بازی Control
یحیی رحیمی

توسعه بازی Control بعدی در مرحله ایده‌پردازی قرار دارد

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
183 بازدید

طبق آخرین اخبار بازی، دو اثر جدید استودیو Remedy Entertainment با اسم مخفی Vanguard و Condor در مرحله ایده‌پردازی و طراحی کانسپت‌های اولیه قرار دارند و نسبت به سه‌ماهه گذشته، «پیشرفت خوبی» داشته‌اند. گزارش مالی استودیو رمدی که از اول ژانویه تا روز 31 مارس 2022 را شامل می‌شود؛ اطلاعات تازه‌ای از پروژه‌های در دست توسعه منتشر کرده است. بازی Control جدید که در حال حاضر با اسم مستعار Heron شناخته می‌شود در مرحله ایده‌پردازی قرار دارد و نمونه‌های اولیه از بازی تولید شده است.

به گزارش پارسی گیم، استودیو رمدی اطلاعات اندکی از پروژه بعدی یا همان بازی Control جدید منتشر کرده است. رمدی در حال حاضر مشغول تولید ابزارها و فناوری‌های لازم برای بازی‌های آینده است و تیم فناوری Northlight در تلاش هستند تا موتور فعلی این استودیو را ارتقاء دهند و ابزارهای تازه‌ای خلق کنند که آینده بازی‌های این شرکت را تضمین می‌کند. این استودیو در ادامه به میزان پیشرفت دیگر پروژه‌ها پرداخته است.

بازی Control جدید

اسپین‌آف بازی Control در راه است

بازی موبایل تازه‌ای که با اسم رمز Vanguard در حال ساخت است؛ یک اثر رایگان کوآپ است که با حمایت شرکت چینی تنسنت منتشر می‌شود. بنابر گزارش مالی، پیشرفت توسعه این بازی رضایت‌بخش بوده است و نسبت به سه‌ماهه پیشین، قدم‌های بزرگی برداشته شده است. این بازی فعلاً در محله تائید کانسپت و ایده‌ها قرار دارد و رمدی همچنان به تقویت تیم توسعه‌‌دهندگان برای تولید بی‌نقص بازی ادامه خواهد داد.

اسپین‌آف یا نسخه فرعی بازی Control نیز که با نام Condor شناخته می‌شود در مرحله تائید ایده‌‌ و کانسپت‌های اولیه قرار دارد و توسعه آن نسبت به سه ماه پیشین پیشرفت کرده است. در مورد بازی بزرگ‌تر Control که ممکن است دنباله این بازی نیز باشد؛ اطلاعات اندکی در دست است و تنها می‌دانیم که رمدی آن را با نام Heron می‌شناسد. این بازی فعلاً در مرحله ایده‌پردازی قرار دارد و پیشرفت چندان زیادی نکرده است.

استودیو رمدی مشغول تولید بازی Alan Wake 2 است و انتظار می‌رود که این بازی در سال 2023 برای ایکس باکس سری، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شود. گیم پلی الن ویک 2 بنابر صحبت‌های سم لیک در تابستان نمایش داده نمی‌شود؛ اما توسعه بازی به باور او «بسیار خوب» پیش می‌رود. در خبر دیگری، نسخه نینتندو سوییچ ریمستر Alan Wake این پاییز منتشر خواهد شد. گزارش‌های مختلفی از ساخت بازی Control بعدی منتشر شده است و رمدی فعلاً آن را در اولویت خود نمی‌بیند. الن ویک و همچنین ریمستر بازی مکس پین در اولویت آن‌ها قرار دارند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.