The Last of Us
یحیی رحیمی

زمان انتشار دقیق و حجم دانلود بازی The Last of Us Part 1

یحیی رحیمی 6 شهریور 1401 بدون دیدگاه
10,687 بازدید

الی و جوئل بار دیگر با ریمیک بازی The Last of Us باز می‌گردند. اثر تحسین‌شده استودیو ناتی‌داگ به‌زودی با گرافیک مدرن و ویژگی‌های جدید برای پلی استیشن 5 آماده دانلود خواهد شد. در این مطلب تمام آنچه باید در مورد ساعت انتشار دقیق بازی The Last of Us Part 1 و همچنین حجم دانلود آن بدانید را بیان خواهیم کرد. همراه پارسی گیم باشید.

سونی و ناتی‌داگ در حال آماده‌سازی برای انتشار سومین بازی از فرنچایز لست آو آس هستند. منظور ما شماره سوم بازی نیست و فعلاً سال‌ها تا معرفی آن فاصله داریم. اولین بازی این سری با اسم جدید The Last of Us Part 1 برای افرادی منتشر می‌شود که PS5 خریده‌اند و این بازی را تجربه نکرده‌اند. سونی همچنین قول انتشار نسخه کامپیوتر را داده که با توجه به پورت آن توسط استودیو دیگر، تاریخ انتشار آن مشخص نیست. در طی هفته‌ی اخیر، قابلیت دسترسی‌پذیری ریمیک The Last of Us معرفی شد و این مطلب می‌تواند به اکثر سؤالات شما پاسخ دهد.

حجم دانلود The Last of Us Part 1

تاریخ انتشار The Last of Us Part 1

گفتنی است ریمیک لست آو آس ابتدا برای PS5 منتشر می‌شود و در تاریخ نامشخصی راهی پلتفرم PC خواهد شد. باید بدانید که بازی در تاریخ دوم سپتامبر برابر با یازده شهریور در دسترس قرار می‌گیرد. همین حالا بهتر است این تاریخ را جایی یادداشت کنید تا یادتان نرود و اگر پلی استیشن 5 در اختیار دارید، حتماً خود را آماده تجربه این بازی کنید. طبق گفته توسعه‌دهندگان، بازی از ابتدا ساخته شده و از لحاظ گرافیکی تفاوت زیادی را با نسخه PS3 می‌بینیم.

سؤال بعدی آن است که نسخه دیجیتال بازی دقیقاً چه ساعت قابل‌دسترس خواهد بود؟ اگر طرفدار پر و پا قرص لست آو آس هستید و بازی را خریده‌اید؛ قطعاً می‌خواهید همان دقیقه اول به بازی دسترسی داشته باشید، بهتر است این ساعت را به خاطر بسپارید: 03:30 بامداد به‌وقت‌ایران. بدون شک شما هم از این ساعت تعجب کرده‌اید و باید بگوییم که بازی دقیقاً نصف شب قابل دسترس خواهد بود. اگر خیلی مشتاق به تجربه آن هستید، بهتر است آلارم خود را روی ساعت 03:30 بامداد تنظیم کنید.

بازی The Last of Us Part 1

حجم دانلود The Last of Us Part 1

مهم‌ترین سؤال در مورد بازی ریمیک The Last of Us بدون شک، حجم دانلود آن است. طبق گفته سونی و اطلاعات فروشگاه پل استیشن، حجم دانلود The Last of Us Part 1 حدود 68 گیگابایت است. این بدین معنی است که باید 68 گیگابایت فضای خالی روی کنسول خود داشته باشید. این حجم با انتشار آپدیت جدید افزایش می‌یابد و در نتیجه باید خود را آماده حجم بیشتری کنید. به‌خصوص که آپدیت‌هایی قطعاً پس از انتشار در دسترس قرار می‌گیرند و اگر شانس داشته باشید، حجم آن‌ها کم خواهد بود.

افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند همین‌الان به پیش دانلود The Last of Us Part 1 بپردازند و خود را آماده روز انتشار کنند. این افراد همچنین دو اسکیل رایگان دریافت می‌کنند، می‌توانند تفنگ خود را سریع‌تر آپدیت کنند و به حالت اسپیدران و آیتم‌های تزئینی دسترسی پیدا کنند. سؤال آخر هم قیمت بازی است. برای خرید ریمیک لست آو آس باید 70 دلار بپردازید. قیمت بازی در انگلستان 80 پوند است که این سیاست سونی در قیمت‌گذاری همچنان قابل‌درک نیست.

  1. تاریخ انتشار: دوازده شهریور ساعت 03:30 بامداد
  2. حجم دانلود: 68 گیگابایت (بدون آپدیت)

با فهم تاریخ انتشار و حجم دانلود The Last of Us Part 1 تنها کاری که می‌توانید انجام دهید همان صبر کردن است. گفتنی است امتیازهای بازی هم روز 31 اوت (7 مرداد) در دسترس قرار می‌گیرند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.