F1-Manager-2022
یحیی رحیمی

بازی F1 Manager 2022 از قفل دنوو استفاده می‌کند

یحیی رحیمی 20 خرداد 1401 1 دیدگاه
652 بازدید

بازی F1 Manager 2022 که تازه‌ترین بازی مدیریتی مجموعه فرمول یک است از قفل امنیتی دنوو استفاده می‌کند و در نتیجه امکان کرک کردن آن توسط گروه‌های معمول وجود نخواهد داشت. استودیوهای بازی‌سازی بیشتری در طی چند وقت اخیر از مکانیسم امنیتی Denuvo استفاده کرده‌اند و به نظر می‌رسد که تعداد این استودیوها در حال افزایش است. با این حساب انتشار کرک بازی F1 Manager 2022 در روزهای پس از انتشار غیرممکن خواهد بود.

به گزارش پارسی گیم، استودیو Frontier Developments با اعلام زمان انتشار بازی F1 Manager 2022، توضیحات صفحه استیم را آپدیت کرد. با نگاه کلی به صفحه بازی در استیم می‌بینیم که قفل دنوو به عنوان محافظ بازی در نظر گرفته شده است و استودیو به دلیل کوچک بودن جامعه طرفداران بازی، اجازه کرک شدن آن در روزهای اولیه را نمی‌دهد. با توجه به اینکه توسعه‌دهنده برای استفاده از حق امتیاز رقابت‌های فرمول یک هزینه زیادی پرداخت کرده است، انتظار سود مناسبی را هم دارد.

بازی F1 Manager 2022 از ویژگی‌های تازه‌ای پشتیبانی می‌کند. مهم‌ترین بخش که Career نام دارد؛ فصل تازه‌ای برای رقابت‌های فرمول وان رقم می‌زند و می‌توان با تأسیس یک تیم یا انتخاب تیم‌های موجود، رقابت‌های حرفه‌ای را شروع کرد. جنبه‌های مختلفی در بازی پوشش داده شده‌اند و قهرمانی به سادگی کسب نمی‌شود. باید اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت را تعیین کرد تا در نهایت موفقیت تیم شما تأمین شود.

کرک بازی F1 Manager 2022

انتشار کرک F1 Manager 2022 در هاله‌ای از ابهام

بخش تأسیس تیم با دریافت منو تازه‌ای، امکان کنترل تمامی جنبه‌های یک تیم را فراهم کرده است. می‌توانید عملکرد رانندگان و اعضای کادر تیم را کنترل کنید و همچنین بخش مالی را به بهترین شکل مدیریت کنید. بخش طراحی و تغییر خودروها نیز اجازه کوچک‌ترین تغییر را در عملکرد و ظاهر خودروها می‌دهد؛ اگر مهندس خوبی هستید، می‌توانید اتومبیل مسابقه جدیدی طراحی کنید و حتی نمونه‌ها فعلی را به‌منظور بردن در مسابقات تغییر دهید. این بازی سعی می‌کند تا تمامی جزئیات مدیریت یک تیم فرمول یک را به بهترین شکل ارائه دهد.

با توجه به آنکه بازی F1 Manager 2022 از دنوو استفاده می‌کند؛ بهترین راه برای دانلود هنگام انتشار آن است که بازی را بخرید و از توسعه‌دهنده برای ساخت چنین بازی حمایت کنید. گفتنی است تنها امپرس می‌توانید کرک بازی F1 Manager 2022 را منتشر کند و این فرد نیز نشان داده که بدون دریافت 500 دلار، چنین کاری انجام نمی‌دهد. تعدادی از کاربران ردیت نسبت به این خبر واکنش نشان داده‌اند و گفته‌اند که مانند یک ویروس در حال پخش است و عده‌ای نیز نوشته‌اند که این دنوو می‌تواند از استودیوهای کوچک حمایت کند. نظر شما چیست؟

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا می‌توانم کرک بازی F1 Manager 2022 را هنگام انتشار دریافت کنم؟

خیر! کرک بازی تنها توسط امپرس قابل انتشار است و باید مدت‌ها منتظر آن باشید.

۱
بازی F1 Manager 2022 چه زمانی منتشر می‌شود؟

بازی F1 Manager 2022 روز 20 اوت برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    mohsen

    مهمان

    اسکیدرو کرک این نسخه رو انگار منتشر کرده. میتونید منتشرش کنین؟ ممنونم

    پاسخ دهید