Assassins-Creed-Origins-HD
یحیی رحیمی

زمان انتشار آپدیت گرافیکی Assassin’s Creed Origins اعلام شد

یحیی رحیمی 11 خرداد 1401 بدون دیدگاه
791 بازدید

یوبی سافت زمان انتشار آپدیت Assassin’s Creed Origins برای کنسول‌های نسل نهم را اعلام کرده است. آپگرید گرافیکی بازی اساسینز کرید اوریجینز به بازی‌کنان امکان تجربه ماجراجویی در مصر باستان با 60 فریم در ثانیه را می‌دهد. این آپدیت جدید قرار است روز دوم ژوئن (12 خرداد) برای کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری منتشر شود.

یوبی سافت ماه مرداد سال گذشته از آپگرید گرافیکی Assassins Creed Odyssey برای کنسول‌های جدید رونمایی کرد. این آپدیت با استقبال بازی‌کنان مواجه شد و تجربه این اثر اکشن ماجراجویی را ساده‌تر کرد. این اتفاق فردا پنج‌شنبه برای بازی قدیمی‌تر نیز رخ می‌دهد و امکان تجربه بازی Assassin’s Creed Origins به صورت 60 فریم در ثانیه فراهم می‌شود. این بازی همچنین به زودی راهی سرویس ایکس باکس گیم پس می‌شود و از روز هفتم ژوئن می‌توانید آن را دانلود کنید.

صفحه توییتر بازی اساسینز کرید با انتشار پیام تازه‌ای نوشته است که آپدیت Assassin’s Creed Origins در روز دوم ژوئن منتشر می‌شود. این آپدیت قرار است امکان تجربه بازی به صورت 60‌ فریم را فراهم کند و همچنین جلوه‌های بصری بازی را بهبود بخشد. کاربران گیم پس آلتیمت قادر به دریافت بسته الحاقی جداگانه‌ای هستند که شامل یک مرحله جدید و همچنین لباس نو و چندین سلاح افسانه‌ای است. این بسته الحاقی می‌تواند شروع خوبی برای بازی‌کنان جدید باشید.

آپدیت گرافیکی Assassin’s Creed Origins

آپدیت گرافیکی Assassin’s Creed Origins

شرکت یوبی سافت پس از انتشار اساسینز کرید والهالا تصمیم گرفت تا تغییرات بزرگی در این مجموعه ایجاد کند. بازی Assassins Creed جدید یک عنوان سرویس محور خواهد بود و روند انتشار بازی‌های آفلاین پایان می‌یابد. در عین حال گزارش‌هایی از ساخت بازی جدید اساسینز کرید با اسم رمز Rift مطرح شده است. این بازی دارای ابعاد کوچک‌تری خواهد بود و همچنین با تمرکز روی شخصیت Basim ساخته می‌شود. بازی جدید طبق آخرین اخبار بازی، ماهیتی مخفی‌کاری خواهد داشت و به ریشه‌های این سری پایبند خواهد بود.

در حال حاضر مشخص نیست که آپدیت Assassin’s Creed Origins برای نسل نهم دارای چه تغییرات دیگری خواهد بود و فعلاً تنها می‌دانیم که قابلیت اجرا با 60 فریم اضافه شده است. اکثر بازی‌های مهم در طی چند وقت اخیر، آپگرید گرافیکی برای نسل نهم را دریافت کرده‌اند و عملاً اجرای بازی با استانداردهای نو را ساده کرده‌اند. برای نمونه اساسینز کرید اوریجینز از قابلیت Quick Resume‌ ایکس باکس پشتیبانی خواهد کرد و در نتیجه قابلیت بازگشت به بازی بدون اجرای اولیه فعال خواهد بود.

طبق گفته یوبی سافت، آپدیت جدید در روز دوازدهم خرداد منتشر می‌شود.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.