دانلود بک اپ بازی MultiVersus برای PC
دانلود بک اپ بازی MultiVersus برای PC پارسی گیم

دانلود بک اپ بازی MultiVersus برای PC

پارسی گیم 6 مرداد 1401 21 دیدگاه
30,652 بازدید

دانلود بازی MultiVersus برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی MultiVersus

بحث جهان‌های موازی امروزه در میان بازی‌های ویدیویی و همچنینی فیلم‌های سینمایی بسیار داغ است. وجود بی‌نهایت دنیا با حالت‌های مختلفی که در هر کدام شرایط می‌تواند متفاوت باشید و نسخه متفاوتی از کاراکترهای محبوب در آن زندگی کنند. در بازی‌های ویدیویی، تلفیق دنیاهای مختلف چند باری اتفاق افتاده و شاهد تداخل و تعامل کاراکترهای محبوب سری بازی‌هایی در آن‌ها بوده‌ایم. بازی MultiVersus از استودیو Player First Games عنوانی در سبک مبارزه‌ای بوده که با تلفیق این سوژه پرطرفدار در ساختارش، کاراکترهای محبوب و معروف زیادی را دور هم جمع کرده تا تجربه لذت بخشی به خورد مخاطبانش دهد.

طیف گسترده‌ای از شخصیت‌های محبوب

مهم‌ترین ویژگی بازی MultiVersus وجود شخصیت‌های محبوب و آشنایی از سریال‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های مختلف است. در حال حاضر نزدیک به 19 کاراکتر در بازی وجود دارد که شامل شخصیت‌های معروفی مثل ریک‌ اند مورتی، بتمن، سوپرمن، Harley Quinn، تام و جری، اسکوبی دو، آریا استارک از سریال بازی تاج و تخت‌ها و حتی Lebron James هستند. هر کدام از این کاراکترها با ظاهری کارتونی و بامزه حضور پیدا کرده و قابلیت‌ها و درخت مهارت‌های منحصر به فردی دارند. این موضوع تجربه بازی با هرکدام و فنون مبارزه‌ای آن‌ها را متفاوت رقم خواه زد.

زمین‌های مبارزه متنوع

از دیگر موارد جذاب بازی، وجود میدان‌های نبرد زیبا و چشم‌نوازی است که هر کدام مربوط به یکی از دنیاهای کاراکترها هستند. غار بتمن، خانه‌های نفرین‌شده در سریال اسکوبی دو، قلعه درختی و… که هر کدام به شکلی زیبا و کارتونی طراحی شده‌اند و دنیایی جذاب را برای مبارزه در کنار کاراکترهای محبوبتان به تصویر می‌کشند.

گیم پلی سرگرم‌کننده مبارزه‌ای

بازی از اصول کلاسیک عناوین مبارزه‌ای تبعیت می‌کند و چند حالت اصلی برای تجربه مبارزات وجود دارد. حالت کلاسیک تک به تک که در آن هر نفر کنترل یک شخصیت را بر عهده دارد، حالت دو به دو که به صورت Co-op قابل اجرا است و حالت چهارنفره که در آن هیچ فردی با شخص دیگر یار نبوده و همه به دنبال شکست دادن یک دیگر هستند ( چیزی شبیه به حالت Free for all). بازی از قابلیت Cross-platform نیز بهره‌مند‌ است که به شما اجازه می‌دهد در هر پلتفرمی بتوانید با سایر بازیکنان وارد رقابت و مبارزات جذاب شوید و از آن لذت ببرید.

دنیایی وسیع که گسترش پیدا می‌کند

بازی MultiVersus به تازگی منتشر شده اما به دلیل ماهیت و ساختار دنیایش که جهان‌های موازی مختلف و کاراکترهای محبوب را دور هم گرد آورده، دائم گسترش پیدا می‌کند و کاراکترها و دنیاهای جدیدی به آن اضافه می‌شود. در آینده تعداد بیشتری از کاراکترهای محبوب و کارتونی به جمع سایر آن‌ها ملحق می‌شوند تا با قابلیت‌های جدید و منحصر به فردشان تجربه لذت بخشی را به خوردتان دهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Streets of Rage 4 و Cuphead را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی MultiVersus با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-2300 or AMD FX-8350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550 Ti or Radeon HD 7770
Additional Notes: 60 FPS at 720p

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 or Radeon R9 270
Additional Notes: 60 FPS at 1080p

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In MultiVersus, the Multiverse is at your fingertips as you battle it out in intense 2v2 matches. Up against Batman & Shaggy? Try using Bugs Bunny & Arya Stark! This platform fighter lets you play out your fantasy matchups in a fun co-op or head-to-head fight for supremacy. Choose from Harley Quinn, Tom and Jerry, Finn the Human, Wonder Woman, Steven Universe, Jake the Dog, Garnet, Superman, and an extraordinary creature named Reindog. Every fighter boasts unique abilities that pair dynamically with other characters.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی MultiVersus در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی MultiVersus نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی MultiVersus کرک شده است ؟

خیر بازی MultiVersus به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد.

۲
آیا بازی MultiVersus رایگان است ؟

بله. بازی MultiVersus رایگان است.

۳
حجم بازی MultiVersus برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی MultiVersus در وب سایت پارسی گیم، حدودا 5 گیگابایت است که شما را بی نیاز از دانلود هر گونه آپدیت جدیدی می کند.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه
  • Avatar

    M

    مهمان

    من وقتی فشرده کردم یه فابل اومد توش نوشته دیسک 1 و دیسک 2 ولی ستاپ نیست

    پاسخ دهید
    • Avatar

      mahdi در پاسخ به M

      مهمان

      برای منم اینظوری شده

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    رم 8
    کارت گرافیک 660
    ویندوز 10
    سی پی یو 5
    باز می شه ؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه