دانلود بازی Octopath Traveler برای PC
دانلود بازی Octopath Traveler برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Octopath Traveler برای PC

پارسی گیم 22 شهریور 1398 1 دیدگاه
12,964 بازدید

دانلود بازی Octopath Traveler برای کامپیوتر

همیشه در سال یک سری بازی‌های عرضه می‌شوند که با پایان دادن به آن‌ها با این سؤال مواجه می‌شوید که چرا استودیوهای بازی در سال 100 عدد از این بازی‌ها نمی‌سازند و این چقدر خوب بود. Sqaure Enix دست‌به‌کار بزرگی زده است و بازی Octopath Traveler را روانه بازار کرده است. در نگاه اول یاد اولین نسخه‌های بازی Final Fantasy خواهید افتاد اما بازی عمیق‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. بازی شمارا با 8 شخصیت مختلف آشنا می‌کند که هرکدام داستان خودشان رادارند اما درنهایت همگی به یکدیگر وابسته‌اند و خطوط داستانشان به هم دیگر می‌رسد. می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و داستان طولانی و پر جزئیات او را دنبال کنید. مهم نیست که نقش یک دزد را انتخاب کنید یا یک تاجر، هرکدام برای خودشان داستان و دشمنانی دارند.

Octopath Traveler با معرفی 8 شخصیت که هرکدام خط داستانی خودشان رادارند، فرم بازی‌های سنتی را شکسته است. پستی‌وبلندی‌های مختلفی در داستان دیده می‌شود و ممکن است در یک آن در حال کشتن یک اژدها باشید و لحظه‌ای دیگر داستانی پیچیده‌تر شروع شود. هرکدام از این شخصیت‌ها حدود 50 ساعت گیم پلی را درون خودشان پنهان کرده‌اند و حسی فوق‌العاده را به بازیکن القا می‌کنند. گول گرافیک 2 بعدی آن را نخورید که استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 محیط‌های جذابی را ساخته است و البته نیازی به گرافیک واقع‌گرایانه نیز دیده نمی‌شود و همین کاراکترهای پیکسل مانند چنان شمارا میخ‌کوب کنند که ندانید چقدر زمان پای این بازی گذاشته‌اید. از دل صحرا به جنگل‌هایی پربرف هدایت خواهید شد و هر چه زیبایی وصف‌ناپذیر بازی بگوییم کم گفته‌ایم.

بخش اکشن بازی Octopath Traveler شگفت‌انگیز است و شمارا در مقابل دشمنان عجیب‌وغریبی قرار می‌دهد. ابتدا سلاح‌های ساده‌ای به دست دارید و باید هرکدام که بیشتر به سلیقه‌تان می‌خورد را انتخاب کنید و بعدها آن را ارتقا دهید. در مراحل بالاتر ارزش ارتقای سلاحتان را خواهید فهمید و آن زمان که چند شوالیه قوی‌هیکل با یک ضربه شمارا از دور بازی خارج کردند، باپوست و جان درجه سختی این بازی را درک خواهید کرد. بازی شمارا در داستان‌هایی سرگرم‌کننده غرق می‌کند و دنیای اطراف نیز گذشت زمان را از یادتان خواهد برد. بازی Octopath Traveler عنوانی دوست‌داشتنی است که باشخصیت‌های دل‌نشین و داستان‌های شیرین، ساعت‌ها سرگرمی برایتان خواهد ساخت.

در ادامه برای دانلود بازی Octopath Traveler با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 7 SP1 / 8.1 / 10 64-bit
Processor: AMD FX-4350 / Intel® Core™ i3-3210
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 260X (2GB VRAM) / NVIDIA® GeForce® GTX 750(2GB VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: 30+ FPS @ 1280×720 / graphics preset “LOW”

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 7 SP1 / 8.1 / 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen™ 3 1200 / Intel® Core™ i5-6400
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Radeon™ RX 470(4GB VRAM) / NVIDIA® GeForce® GTX 1060 6 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: Expected Framerate: 60 FPS @ 1920×1080 / Graphics preset: “Very High”. Depending on the monitor and PC graphics card environment and setup used, this title can expand its display resolution to 4K. However, please be aware that 4K resolutions are not officially supported

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Octopath Traveler is a turn-based role-playing video game developed by Square Enix, in collaboration with Acquire. The game was released for the Nintendo Switch in July 2018, and was released for Microsoft Windows in June 2019. The Switch version sold over a million copies within a month of its release, making it one of the best-selling games on the platform. Octopath Traveler is a role-playing game that sports a graphical aesthetic known as “HD-2D”, defined by the developers as combining retro Super NES-style character sprites and textures with polygonal environments and high-definition effects. The game puts players in the role of one of eight adventurers, each of whom begins their journey in different ways. Each character comes from different parts of the world, each of which determines their job or attribute.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    حامد

    مهمان

    Child of light همین سبک بازی با گرافیک کارتونی خوشکل. این پیکسلهاش بد جور تو ذوق میزنه.

    پاسخ دهید