بازی Alan Wake الن ویک
محمد صادق شجاعی

نسخه نینتندو سوییچ بازی Alan Wake Remastered در فصل پاییز منتشر می‌شود

محمد صادق شجاعی 24 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
222 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در جریان ویدیویی که استودیو Remedy Entertainment به مناسبت دوازدهمین سالگرد انتشار بازی Alan Wake (الن ویک) منتشر کرده، مشخص شده است که نسخه نینتندو سوییچ بازی Alan Wake Remastered به‌زودی ارائه خواهد شد.

نسخه ریمستر بازی الن ویک در سال گذشته منتشر شد. بازی Alan Wake Remastered نه تنها حاوی هر دو بسته الحاقی بازی Alan Wake بوده، بلکه برای اولین در تاریخ این سری، دارندگان کنسول‌های پلی استیشن قادر به تجربه آن هستند. به این واسطه کاربران کامپیوتر در کنار دارندگان کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و پلی استیشن می‌توانند این محصول فوق‌العاده استودیو رمدی را با جلوه‌های بصری بهبود‌یافته و ویژگی‌های مدرن تجربه کنند.

در زمان معرفی نسخه ریمستر بازی Alan Wake، اشاره‌ای به انتشار این اثر روی کنسول Nintendo Switch نشده بود. با این حال مدتی پیش در وب سایت رده‌بندی سنی بازی‌ها در کشور برزیل، به انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازیAlan Wake Remastered اشاره شد.

حال پس از گذشت حدود هفت ماه از زمان انتشار نسخه ریمستر بازی الن ویک، استودیو رمدی به صورت رسمی تایید کرده است که این اثر روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که بازی Alan Wake Remastered تنها به صورت دیجیتالی روی تازه‌ترین کنسول شرکت Nintendo در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین این نسخه مبتنی بر فضای ابری نبوده و روی خود کنسول اجرا خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که نسخه نینتندو سوییچ بازی Alan Wake Remastered چه ویژگی‌هایی داشته و در چه شرایطی اجرا خواهد شد. استودیو Remedy Entertainment وعده داده که با نزدیک شدن به زمان انتشار ریمستر بازی الن ویک در فصل پاییز، جزئیات بیشتری از این نسخه ارائه خواهد شد.

در کنار نسخه نینتندو سوییچ بازی Alan Wake Remastered، استودیو رمدی در حال ساخت بازی Alan Wake 2 است. پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و انتشار شایعات مختلف، استودیو Remedy Entertainment در پایان سال گذشته به صورت رسمی ساخت الن ویک 2 را اعلام کرد. سم لیک، مدیر نو‌آوری بازی الن ویک 2، در ویدیو 12 سالگی بازی Alan Wake اعلام کرد که استودیو رمدی آماده انتشار اخبار و اطلاعات جدیدی از بازی Alan Wake 2 در فصل تابستان نیست.

بازی Alan Wake الن ویک

بازی Alan Wake 2 اولین اثر رمدی در سبک ترس و بقا

وی در این باره گفته است: «مراحل ساخت بازی الن ویک 2 به خوبی پیش می‌رود. ما تمام توان خود را به این اثر اختصاص داده‌ایم. به این واسطه محتوا‌های متعددی در اختیار داشته و بخش اعظم بازی Alan Wake 2 هم‌اکنون قابل تجربه است». با این حال، استودیو سازنده بازی الن ویک 2 به این نتیجه رسیده است که تا فصل تابستان نمایش بزرگی از اثر مذکور ارائه ندهد.

سم لیک در ادامه گفته است: «ایجاد یک دمو یا تریلر مناسب و بدون اشکال، نیازمند تلاش زیادی بوده و ساخت آن باعث می‌شود چندین ماه زمان که می‌توانیم به ساخت بازی اختصاص دهیم، هدر برود. ما احساس کردیم که در حال حرکت رو به جلو هستیم و باید مطمئن شویم که اولین محصول استودیو رمدی در سبک ترس و بقا، در بهترین شرایط قرار دارد. ما نمی‌خواهیم که تمرکز تیم را از تحقق این هدف دور کنیم. به همین دلیل ما به راه خودمان ادامه می‌دهیم و یک تجربه عالی ایجاد خواهیم کرد. متاسفانه مجبور هستید برای تماشای تریلر یا دموی بازی Alan Wake 2 مدت بیشتری صبر کنید».

علی‌رغم تاخیر در ارائه نمایش‌های اولیه از بازی الن ویک 2، این اثر همچنان قرار است در سال آینده روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 منتشر شود.

نظر شما در مورد انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Alan Wake Remastered چیست؟ به نظر شما این اثر با استقبال دارندگان کنسول مذکور روبه‌رو خواهد شد؟ آیا این امر موجب خواهد شد که در آینده بازی الن ویک 2 روی کنسول Nintendo Switch منتشر شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.