Island

  1. تاریخ عرضه: 19‌ سپتامبر – 28 شهریور
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، سوییچ

سخت بود باور کنیم که ران گیلبرت پس از مدت‌ها فاصله گرفتن از صنعت بازی بازگردد و نسخه جدید سری Monkey Island را بسازد. این سری پایه‌های ژانر ماجراجویی داستانی را بنیان نهادند و بازی‌های کلیک و اشاره را با المان‌های نوین تلفیق کردند. بازی Return to Monkey Island یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال است که بار دیگر ما را به آن جزیره جذاب بر می‌گرداند و با معماها مختلف و شخصیت‌های پویا و غنی سرگرم می‌کند.

گیم پلی بازی بازگشت به جزیره میمون با استانداردهای امروزی طراحی شده و بازی‌کنان جزیره را خوب بگردند و معماهای مختلفی را حل کنند. سیستم دیالوگ درختی استفاده شده و تغییرات مختلفی در روند بازی خواهیم دید. روز 28 شهریور می‌توانید ماجرای جذابی را همراه Return to Monkey Island تجربه کنید. این اثر علاوه بر سوییچ برای کامپیوتر هم منتشر خواهد شد.

بازی Steelrising

3 – Steelrising

  1. تاریخ عرضه: 8 سپتامبر – 17 شهریور
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر

انقلاب فرانسه را به شکل دیگری در بازی Steelrising تجربه کنید. استودیو Spiders تلاش کرده‌اند تا تاریخ بشر را به نوع دیگر بازنویسی کنند و پای ربات‌ها را به انقلاب خونین فرانسه بکشانند. سر لویی شانزدهم همچنان قرار است قطع شود؛ اما این اتفاق به‌سادگی رخ نمی‌دهد و باید ابتدا ارتش رباتیک او را نابود کرد. واضح است که انقلاب فرانسه این‌طور درس داده نشد؛ اما بدون شک استیل رایزینگ یکی از بهترین بازی های شهریور 1401 است که با روندی منحصر به فرد و داستانی جالب، هزاران نفر را به خود جذب خواهد کرد.

بازیکنان در Steelrising کنترل Aegis را بر عهده می‌گیرند و باید جلوی ارتش مکانیکی و مجهز او ایستاد. این ربات‌ها شهر پاریس را به برهوت تبدیل کرده‌اند و لازم است که بار دیگر انقلاب کرد. توسعه‌دهندگان از المان‌های ژانر اکشن نقش‌آفرینی استفاده‌ کرده‌اند و از شیوه جنگیدن بازی‌های سولز بهره برده‌اند. انواع و اقسام سلاح‌ها استفاده شده‌اند و از بازی از لحاظ مبارزه بسیار جذاب و مهیج است. این اثر برای نسل نهم و PC منتشر می‌شود.

بازی Metal Hellsinger

2 – Metal Hellsinger

  1. تاریخ عرضه: 15 سپتامبر – 24 شهریور
  2. پلتفرم‌ها: ایکس‌باکس سری، پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر

بازی‌های اندکی به سبک موسیقی متال پرداخته‌اند که شاید گل سرسبد آن‌ها را بتوان بازی Doom Eternal نامید که یکی از بهترین عناوین برای عاشقان سبک متال است. واضح است که این بازی‌ها تنها از موسیقی متال برای هیجان بخشیدن به گیم پلی استفاده کرده‌اند؛ اما بازی Metal Hellsinger هدف دیگری دارد. این بازی گیم پلی را حول و حوش موسیقی ساخته است و ریتم بازی با توجه به موسیقی پیشرفت می‌کند و بازی کاملاً نوین با ایده‌هایی تحسین‌برانگیز است.

داستان بازی در مورد شخصی ناشناس است که در بخش‌های مختلف جهنم سفر می‌کند و باید با ترسناک‌ترین دشمنان دست و پنجه نرم کند. مهم‌ترین برگ برنده بازی، استفاده متفاوت از موسیقی است. آثار جذاب سبک متال در این بازی به کار رفته‌اند و حتی شاهد برگزاری کنسرت این بازی در گیمزکام امسال بودیم. تمام این ویژگی‌ها باعث شده تا متال هل‌سینگر به یکی از بهترین بازی های شهریور 1401 تبدیل شود که برای دانلود آن ثانیه‌شماری می‌کنیم.

بازی The Last of Us Part 1

1 – The Last Of Us Part 1

  1. تاریخ عرضه: 2 سپتامبر – 12 شهریور
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 5

بالاخره به پایان مطلب بهترین بازی های شهریور 1401 رسیدیم و این مطلب را با اثری مهم به پایان می‌بریم. استودیو ناتی‌داگ در خرداد امسال از بازسازی لست آو آس خبر داد و شاهد بازگشت این اثر جدید با اسم The Last Of Us Part 1 هستیم. این اثر قرار است برای کامپیوتر هم عرضه شود و فعلاً تنها نسخه PS5 در دسترس قرار می‌گیرد. طبق گفته استودیو، بازی از صفر ساخته شده؛ اما گیم پلی تغییری نکرده و تنها گرافیک بازی بهبود یافته است.

لست آو آس پارت 1 کنترل شخصیت الی و جوئل را در فضای پساآخرالزمان آمریکا در اختیار بازی‌کننده قرار می‌دهد. زامبی‌ها و کلیکرها در سراسر بازی پخش شده‌اند و قرار است یکی از احساسی‌ترین داستان‌های تاریخ بازی را با گرافیک مخصوص نسل نهم تجربه کنید. گفتنی است بسته الحاقی Left Behind هم در این نسخه قرار دارد که جزئیات زندگی الی را فاش می‌کند. منتظر عرضه بازی در تاریخ 12 شهریور برای PS5‌ باشید.

  1. زمان انتشار دقیق و حجم دانلود بازی The Last of Us Part 1
Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.