ghost recon breakpoint
یحیی رحیمی

نمرات و نقدهای بازی Ghost Recon Breakpoint منتشر شد: روح خسته کننده و نچسب

یحیی رحیمی 14 مهر 1398 بدون دیدگاه
806 بازدید

بازی Ghost Recon Breakpoint بالاخره توسط یوبی‌سافت منتشر شد. این بازی به نوعی یک ادامه برای نسخه Wildlands است اما داستان کاملا متفاوتی دارد. این بار نیز در جزیره خیالی Auroa قرار داریم و گروهک هایی در حال رسیدن به یک سلاح قدرتمند هستند. حالا نمرات و بررسی های اولیه این بازی منتشر شده است و با ما همراه باشید.

به طور کلی بازی Ghost Recon Breakpoint از دل نسخه قبلی و همچنین بازی Assassin’s Creed Odyssey سر در آورده است و در نگاه اول یک بازی اکشن به نظر می رسد اما تماما پیرامون المان های مخفی کاری و نقش آفرینی شکل گرفته است. برای تجربه این بازی لازم است همیشه آنلاین بود و خبری از نسخه آفلاین نیست و همچنین خریدهای درون بازی زیادی در نظر گرفته شده است. اما نظر منتقدان در مورد این بازی چیست؟

The VG247 – 1/5

ghost recon breakpoint

یوبی‌سافت در دو ناحیه که فوق العاده اهمیت دارند به طور کامل شکست خورده است. یکی دنباله نسخه قبلی و یکی نیز دنیای جهان باز. هنوز البته امید بسیار اندکی در دل این بازی دیده می شود و آن هم بازتولید بازی است! شاید این بتواند مشکلات کلی را حل کند و بالاخره یکی از همان نسخه های قدیمی و فوق العاده بازی را دریافت کنیم. بازی هویت خود را از دست داده است و سردرگم کننده و خسته کننده است. یک روح از آنچه قبلا بود، ترجیح می دهم Anthem بازی کنم!

Push Square – 6

بیشتر اوقات بازی Ghost Recon: Breakpoint یک تجربه جهان باز سرگرم کننده است اما بیایید صادق باشیم، همه می دانیم که این بازی چه را ارایه می دهد. سیستم های لوت و Gear آن مشکلات زیادی دارند اما مانند دیگر بازی های یوبی‌سافت، کیفیت فوق العاده ای در پشت بازی قرار دارد. بخش Co-Op پتانسیل سرگرم کننده بودن را دارد و آزادی عمل نیز یکی از بخش های قدرتمند بازی است. هر چند که خریدهای درون بازی مزه جالبی ندارند و همچنین باگ های متعدد نیز باعث ایجاد حس بدی می شود. Breakpoint سرگرم کننده است اما هویت خود را از دست داده است.

Metro – 6

ghost recon breakpoint

یک کلکسیون فوق العاده از ایده های بزرگ از جانب یوبی‌سافت اما یک کوه عظیم از مشکلات و باگ ها مختلف. محتوای زیادی در بازی وجود دارد و ارتقای سلاح ها نیز اعتیاد آورد است. تمرکز روی خریدهای درون بازی برای یک عنوان 60 دلاری فوق العاده مسخره و توهین آمیز است. لیست بلندبالایی از باگ ها و همچنین یکی از بدترین سیستم های دیالوگ و صدا گذاری که در بازی های درجه یک می توان دید به کار رفته است.

The VG247 review – 1/5
Push Square – 6
Metro – 6
Digitally Downloaded – 3/5
COGconnected – 81/100
Cerealkillerz [German] – 8.3
Jeuxvideo [French]- 17/20

ghost recon breakpoint meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.