بهترین بازی های مرداد 1401
یحیی رحیمی

بهترین بازی های مرداد 1401 برای دانلود از پارسی گیم

یحیی رحیمی 5 مرداد 1401 بدون دیدگاه
6,707 بازدید

مرداد 1401 با انواع و اقسام بازی‌های جدید پر شده که هر روز را می‌تواند به تجربه‌ای نو برای گیمرها تبدیل کند. در این ماه شاهد انتشار نسخه کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man هستیم و عناوین تازه‌ای مانند Saints Row در راه هستند که قطعاً می‌توانند ما را روزها سرگرم کنند. در این مطلب به بهترین بازی های مرداد 1401 می‌پردازیم که می‌توانید در طول ماه جاری از طریق پارسی گیم چه برای کامپیوتر و چه کنسول‌های بازی دانلود کنید.

از آنجایی که ماه اوت میلادی با مرداد نزدیک است؛ سعی می‌کنیم چند روز بیشتر به ماه اخیر اضافه کنیم و عناوین اول شهریور را هم در فهرست جا دهیم. در بخش پایانی نیز به آپدیت‌ها و فصل‌های جدید بازی‌های مشهور می‌پردازیم تا خود را به صورت کامل برای ماه گرم تابستان آماده کنید و محتوای سرگرم‌کننده موردنیاز را دریافت کنید. اگر نگران گرم شدن کامپیوتر در این ماه هستید؛ بهتر است نگاهی به مطلب نحوه خنک نگه داشتن کامپیوتر گیمینگ در تابستان بیندازید.

بهترین بازی های مرداد 1401

تعداد بازی‌هایی که در این ماه منتشر می‌شود از مرز صد بازی نیز عبور می‌کند؛ اما در این ماه ما 10 مورد را برگزیده‌ایم که هرکدام می‌توانند گیمرهایی با سلیقه مشخص را سرگرم کنند. از طرفداران بازی‌های ورزشی تا اکشن ماجراجویی، می‌توانند از بهترین بازی های مرداد 1401 لذت ببرند. با این مقدمه به سراغ معرفی بازی‌ها برویم.

بهترین بازی های مرداد 1401

10 – Thymesia

  1. تاریخ انتشار: 27 مرداد (18 اوت)
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، ایکس‌باکس سری و PS5

بازی Thymesia اثری تاریک در ژانر اکشن نقش‌آفرینی با مبارزات سریع و سیستم انتخاب سلاح متفاوت است. بازی دارای فضایی فانتزی و خیالی است و شما به پادشاهی سفر می‌کنید که مرگ در جای‌جای آن حضور دارد. شما کنترل یک شخصیت مرموز را بر عهده دارید که تنها با اسم رمز Corvus شناخته می‌شود. هدف شما از بین بردن دشمنان و موجودات خطرناک است و باید بتوانید واقعیت را در میان خاطرات گم‌شده خود پیدا کنید.

مبارزات بازی اندکی به عناوین سولز شباهت دارند و فضای بازی نیز کامل تاریک و پر از دالان‌های ترسناک است. این مبارز ناشناس باید در دالان‌های تاریک به مبارزه بپردازد تا بتواند در نهایت خود را بیابد. این بازی کامپیوتر نیازمند کارت گرافیک GTX 950 به بالا و 9 گیگابایت رم است و تنها 16 گیگابایت از حافظه شما را اشغال می‌کند. در این سبک می‌توانید Elden Ring را دانلود کنید.

بازی Soul Hackers 2

9 – Soul Hackers 2

  1. تاریخ انتشار: 4 شهریور (26 اوت)
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، پلی استیشن، ایکس باکس

طرفداران بازی‌های JRPG این ماه می‌توانند به یک بازی فرعی از سری Shin Megami Tensie دست پیدا کنند. بازی Soul Hackers با نسخه‌ای جدید بازمی‌گردد و بار دیگر، شخصیت‌های متفاوت خود را به نمایش می‌گذارد. داستان بازی برگرفته از پیشرفت‌های بشر در زمینه تکنولوژی است و این باعث شده تا سایه سیاه جنگ روی بشر چیره شود. شیاطین همه‌جا قرار دارند و باید بتوانید با مبارزات نوبتی از پس آن‌ها بربیایید. سیستم مورد نیاز بازی Soul Hackers 2 چندان عجیب نیست و کافی است کارت گرافیک GeForce GTX 450 به همراه هشت گیگابایت رم و 22 گیگابایت فضای خالی داشته باشید.

بهترین بازی های مرداد 1401

8 – Way of the Hunter

  1. تاریخ انتشار: 25 مرداد (16 اوت)
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، ایکس‌باکس سری و PS5

شکار کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین و در عین حال سخت‌ترین تفریح‌های ممکن است. تابه‌حال شبیه‌سازهای زیادی از شکار ساخته شده و هرکدام به شکلی آن را نمایش داده‌اند. بازی Way of the Hunter به دنبال نمایش طبیعت زیبا در کنار شکار حیوانات است و محیط جهان‌باز آن باعث شده تا بتوان اوقات سرگرم‌کننده‌ای را سپری کرد. مهم‌ترین نکته نیز تجربه بازی به صورت کوآپ است و بهتر است دوستانتان را آماده شکار کنید.

انیمیشن‌های مختلفی در بازی به کار رفته‌اند و محیط نیز 55 مایل مربع وسعت دارد. سیستم‌های ویژه‌ای برای تعیین مشخصات حیوانات وجود دارد. اگر به این بازی علاقه دارید، بهتر است کارت گرافیک GTX 960 به همراه هشت گیگابایت رم و 15 گیگابایت فضای خالی روی سیستم داشته باشید.

Madden-NFL-23

7 – Madden NFL 23

  1. تاریخ انتشار: 28 مرداد
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس

بازی Madden NFL 23 برای طرفداران فوتبال آمریکایی و به‌خصوص آمریکایی‌ها اهمیت زیادی دارد. نسخه جدید با سیستم گیم‌پلی تازه منتشر می‌شود که روند بازی را به واقعیت نزدیک می‌کند و همچنین کنترل‌های بهتری در اختیار بازی‌کننده قرار می‌دهد. جان مدن از مشهورترین مربی‌های این ورزش روی کاور بازی قرار گرفته و شرکت EA برای موفقیت بازی سنگ تام گذاشته است. این سری که کارش را در سال 1988 شروع کرد؛ هرساله یک نسخه جدید دریافت می‌کند.

بازی NFL 23 با ویژگی‌هایی همچون امکان خلق تیم رؤیایی و به کار گرفتن اسطوره‌های این ورزش منتشر می‌شود. اگر به این بازی علاقه‌ دارید، بهتر است کارت گرافیک GTX 660 به همراه هشت گیگابایت رم و 50 گیگابایت فضای خالی روی سیستم داشته باشید.

بهترین بازی های مرداد 1401

6 – Cult of the Lamb

  1. تاریخ انتشار: 20 مرداد (11 اوت)
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و سوییچ

بازی Cult of the Lamb اثری با ایده‌ای بسیار جالب است که توسط Devolver Digital منتشر می‌شود. می‌توانید فرقه خود را در سرزمینی پر از پیامبران دروغین تشکیل دهید و سپس به مناطق اسرارآمیز سفر کنید تا همچون یک پیامبر، پیروانی گرد هم آورید و اسم خود را به‌عنوان یک فرقه اصیل به تمام جهان بشناسانید. شخصیت اصلی یک بره است که به تسخیر درآمده و یک شمشیر جادویی پیدا کرده و باید فرقه‌ای مذهبی تشکیل دهد. این بازی امکان ایجاد ساختارها و سنت‌های فرقه‌ای را فراهم کرده و ایده آن بسیار جالب است.

اگر می‌خواهید مذهب خود را با کمک یک بره تسخیره‌شده تشکیل دهید؛ بهتر است بازی Cult of the Lamb را از دست ندهید. این بازی نیازمند کارت گرافیک GTX 560 Ti به بالا است و کافی است 4 گیگابایت هم حافظه خالی داشته باشید.

بازی F1 Manager 22

5 – F1 Manager 22

  1. تاریخ انتشار: 8 شهریور (30 اوت)

رقابت‌های فرمول یک هرساله میلیون‌ها نفر طرفدار را در سراسر دنیا سرگرم می‌کند. مدتی پیش شاهد انتشار بازی F1 22 به‌عنوان شبیه‌ساز این رقابت‌ها بودیم و اواخر ماه اوت نیز فرصت به بازی F1 Manager 22 می‌رسد که دانلود آن به عاشقان بازی مدیریتی و فرمول یک پیشنهاد می‌شود. بخش Career امکان کنترل بهترین تیم‌ها را فراهم می‌کند و حتی می‌توان تیم خود را ساخت و در بخش کارخانه نیز به طراحی بهترین خودرو برای رقابت‌های فصل آینده پرداخت.

بازی F1 Manager 22 با گرافیک نسل نو ویژگی‌های گیم پلی جدید در اوایل شهریور منتشر می‌شود. برای اجرای بازی نیازمند کارت گرافیک GTX 960 به بالا و 30 گیگابایت فضای خالی روی سیستم خود خواهید بود.

بازی Two Point Campus

4 – Two Point Campus

  1. تاریخ انتشار: 18 مرداد (9 اوت)
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و سوییچ

اگر طعم شیرین و بامزه بازی Two Point Hospital را چشیده‌اید؛ می‌دانید که این ماه قرار است با چه بازی جذابی سرگرم شوید. در ادامه فهرست بهترین بازی های مرداد 1401 به بازی Two Point Campus می‌رسیم که تازه‌ترین نسخه از این فرانچایز جالب است. کنترل یک کالج یا دانشگاه با تمامی امکانات در اختیار شماست و باید کلاس‌های درس ایجاد کنید و افراد آکادمیک و مطرح را به دانشگاه خود جذب کنید. این بازی به دلیل روند کمدی و بامزه قطعاً به دل شما خواهد نشست.

هرکدام از دانشجویان دارای شخصیت مخصوص به خود هستند و همچنین تعطیلات تابستانی، کلاب‌های مخصوص، کتاب‌خانه و کلاس‌های درس برای طراحی وجود دارند. می‌توانید اواسط ماه به این بازی دست پیدا کنید. برای اجرای بازی نیازمند کارت گرافیک GT 1030 یا GTX 460 به بالا خواهید بود.

بهترین بازی های مرداد 1401

3 – Destroy All Humans! 2 – Reprobed

  1. تاریخ انتشار: 8 شهریور (30 اوت)

کریپتو بار دیگر با حمله فرازمینی‌ها به کره زمین بازگشته است. بازی Destroy All Humans! 2 – Reprobed تجربه‌ای بی‌نظیر و مهیج از تخریب و به آتش کشیدن دنیا توسط یک فرازمینی کوچک است. داستان نسخه جدید پس از اتفاقات دهه 60 میلادی رخ می‌دهد که نیروهای KGB موفق به نابود کردن سفینه فضایی فرازمینی‌‌ها می‌شوند. کریپتو برای انتقام از بشر به زمین سفر کرده و می‌خواهد تک‌تک انسان‌ها را به اسارت بکشاند.

این بازی ما را به دهه 1960 می‌برد و می‌توان به کشورهای مختلفی سفر کرد. این اثر از حالت کوآپ هم پشتیبانی می‌کند و در نتیجه می‌توانید بازی را همراه دوستان نیز اجرا کنید. به‌منظور دانلود Destroy All Humans! 2 – Reprobed کافی است کارت گرافیک انویدیا یا AMD با 4 گیگابایت حافظه VRAM داشته باشید.

بازی Saints Row

2 – Saints Row

  1. تاریخ انتشار: 1 شهریور (23 اوت)
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس

بازی Saints Row نیازی به معرفی ندارد و همه با فضای متفاوت و مأموریت‌های عجیب آن آشنا هستیم. ریبوت نبرد سینت‌ها این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید شخصیت موردعلاقه خود با هر جنسیتی را بسازید و سپس وارد بازی شوید و مأموریت‌های سرشار از هیجان آن‌ها را تجربه کنید. دنیای جرم و جنایت بازی با گروه‌های تبه‌کاران پر شده و در کنار گیم‌پلی سندباکس، طعم گرافیک جذاب و رانندگی تا سر حد مرگ را بچشید. تیراندازی کنید، رانندگی کنید و اوج زندگی یک تبه‌کار را تجربه کنید.

بازی Saints Row دقیقاً روز 1 اول شهریور برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی منتشر می‌شود؛ اما ما آن را در فهرست بهترین بازی های مرداد 1401 قرار دادیم. برای اجرای بازی نیازمند کارت گرافیک GTX 970 به بالا و همچنین 50 گیگابایت فضای خالی هستید.

بازی Marvel’s Spider-Man

1 – Marvel’s Spider-Man

  1. تاریخ انتشار: 21 مرداد (12 اوت)
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر

اعلام انتشار بازی Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای سونی بود. محبوب‌ترین بازی اسپایدرمن قرار است روز 21 مرداد با ویژگی‌های جدید مهمان کاربران PC شود. شهر نیویورک را با تمام عظمت در نسخه ریمستر جستجو کنید و با دشمنان بزرگی که موجودیت شهر را به خطر می‌اندازد بجنگید. نسخه کامپیوتر از ویژگی‌هایی مانند DLSS پشتیبانی می‌کند و همچنین ری تریسینگ نیز فعال است.

بازی مارول اسپایدرمن اواخر ماه از راه می‌رسد و ما در مطلب سیستم مورد نیاز Marvels Spider-Man به سخت‌افزار لازم برای اجرای بازی پرداختیم. این بازی نیازمند GTX 950 به بالا و 75 گیگابایت فضای خالی است.

در پایان مطلب بهترین بازی های مرداد 1401 باید بگوییم که فصل دوم بازی Fall Guys و فصل هفتم بازی Sea of Thives این ماه منتشر می‌شوند و بهتر است نگاهی به آن‌ها هم بیندازید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بهترین بازی ماه مرداد 1401 که می‌توانم از پارسی گیم دانلود کنم چیست؟

بدون شک بازی Marvel Spider-Man‌ بهترین بازی این ماه است که می‌توانید روز 21 مرداد از پارسی گیم دانلود کنید.

۱
برای اجرای بازی Marvel's Spider-Man چه سیستمی لازم دارم؟

در مطلب سیستم مورد نیاز Marvels Spider-Man به سخت‌افزار لازم برای اجرای بازی پرداختیم. این بازی نیازمند GTX 950 به بالا و 75 گیگابایت فضای خالی است.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.