Assassins Creed Valhalla Basim
یحیی رحیمی

آساسینز کرید جدید با داستان کوتاه و تمرکز روی Basim منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 21 بهمن 1400 1 دیدگاه
1,441 بازدید

گزارش‌ها حاکی از ساخت یک بازی کوتاه‌ از مجموعه آساسینز کرید با تمرکز روی جنبه مخفی‌کاری است. آساسینز کرید بنابر گزارش بلومبرگ در اواخر سال جاری یا 2023 منتشر می‌شود. شرکت یوبی سافت در حال آماده‌سازی برای معرفی بازی Assassin’s Creed Infinity در سال‌های آینده است که به روند انتشار سنتی بازی‌های این مجموعه پایان می‌دهد؛ اما یک بازی دیگر قبل از تبدیل آساسینز کرید به یک سرویس زنده منتشر می‌شود.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از بلومبرگ، پروژه‌ای مخفی تحت عنوان Rift با تمرکز روی شخصیت Basim از بازی Assassin’s Creed Valhalla‌ در دست ساخت است. بلومبرگ مدعی است که این بازی کوتاه قرار بود به‌عنوان یک دی‌ال‌سی منتشر شود؛ اما یوبی سافت تصمیم خود را سال گذشته تغییر داده است. آساسینز کرید جدید روی جنبه مخفی‌کاری تمرکز می‌کند و به ریشه‌های این مجموعه برمی‌گردد. به‌ عبارتی دیگر، تمرکز بازی کوتاه آساسینز کرید روی جنبه‌ی نقش‌آفرینی نیست.

یکی از سخنگوهای یوبی سافت در گفتگو در پاسخ به بلومبرگ گفته است که آن‌ها در مورد گمانه‌زنی‌های انجام شده اظهارنظر نمی‌کنند و چنین صحبت‌هایی به تیم‌های توسعه و جامعه‌ی بازیکنان آسیب می‌رساند. بازی Assassin’s Creed Rift قبل از نسخه جدید منتشر می‌شود و حالت یک بسته الحاقی استندالون و مستقل را دارد که جداگانه فروخته می‌شود. این بازی با همکاری استودیو کبک و مونترال یوبی سافت ساخته شده است.

آساسینز کرید جدید

آساسینز کرید جدید کوتاه خواهد بود

یورو گیمر مدتی پیش در مصاحبه با تولیدکننده بازی آساسینز کرید والهالا، اطلاعات تازه‌ای به دست آورد. یوروگیمر از خوزه آرایزا (José Araiza) پرسیده بود که آیا بار دیگر شخصیت Basim‌ را خواهیم دید یا خیر؟ وی گفته بود که ماجراجویی او ادامه پیدا می‌کند و به‌زودی اطلاعات بیشتری دریافت می‌کنیم. گزارش جدید بلومبرگ با این صحبت‌ها همخوانی دارد و در نتیجه باید منتظر انتشار آساسینز کرید جدید با حضور دوباره بسیم و با تمرکز روی جنبه مخفی‌کاری باشیم.

یوبی سافت برای اولین بار در تاریخ مجموعه آساسینز کرید، دو سال محتوا برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر کرده است. به‌تازگی بسته الحاقی کاساندراِ، شخصیت محبوب بازی اودیسه را وارد والهالا کرد. بازی والهالا نیز با بسته الحاقی جدید به نام Dawn of Ragnarok، چهل ساعت محتوای جدید دریافت کرد. خبر ادامه ماجرای Basim در آساسینز کرید جدید با تمرکز روی جنبه مخفی‌کاری، موردتوجه افراد زیادی قرار گرفته است.

بنابر گزارش‌ها، یوبی سافت در حال ساخت بازی Assassin’s Creed Infinity‌ به‌عنوان یک بازی آنلاین لایو سرویس است که عملکرد مشابه فورتنایت خواهد داشت. دو استودیو کبک و مونترال یوبی سافت، به‌صورت اشتراکی در حال کار روی این بازی جدید هستند.

منبع:‌ VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ناشناس

    مهمان

    یه سوال باسیم همون مرده بود که یه شمشیر داشت و لباس سفید میپوشید

    پاسخ دهید