Avatar

جزئیات آپدیت Assassins Creed Odyssey برای پلی استیشن 5 مشخص شد

محمد مهدی تاج الدینی 3 شهریور 1400 بدون دیدگاه
691 بازدید

یوبی‌سافت در سال 2018 توانست فروش بسیار خوبی از بازی Assassins Creed Odyssey داشته باشد و حال خبر خوب برای دارندگان نسل نهم کنسول‌های سونی و مایکروسافت، امکان اجرای بازی Assassins Creed Odyssey با نرخ 60 فریم بر ثانیه است. شرکت فرانسوی یوبی‌سافت در روز سه‌شنبه 24 اوت (دوم شهریور) در خبری مدعی شد که طرفداران بازی آساسینز کرید می‌توانند بازی محبوب آساسینز کرید اودیسی را با نرخ فریم 60 بر روی دستگاه‌های پلی‌ استیشن 5، ایکس ‌باکس سری ایکس و ایکس ‌باکس سری اس اجرا نمایند.

این قابلیت البته به‌وسیله یک به‌روزرسانی تحت عنوان 1.6.0 می‌تواند در کنسول‌ها نسل نهمی مایکروسافت و سونی اجرایی شود. بازی Assassins Creed Odyssey همچنان به لطف قابلیت Backward Compatibility در کنسول‌های نسل جدید قابل بازی است. به‌روزرسانی 1.6.0 پشتیبانی از نرخ 60 فریم بر ثانیه را درحالی‌که بازی از طریق قابلیت بکوارد بر روی ایکس‌ باکس سری ایکس، سری اس و پلی‌استیشن 5 اجرا می‌شود به آن اضافه می‌کند. با توجه به اینکه از عمر نسل جدید کنسول‌ها تقریباً یک سال می‌گذرد، بعید به نظر می‌رسید که اودیسی به‌روزرسانی تازه‌ای را برای کنسول‌های نسل نهمی دریافت نماید.

یوبی‌سافت در صفحه‌ی رسمی بازی Assassin’s Creed در توییتر در مورد این به‌روزرسانی نوشته است:

گمشده‌ی یونان باستان؟ در روز سه‌شنبه 24 اوت ما با یک به‌روزرسانی جدید قادر خواهیم بود تا بازی Assassins Creed Odyssey را بر روی دستگاه‌های پلی‌ استیشن 5، ایکس ‌باکس سری ایکس و ایکس ‌باکس سری اس با نرخ 60 فریم بر ثانیه از طریق قابلیت بکوارد اجرایی نماییم.

یوبی‌سافت البته توضیحات بیشتری در مورد این‌که آیا نرخ فریم 60 تنها گزین‌ی اجرایی آن‌ها بر روی کنسول‌های نسل نهمی است یا خیر را به میان نیاورده است. تنها چیزی که از آن مطلع هستیم این‌که دارندگان نسل هشتم کنسول‌های بازی سونی (PS4) برای دریافت این پچِ به‌روزرسانی به 470 مگابایت و کنسول‌های نسل هشتمی مایکروسافت (Xbox One) هم به 370 مگابایت نیاز دارند. Assassins Creed Odyssey از آن دسته از بازی‌هایی بود که طرفداران دنیای گیم پیوسته چشم‌انتظار ارتقای آن به نرخ 60 فریم بر ثانیه بوده‌اند.

بازی Assassins Creed Odyssey

گفتنی است بازی اساسینز کرید اودیسی در سال 2018 و توسط کمپانی یوبی‌سافت مونترال ساخته و روانه‌ی دنیای بازی‌های ویدیویی شد. این بازی هم‌اکنون برای کاربران کنسول‌های ایکس ‌باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی‌استیشن 5، ایکس ‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. همچنین مشترکین سرویس گوگل استادیا و کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) نیز می‌توانند به تجربه‌ی این بازی بپردازند.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.