Splinter Cell
یحیی رحیمی

صداپیشه Sam Fisher خبر از بازگشت Splinter Cell در 2021 داد

یحیی رحیمی 30 تیر 1399 بدون دیدگاه
629 بازدید

هفت سال از زمان انتشار بازی Splinter Cell Blacklist می گذرد. طرفداران این سری زمان زیادی را برای دریافت نسخه بعدی صبر کرده اند و در حالی که یوبی‌سافت هیچ خبری در این مورد منتشر نمی کند، شایعات در مورد یک نسخه جدید روز به روز شدید تر می شوند. تا به حال اطلاعات مختلفی از اسپلینتر سل بعدی درز کرده است و در سوی دیگر تقاضا برای نسخه بعدی شدیدتر شده است. تعدادی انتظار معرفی بازی جدید در رویداد Ubisoft Forward را داشتند و بعد از پخش مراسم انتقادات تندی نسبت به یوبی‌سافت وارد کردند.

لوکا وارد، صداپیشه شخصیت سم فیشر در گفتگو با وب سایت ایتالیایی Multiplayer.it از بازگشت سری بازی Splinter Cell در سال 2021 خبر داده است. لوکا وارد به عنوان صداپیشه شخصیت فیشر در چهار نسخه از 6 نسخه کلی حاضر بوده است. بر اساس صحبت های او، قرار بود که بازی امسال منتشر شود اما به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کووید19، تاریخ انتشار بازی به سال آینده افتاده است.

صحبت در مورد بازگشت Splinter Cell وجود دارد و هنوز نتیجه گیری نهایی انجان نشده است و در مورد آن نمی دانم. آن‌ها فعلا نمی دانند در سال 2021 با بازی چه کار کنند. قرار بود که در سال 2020 منتشر شود و بعد کووید 19 اتفاق افتاد و چندین بازی بزرگ 2020 هم تاخیر خود. من مطمئنم که اسپلینتر سل باز می گردد؛ این قطعی است.

با توجه به اینکه تا به حال شایعات زیادی در مورد احتمال بازگشت سری بازی Splinter Cell مطرح شده است و 7 سال است که هیچ چیز ندیده ایم، بهتر است چند وقت دیگر صبر کنیم تا معرفی آن را به صورت رسمی از سوی یوبی‌سافت شاهد باشیم. با توجه به گفته های لوکا وارد، احتمال بازگشت بازی بسیار بالاست. گزارش هایی از احتمال انتشار یک نسخه واقعیت مجازی از بازی منتشر شده بود و باید دید که در آخر چه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.