آساسینز کرید
یحیی رحیمی

آساسینز کرید به یک Fortnite دیگر تبدیل می‌شود: با Assassin’s Creed Infinity آشنا شوید

یحیی رحیمی 17 تیر 1400 4 دیدگاه
2,165 بازدید

جیسون شریر، گزارشگر رسانه‌ی خبری بلومبرگ در گزارش تازه‌ای از قصد شرکت یوبی‌سافت به‌منظور تبدیل بازی آساسینز کرید به یک سرویس آنلاین مشابه بازی Fortnite است. این سرویس آنلاین که Assassin’s Creed Infinity نام دارد، تمامی بازی‌های مجموعه را در بر خواهد داشت و هرماه، محتوای مناسبی برای آن منتشر می‌شود تا رشد بازی متوقف نشود.

بر اساس گزارش منتشرشده، نسخه‌های پیشین بازی آساسینز کرید در دوره‌های تاریخی ویژه‌ای قرار داشتند اما بازی Assassin’s Creed Infinity در دوره‌های تاریخی متفاوتی به‌صورت هم‌زمان جریان دارد و می‌توان در تاریخ سفر کرد و بخش‌های مختلف دنیا را مشاهده کرد. این پروژه‌ی بزرگی است که چهره‌ی مجموعه را برای همیشه تغییر خواهد. به باور بسیاری، چنین پروژه‌ای می‌تواند پایان آساسینز کریدی باشد که همه می‌شناسیم و دوستش داریم.

یوبی‌سافت با انتشار مطلبی در وب‌سایت بازی، وجود پروژه‌ی Assassin’s Creed Infinity را تائید کرده، اما هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نکرده و نمی‌دانیم که ماهیت بازی چطور خواهد بود. یوبی‌سافت تنها به همکاری استودیوهای داخلی واقع در مونترال و کبک کانادا اشاره‌کرده است. این دو استودیو روی نسخه‌های مختلفی از مجموعه کارکرده‌اند و به‌خوبی با روند توسعه‌ بازی آشنایی دارند. یوبی‌سافت در بیانیه منتشرشده نوشته است:

به‌جای آنکه از یک بازی به بازی دیگر جابه‌جا شویم، عمیقاً باور داریم که این فرصت مناسبی برای یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مجموعه‌های یوبی‌سافت است تا به‌صورت پیوسته و منظم به رشدش ادامه دهد و بازی از حالت استودیویی خارج شود و تمرکز روی استعدادها و مدیریت صحیح قرار گیرد. مهم‌تر از همه، آساسینز کرید همیشه توسط تیم‌هایی از فرهنگ‌های گوناگون خلق‌شده و این می‌تواند تأثیر زیادی روی شخصیت‌ها، مکان‌ها و فرهنگ‌ها بگذارد.

Assassins_Creed_Infinity

Assassin’s Creed Infinity برد یا باخت؟

یوبی‌سافت در ادامه از فرهنگ کاری استودیوهای یوبی‌سافت که در طی چند سال گذشته موردانتقاد شدید قرارگرفته، صحبت کرده است. مدیران این شرکت فرانسوی، باور دارند که تغییرات جدید می‌تواند باعث رشد بازی آساسینز کرید و تیم‌های فعلی شود و مشکلات زیادی را رفع خواهد کرد. بر اساس صحبت‌های جیسون شریر، زمان زیادی تا انتشار بازی Assassin’s Creed Infinity مانده و این پروژه با جنجال بسیار زیادی همراه است؛ زیرا که افراد متهم به آزار جنسی و رفتار ناشایست در محیط کاری، همچنان در پست‌های خود باقی‌مانده و در این پروژه هم شرکت دارند.

سخنگوی شرکت یوبی‌سافت در گفتگو با خبرنگاران از اطمینان به موفقیت پروژه‌ی جدید صحبت کرده و به باور او، این پروژه از دل بازخوردها و خواسته‌های طرفداران بیرون آمده است. موفقیت این پروژه آرزوی دوردست است زیرا که مدیر آن به نام Marc-Alexis Côté، متهم به رفتارهای ناشایست و سمی در محیط کار است و یوبی‌سافت هم هیچ عکس‌العملی از خود نشان نداده و نمی‌خواهد مهر‌ه‌ی مناسبی را از دست دهد. مدیرعامل یوبی سافت اما قول ایجاد بهترین محیط کاری را در سراسر جهان داده و یک سال پس‌ازاین صحبت‌ها، خبری از تغییرات بزرگ نیست.

تولیدکننده بازی Assassin’s Creed Valhalla در گفتگو با VGC نسبت به موفقیت پروژه‌ی جدید اظهار خوش‌بینی کرده و گفته است:

فکر می‌کنم که عظمت بازی آساسینز کرید به آن است که ما با تاریخ سروکار داریم و لحظات تاریخی زیادی وجود دارد که می‌توانیم به آن‌ها بپردازیم. این مجموعه‌ای بزرگ با احتمالات بسیار زیاد است.

اگر یوبی‌سافت ساخت سرویس آنلاین مشابه Fortnite‌ را ادامه دهد، دیگر احتمال معرفی یک Assassins Creed جدید به صفر می‌رسد. تاریخ انتشار بازی جدید مشخص نیست اما اگر همه‌چیز خوب پیش برود، احتمال انتشار در سال 2024 وجود دارد. نظر شما در مورد ایجاد یک سرویس آنلاین از بازی آساسینز کرید چیست؟ آیا گنجاندن ژانرهایی مانند بتل رویال در این بازی جواب خواهد داد؟

  1. راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Assassin’s Creed Valhalla

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Omid

    مهمان

    می‌دونی به نظر من سری اساسین کرید اصلا به بتل رویال نمیخوره و نباید سبک این سری بازی هارو عوض کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نه دال داره نه ۹ داره

    مهمان

    داداش فدا نمیکنه قراره همون اساسین کرید باشه ولی بتل یعنی با نینجا بازی و مخفی بودن کیل بگیریم با اون تیر سمی ها و چیز های دیگه ولی فکر نکنم خیلی موفق شه در حدی که کلا اساسین کرید جدید نیاد تو هم خون خودتو کثیف نکن

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    یکم شوکه شدم?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    طاها

    مهمان

    اساسین کرید و بتل رویال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نهههههههههههه….. لعنت بر بتل رویال که کل صنعت گیم و سبک های دیگه ی بازی ها رو خراب کرد. نمیگم بتل رویال بده….. ولی خب نباید سبک های مهم بازی ها رو فدای این سبک کرد.

    پاسخ دهید