دانلود بازی Stormworks Build and Rescue برای PC
دانلود بازی Stormworks Build and Rescue برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Stormworks Space برای PC

پارسی گیم 25 آذر 1399 بدون دیدگاه
6,219 بازدید

دانلود بازی Stormworks Space برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌سازی به بازیکنان خود این امکان را می‌دهند تا قبل از آنکه شغل یا فعالیتی را آغاز کنند، آن را به‌صورت مجازی تجربه و با سختی‌ها یا مشکلات موجود، آشنا شوند. شاید بازی‌های شبیه‌سازی بیشتر برای بچه‌ها یا نوجوانانی که در حال تحصیل هستند و در آینده قرار است شغلی را انتخاب و در آن مشغول به فعالیت شوند بسیار مناسب باشد اما در مقابل، این‌گونه گیم پلی‌ها می‌تواند سرگرم بالایی را نیز ایجاد کرده و بازیکن را برای روزها درگیر چالش‌های جذاب خود کند. یکی از بازی‌هایی که به‌تازگی برای علاقه‌مندان به این سبک منتشر شده Stormworks Build and Rescue نام دارد که در آن بازیکنان می‌توانند سرویس نجات دریایی هوایی خود را طراحی، ایجاد و آزمایش کنند. این عنوان توسط توسعه‌دهندگانی از استودیو Sunfire Software طراحی و منتشر شده است.

گیم پلی، جهانی بازی را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد که در هر بار شروع، به‌صورت تصادفی ایجاد می‌شود و بیشتر از اقیانوس و جزایر کوچک تشکیل شده است. همان‌طور که بازیکن در جهانی باز کاوش می‌کند، نقشه درون بازی ایجاد می‌شود و اجازه خواهید داشت تا به‌سرعت به مکان‌هایی که تازه منتشر شده‌اند، سفر کنید. داستان حول محور گارد نجات ساحلی و هوایی با انواع مختلفی از وسایل نقلیه متمرکز شده است. در همان ابتدای کار، بازیکنان به‌واسطه مجموعه‌ای از بلوک‌ها، موتورها، سنسورها و تجهیزات ویژه می‌توانند وسیله موردنیاز خود را ایجاد کنند، به هر طرح و شکلی که دوست دارند. وسایل نقلیه مختلفی نیز از پیش تعریف شده از هواپیما و بالگرد گرفته تا قایق و وسایل نقلیه زمینی و به‌تازگی، قطارها که توسط بازیکن برای انجام مأموریت‌های مختلف متنوع کنترل خواهند شد.

در حال حاضر گیم پلی دارای سه حالت مختلف برای سرگرمی و بازی است. Career، Creative و Missions که هرکدام مجموعه‌ای از تنظیمات و مأموریت‌های مختلف را در اختیار بازیکن قرار خواهند داد. در حالت Career که باید گفت یک بخش آموزشی جامع است، بازیکنان کنترل جزیره‌ای را بر عهده خواهند داشت که شامل یک لنگرگاه کوچک یا مکانی برای پهلو گرفتن قایق‌ها می‌شود. یک قایق ساده و در نهایت خانه‌ای کوچک برای گذران روز و شب؛ برای تغییر وضعیت و به دست آوردن پول و اجزای جدید برای ساخت وسایل نقلیه حرفه‌ای و جذاب‌تر، باید مأموریت‌های پیشرو را تکمیل کنید. بازیکنان می‌توانند به جزایر دیگر سفرکرده و با در صورت داشتن پول کافی، آن‌ها را خریداری کنند. این جزایر قابل‌خرید معمولاً فضای ساختمان بزرگ‌تر یا فضای ساختمانی تخصصی را فراهم می‌کنند به‌عنوان‌مثال جزیره کامودو دارای یک راه‌آهن منحصربه‌فرد است که می‌توان قطارها را در آن ساخت.

اگر به دنبال لذت بردن از بازی هستید، قطعاً باید حالت Creative را تجربه کنید. در این بخش، بازیکنان به‌واسطه منابع، محدود نمی‌شوند و می‌توانند با استفاده از ویرایشگرها، وسایل نقلیه جدید ایجاد کنند. این امکان فراهم است تا پایگاه پیش‌فرض خود را در جزیره و محیطی که دوست دارید انتخاب کنید و یا در جزیره‌ای خاص، ساختمان‌های سفارشی را برای خود بسازید. در کل این حالت برای تفریح و سرگرمی بیش‌ازاندازه طراحی شده است.

اما اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارند وقت خود را بیهوده تلف کنند، بخش Missions مناسب حال و هوای شماست. در حالت مأموریت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را یکی پس از دیگر تکمیل کرده و از این کار لذت ببرید. از مأموریت‌های نجات تا اطفا حریق و آزادسازی افراد. مأموریت‌ها با گذشت زمان ایجاد می‌شوند و با رسیدن به محدودیت زمانی خاصی منقضی خواهند شد. برای تکمیل بعضی از مأموریت‌ها، نیاز به اجزای خاص یا وسایل نقلیه مخصوصی است برای مثال در مأموریت‌های اطفا حریق به‌وسیله نقلیه‌ای نیاز دارید که بتواند آتش را خاموش کند. در آخر اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌سازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Emergency 20 و Firefighting Simulator The Squad را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Stormworks Space با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i3
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 770
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: WIndows 10
Processor: Intel i7
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Join a world where you design, create and pilot your own air sea rescue service.
Stormworks: Build and Rescue is a rich and dramatic physics playground. Take your custom-designed, block-based and programmable vehicles into fierce oceanic storms. Plan and execute thrilling rescues in a variety of challenging crisis scenarios. Export and share your meticulously designed vehicles and missions with other players via the Steam workshop.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.